Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen,kun olet saamassa

Vierailija
22.05.2015 |

nuolemista, oletko lahnana paikallasi ja odotat jotain tuntemuksia tapahtuvan vai teetkö jotain itsekin? Mulla varmaankin ongelmana, kun en oikein osaa siitä nauttia. Saan kyllä orgasmeja rinnoista, mutta en oikein ilkeä hyväillä itseäni siinä samalla. Vai pitäisikö ryhdistäytyä?

Kommentit (18)

Vierailija
1/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä

-Niksu

Vierailija
2/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Anna mennä, tietenkin! Mun nuolentaorkut tulee oikeastaan vain lahnailemalla, mutta sitten kyllä räjähtääkin kunnolla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/18 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyväile vaan, mulla auttaa kun pyörittelen nännejä sormien välissä kun mua nuollaan. Yleensä loppua kohden en voi olla paikallani.

Vierailija
4/18 |
24.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla tekee hankalaksi tuon, kun mies ei oikein tykkää siitäkään, jos hyväilen klitoristani yhdynnän aikana. Jotenkin miehen pitää hallita kaikkea ja lopputuloksella ei ilmeisesti niin merkitystä.

Vierailija
5/18 |
30.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, kädet rinnoille, niin alkaa tapahtua. Ei mun mies ole koskaan kieltänyt hyväilemästä rintojani samalla. (: En kyllä pelkällä kielelä tule, vaan tarvitsen pari sormea sisääni.

Vierailija
6/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:58"]

Mulla tekee hankalaksi tuon, kun mies ei oikein tykkää siitäkään, jos hyväilen klitoristani yhdynnän aikana. Jotenkin miehen pitää hallita kaikkea ja lopputuloksella ei ilmeisesti niin merkitystä.

[/quote]

Jos jätät yhdynnän pois tuosta yhtälöstä? Hyväiletkin vaan ittees. Mitähän se ukko siitä tykkäisi?

-Niksu

Vierailija
7/18 |
02.06.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="02.06.2015 klo 15:49"]

[quote author="Vierailija" time="24.05.2015 klo 11:58"]

[/quote]

Jos jätät yhdynnän pois tuosta yhtälöstä? Hyväiletkin vaan ittees. Mitähän se ukko siitä tykkäisi?

-Niksu

[/quote]

Meillä kyllä tykkää katsella, kun hyväilen itseäni päättyypä se sitten yhdyntään tai ei.

Vierailija
8/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo en sittenkään tiedä en oo valmis seksii anteeks en halua seksiä en ole vielä valmis anteeks 

Vierailija
9/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Puhukaa siitä seksistä ja haluistanne sen seksikumppanin kanssa. Sitäkin voi ns. ehdottaa että hieron rintojani. 

Vierailija
10/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon viel liian nuori poika en ole viel valmis anteeks kun laitoin viestii 

Vierailija
11/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa puhua asiasta ennakkoon. Ja jälkeen.

Mun puoliso tykkää olla aktiivinen ja tykkää, kun tulen siihen hyväilyllä mukaan. Kertoo.

Vierailija
12/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu mut oon alaikäinen en ole vielä valmis seksii anteeks mietitää ku asun omillani jooko 

Vierailija
13/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia sirkustaiteilijoita oikein olette kun voitte keskittyä sataan asiaan yhtä aikaan... kuulostaa epätodelliselta...

Aika hyvä juttu jos 'pääsee niin pitkälle' että antaa miehen katsella kun nainen itse... varmaan tulee se päivä kun joku keksii että entäpä jos mies ryhtyisi oikein valokuvaajaksi ja naps naps kuvia kun jotakin alkaa tapahtua... paneeko joku niitä sitten nettiin... liikkuvaa videota vai paikallaan olevia valokuvia... Tulemme ehkä vielä näkemään tästä asiasta tehtyä taidettakin... Elämme niin ihmeellisessä maailmassa että kaikki on mahdollista... Tämähän olisi jopa helppo toteuttaa... kuka on ensimmäinen antamaan kaikki omat kokemuksensa maapallonlaajuiselle yleisölle... toivottavasti ei kukaan seksityöläinen sentään... pitäkää nyt ihmeessä jotakin omaan yksityiselämäänne kuuluvana!!!

T. Erittäin rohkea (vain fantasioissa... kuuluisikohan tämä aloitukseen 'kerro kuumimmista/kummimmista fantasioistasi'...)

P.S. Tilauksia vastaanotetaan maalauksia varten... ei liikkuvaa videota...

Vierailija
14/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitte ku asun omassa kodissa niin voidaan miettiä sitä yhdyndää mut en oo viel valmis 

Oli kiva viestitellä mut en oo vielä valmis seksii anteeks 

Vierailija
15/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sama oli täälä. Olin 16 vuotta miehen kanssa joka suuttui jos yritin tehdä samalla itselleni jotain. Koki kuulemma, ettei riitä. En saanut koskaan hänen kanssaan. 

yksin saan aina ja turhankin nopeasti.

Vierailija
16/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua seksiä enkä maalauksia en mitään en ole vielä valmis olen liian nuori siihen 

Vierailija
17/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama oli täälä. Olin 16 vuotta miehen kanssa joka suuttui jos yritin tehdä samalla itselleni jotain. Koki kuulemma, ettei riitä. En saanut koskaan hänen kanssaan. 

yksin saan aina ja turhankin nopeasti.

Näitä löytyy. Sitten hoetaan "jokaisella on vastuu omasta orgasmistaan" melkein parin tapaamisen jälkeen tai kun eka kertaa köllimään mennään. Ennakkoaavistus huono. Surkea rakkauselämä. Ei puhumista, kyöhnäämistä, kiusoittelua, hyväilyä, suutelemista, ei mitään. Kolme työntöö ja tuijotus.

Vierailija
18/18 |
30.07.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä oon ilmoittanut sisällöstä viranomaisille jätä mut rauhaa tai kutsun poliisit en halua 

Seksiä oon alaikäinen lapsi 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kahdeksan neljä