Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olenko liian laiha? Mistä sen tietää?

Vierailija
22.05.2015 |

Olen 37v nainen, 46kg/161cm. Olen ollut samanpituinen ja painoinen noin 15-vuotiaasta, myös kahden lapsen jälkeen edelleen. 

Olimme eilen anopin luona syömässä. Anoppi kommentoi (en syö lihaa enkä kalaa) että "söisit sinäkin jotakin että olis *mieheni nimi* jotain mistä tarttua kiinni!" Loukkaannuin pahasti. Mitä se anopille kuuluu minun painoni? Mies ei sanonut mitään. Tosin eipä ollut kuulemassa oman äitinsä kommenttia kun oli olohuoneessa. 

Toinen ikävä tapaus sattui vähän aikaa sitten ollessamme miehen kanssa kahden ystäväpariskunnan kanssa viikonloppulomalla. Toisen mies oli kiskonut kaksin käsin viinaa ja tokaisi minulle ettei minulla ole tissejä ollenkaan eikä ymmärrä miten mieheni sitä jaksaa. No, emme ole heidän kanssaan enää tekemisissä (sääli, koska nainen on mukava mutta mies viinaan menevä idiootti). 

En ole ennen kuullut suoraan päin naamaa kommentteja painostani. Mistä tiedän, olenko liian laiha? Käyn säännöllisesti lääkärillä (koska olen kasvissyöjä enkä halua puutostiloja) mittauttamassa rauta-arvot ja muita arvoja (esim B12 vaikka en vegaani olekaan) ja aina ovat olleet normaalit. Voinko silti olla "liian laiha"? Painaa mieltä nämä ikävät kommentit, erityisesti loukkasi jonkun muun miehen kommentt rinnoistani. Oma mies

ei ole ikinä sanonut mitään mutta itsetuntoni kärsi kommentin seurauksena enkä enää tunne oloani niin varmaksi.

Kommentit (16)

Vierailija
1/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin olet liian laiha, jos kuitenkin elät terveellisesti.
ovatko kommentoijat kenties lihavia? Yleensä lihavilta pääsee tuollaisia kommentteja, koska eivät (ihme kyllä) ymmärrä, että se loukkaa. Kai pitää omaa itsetuntoaan siinä sitten nostaa... kommentoi seuraavaksi jotain ilkeää heidän ulkonäöstä!
T. "Tuulenraiskaama kukkakeppi"

Vierailija
2/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen huomannut että miehet eivät useinkaan ajattele mitä sanovat naisista, pyylevistä anopeista puhumattakaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin oot liian laiha. Mullekin on kommentoitu samaan sävyyn joskus nuorempana ikävästi. Älä muuta itseäsi, he olivat vain tylyjä ja ilkeitä tahallaan. Pitäisi olla käytöstavat heillä. En käsitä miksi laihoja saa kiusata ulkonäöstä.

Vierailija
4/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisit liian laiha, jos sulla ei olis kuukautisia etkä pystyisi saamaan lapsia.

Vierailija
5/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

Vierailija
6/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:11"]

Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle? Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

[/quote]

mitä VITTUA sä sekoilet?

Vierailija
7/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Liian laiha terveydellisesti vai ulkonäöllisesti? 

Terveydellisesti tuskin olet. Siskoni on 165 ja samanpainoinen, ei mitään ongelmia ollut hedelmpittymisessä eikä muutenkaan. Itsekin olen hyvin hoikka 167cm ja n. 50 kg. 

Olemme äärettömän sirorakenteisia. 

Mikäli et ole, vaan solisluut ja rintalasta paistavat kuin pyykkilauta, niin sitten se ei ehkä ole kaunista. 

Vierailija
8/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Riippuu ihan sinun ruumiinrakenteesta. Jos olet siro kaikinpuolin niin olet todella hoikka muttet liian laiha.

Jos sinulla on rinnat ja peppu niin et ole liian laiha. Jos pelistä katsoo takaisin lommoposkinen ryppynaama niin olet liian laiha. Jos luut törröttää niinkuin anorektikolla niin olet liian laiha.

