Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Naisena en hyödy perheen perustamisesta mitenkään

Vierailija
21.01.2022 |

Miksi vouhotetaan koko ajan että naisten pitäisi tehdä lapsia? Jos joku poliitikko vouhottaisi että naisten pitää jatkaa sukunimiään ja miesten puolestaan vaihtaa niitä, olisi heteroakat kiljumassa miten sen pitää olla VAPAA VALINTA11!1111. Jostain syystä heteronaisia ei kuitenkaan liikuta se, ettei naisen nimeä voi vapaasti valita valtaosassa maailman maita. Vapautta tosiaan.

Miksi tekisin lapsia? Se on oma yksityisasiani. Miksi minua kiinnostaisi joku huoltosuhde? Naisena menetän työni, nimeni, ansioni ja kukaan ei arvosta kotona tehtyä työtä. Kun minä raadan, teen kaikk kotityöt, kasvatan lapset ja tulen moniavioisen runkkarin pettämäksi, saa mies samaan aikaan perheen pään tittelin, poikia arvostetaan enemmän. Mies saa sukunimensä jatkumaan ja tämän takia POIKIA arvostetaan suvuissa enemmän, vaikka NAISET tekevät lähes kaiken kotitalouteen ja sukulaisuuteen liittyvän työn.

Ihan sairaalloisia hikipajoja te heteroperheet olette. Ja kehtaatte ämmät vielä kehua miten itse valitsette kaiken, heikentäen kaikkien naisten asemaa. Pohjattoman itsekäs olento on heteronainen.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, näin se on. Valis

Vierailija
2/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niin, valitset puolesta tai vastaan niin olet itsekäs. Lapsia tehdään itseä varten ja vapaaehtoinen lapsettomuus on useimmiten myös itseä varten. Me ihmiset ollaan itsekkäitä.

Mutta, mitä nainen saa: rakkautta, katsoa ihmisen kasvua, onnistumisen aitoa iloa.

Näin olen lapsettoman asian ymmärtänyt ja vierestä katsonut, en itse halua lapsia, muttei ole minun asiani syyllistää aikuisia ihmisiä vanhemmuudesta. Vihaa näkee jo ihan riittävästi, eikä ne lapset ole sitä ansainneet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Asian tajuaa vasta siinä vaiheessa kun eläkeläisen yksinäisyys ja eläkkeiden pienuus iskee päälle.

Vierailija
4/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oletko kovastikin jo kännissä?

Vierailija
5/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi vain lapsia tekevät jatkavat sukua ja heidän geeninsä jatkavat elämää tulevaisuudessa. Sinun ei.

Vierailija
6/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi kukaan mies ei aloituksen perusteella niitä lapsia halua kanssasi. Saat olla onnellinen itseksesi (myös sitten vanhana).

Vierailija
7/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eiköhän se ole hyvä niin, ettet lapsia halua/tee. Suosittelen samaa myös muille palstan naisille. Jos yhtään tuntuu ettei halua, niin älkää tehkö lapsia.

Vierailija
8/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän siitä kukaan mitään hyödy ainakaan länsimaissa, ei niitä lapsia sen takia tehdä.

Vierailija
9/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehenä en hyödy minäkään, se rajoittaa elämääni paljon ja maksaa paljon, mutta en tarkastelekaan asiaa hyödyn näkökulmasta.

Vierailija
10/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on miesten maailma jossa todellisuudessa naiset tekevät kaiken työn miesten varjoissa.

Vierailija
11/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valkoinen nainen on myrkkylääkkeen niellyt ja valheet uskonut. 

Vierailija
12/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten olet Vauva-palstalla?

Vierailija
13/13 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä miksi aina haukut tästä kaikesta vääryydestä juuri naisia, jotka noita asioita eivät ole päättäneet. Ihan kuin naisilla ei olisi jo tarpeeksi huonosti asiat noiden mainitsemiesi epäkohtien takia.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kaksi