Olisiko 41v nainen liian vanha 33v miehelle?
Kommentit (62)
A. Lindtman ja Iso-D
Osaan sitä minäkin
T:Sale
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos timmissä kunnossa. 4kymppisen naisen kanssa ei tarvi enää kortsujen kanssa räpeltää 😉
Haluat siis ison perheen?
Ei tuollainen emakko enää porsi, maho se on
Minun mummini ja kaksi tätiäni tekivät lapsia liki 50v.
Olet todennäköisesti vähän kuiva ja vanhanmielinen 41v.lle, kun tuollaisia mietit. Siellä se painaa kaksvitosta
yökk,jos mun nuoreni toisi tommosen vanhan huuhkajan,en tykkäis hyvää,siihen lauma lapsia mukana...ei kiitos moista miniää
Jos sun pitää kysellä ikäerosta noin usein niin ei sovi sinulle. Mistä muut voi tietää jos sun suhteesta kyse?
Vierailija kirjoitti:
Aivan veetun liian vanha. Mieti nyt 41 v:n tavaran väljyyttä!
Mulla on umpeen mennyt
Vierailija kirjoitti:
Jos timmissä kunnossa. 4kymppisen naisen kanssa ei tarvi enää kortsujen kanssa räpeltää 😉
Miten niin ei tarvitse? Raskaus on edelleen mahdollinen ja taudit eivät katso ikää.
Ikä on se, miltä näyttää. Peilissä ja alasti. Osa näyttää reippaasti vanhemmalta, mutta on niitäkin, joita vaivaa ikuinen nuoruudentauti. Näyttävät aina nuoremmilta, kuin ovat.
Esim. Jos sanoisin, että, Aira Samulin näyttää 20 vuotta ikäänsä nuoremmalta, niin uskoisit.
Aira täyttää helmikuussa 95 vuotta!
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sun mielestä 41v naisen tavara on väljä? Itse olen 43v nainen jolla ei ole lapsia, eikä ole ollut seksiä 15 vuoteen. Enkä ole myöskään itsetyydyttänyt laittamalla mitään sisääni, muuten kyllä. Uskotko minun olevan jotenkin piukka? No en ole. Huomaan sen erityisesti nyt kun on flunssa, että ei tarvitse kuin aivastaa niin lirahtaa pissat housuihin. Naisen alapää on lihaksia. Jos ne jää käyttämättä, ne löystyy. Mulla ei ole ollut seksielämää, mutta pitää silti alkaa treenata pimppalihaksia, ilmeisesti.
Mutta kai tässä pitää ajatella positiivisesti, että nainen voi sentään tehdä asioille jotain. Miehellä jos on pieni, sitä ei voi treenata isommaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä perusteella sun mielestä 41v naisen tavara on väljä? Itse olen 43v nainen jolla ei ole lapsia, eikä ole ollut seksiä 15 vuoteen. Enkä ole myöskään itsetyydyttänyt laittamalla mitään sisääni, muuten kyllä. Uskotko minun olevan jotenkin piukka? No en ole. Huomaan sen erityisesti nyt kun on flunssa, että ei tarvitse kuin aivastaa niin lirahtaa pissat housuihin. Naisen alapää on lihaksia. Jos ne jää käyttämättä, ne löystyy. Mulla ei ole ollut seksielämää, mutta pitää silti alkaa treenata pimppalihaksia, ilmeisesti.
Mutta kai tässä pitää ajatella positiivisesti, että nainen voi sentään tehdä asioille jotain. Miehellä jos on pieni, sitä ei voi treenata isommaksi.
Eri, mutta kyllä varmasti kannattaa aloittaa treenit nyt ihan säännöllisellä ajatuksella. Eihän se kiva ole jos on epävarma olo vaikka kaupassa käydessä.
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelisin onko nainen vielä hedelmällinen, muuten ihan ok
Nykyään aika iso osa miehistä ei halua lapsia.
Vierailija kirjoitti:
Ihastuin tuttavani poikaan, joka on 20 v nuorempi. Pidin häntä sylissä vauvana, mutten tavannut kuin nyt. Annan olla.
N55
Hyi. Miten kukaan voi himoita jotain, jota pitänyt sylissä vauvana? YÖK!
Vierailija kirjoitti:
Miehenä ajattelisin onko nainen vielä hedelmällinen, muuten ihan ok
41-vuotias nainen ensimmäistään yrittämässä ei sitä välttämättä ole.
Ihan ok. Meillä on vielä enemmän ikäeroa. Minä 56 ja naiseni 37 ❤
Molemmat aikuisia niin eika siinä mitään jos kemiat kohtaa. Ehkä itselläni juurikin tuo muiden jo mainitsema lapsiasia voisi mietityttää jos mies vielä haluaa lapsia. Suhteessa pitäisi aika lailla heti alkaa tekemään sitä lasta.
Mä olen 41v nainen ja mun mies on 30v.
Eihän tuossa ole mitään ongelmaa jos kemiat, elämäntilanne ja arvomaailma vain kohtaavat riittävän hyvin. Tottakai naisen hedelmällisyys laskee iän myötä mutta mutta, ei sitä raskaaksitulotakuuta ole minkäänikäisellä naisella. Ja hedelmättömyys voi johtua miehestäkin. Monesti prioriteetit muuttuvat elämän myötä ja tuonikäinen nainen saattaa pitää tärkeinä asioina hieman eri juttuja kuin mitä sama nainen olisi pitänyt tärkeänä vaikkapa kolmekymppisenä.
Yksi asia kyllä puoltaa ikäeroa noinpäin ja se on seksuaalisen aktiivisuuden ajoittuminen: Miehellä aktiivisin aika on nuorena, naisena helposti tuossa 35-45 vuoden iässä.
Itseasiassa keski-ikäisenä miehenä ihmettelen niitä omanikäisiäni miehiä jotka haluavat ottaa nuoren naisen: Elämäntilanne ja -arvot ovat helposti sen verran erilaisia että on hyvin vaikea löytää yhteistä keskusteltavaa. Sitten kun nuori nainen haluaa lapsen niin onpa kiva viedä päiväkotiin taaperoa siinä missä omanikäisten muiden miesten lapset kirjoittavat ylioppilaaksi tai lähtevät kotoa opiskelemaan.
Vierailija kirjoitti:
Huomaa ettei pojalla kokemusta anatomiasta. Prinssinakin kokemusäänellä huutelet. Kannattaa opiskella hiukan lisää urpo niin pääset ehkä muualle kuin omaan käteen joku päivä.
On ihan sopiva ikäero. Onko ikä prioriteetti +40 naisille?