Minulla oli teininä/nuorena naisena samat mitat kuin sinulla ja olin liian laiha. Minulle paras paino missä näytän hyvälle on 50-55kg. Ja alle 50kg en tullut raskaaksi vaikka menkat tuli ok.

Vierailija
9/16 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uskoisin, että olet ihan tavallinen hoikka ihminen. Ehkäpä lyhyytesi vähän korostaa laihuuttasi ja näytät tosi pieneltä? Itse määrittelisin liian laihan niin, että luut törröttävät normaalia enemmän.

Ihmisillä on jostain syystä sellainen käsitys, että on ok kommentoida laihuutta törkeästi. Itsekin olen kuullut monet kommentit. "Ootpas laiha" "Kyllä sunkin pitäisi syödä enemmän". Itse olen vain yrittänyt olla välittämättä...

Vierailija
10/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kohta 11v ja olen 28.5kg ja vähän alle 140cm. Olen omasta mielestäni normaalin kokoinen, mutta kaverit muistuttaa kokoajan miten laiha muka olen😔. Liikun paljon sillä minulla on 6km koulumatka eli yht. 12km päivässä ja menen aina pyörällä. Kauppa on matkan varrella joten käyn joka päivä kaupassa ostamassa vähintään suklaapatukan. Äiti ei ole arkisin kotona joten meillä ei ole kotona lämmintä ruokaa. Kaikki luut näkyy kyllä. Olenko teidän mielestänne liian laiha? Kuulen sen kyllä huomenna, sillä on terveystarkastukset, mutta olisi kiva tietää etukäteen.☺

Vierailija
11/16 |
19.09.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kohta 11v ja olen 28.5kg ja vähän alle 140cm. Olen omasta mielestäni normaalin kokoinen, mutta kaverit muistuttaa kokoajan miten laiha muka olen😔. Liikun paljon sillä minulla on 6km koulumatka eli yht. 12km päivässä ja menen aina pyörällä. Kauppa on matkan varrella joten käyn joka päivä kaupassa ostamassa vähintään suklaapatukan. Äiti ei ole arkisin kotona joten meillä ei ole kotona lämmintä ruokaa. Kaikki luut näkyy kyllä. Olenko teidän mielestänne liian laiha? Kuulen sen kyllä huomenna, sillä on terveystarkastukset, mutta olisi kiva tietää etukäteen.☺

Olet varmasti sopiva, jos jaksat pyöräillä tuon verran. Tyttöni on 137 cm ja 29 kg, juuri sopusuhtainen mun mielestä. Syö vain koulussa ja kotona terveellisesti ja monipuolisesti niin hyvä on!

Vierailija
12/16 |
03.11.2017 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 11v tyttö. Olen 26.2kg ja noin 140cm. Äiti on huolissani minun painosta😕 Olen omasta mielestänikin todella nirso, sillä jätän todella monen ruoan syömättä, mitä kotona on.

Kertokaa että olenko teidän mielestä normaalin painoinen?☺

Vierailija
13/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oonko liian laiha jos oon 158/52? Oon 15v tyttö ja äiti on huolissaan mun painosta mutta mulle se ei oo edes vielä laiha. Yritän päästä tuohon 50-49kg, syynä tähän on huono itsetunto, ei sitä pysty kieltään.

Vierailija
14/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei Alexsandra_z! Ei kannata miettiä painoa ja ulkonäköä liikaa, eikä varsinkaan laihduttaa, kun mitään ylipainoa ei ole (eikä nuorten pidä silloinkaan laihduttaa, vaan ainoastaan keskittyä terveisiin elämäntapoihin). Itsetunto ei parane laihduttamalla. Siinä voi äkkiä sairastua syömishäiriöön.

Vierailija
15/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sit jos mahdut pakenemaan vankilasta kaltereiden välistä.

Vierailija
16/16 |
30.10.2018 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mut onhan se kyllä että ilman tissejä ja mitään muotoa, mitä normaalipainoisilla on, oot enempi poika.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kahdeksan kolme