Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko mieheni homo?

Vierailija
22.05.2015 |

Olemme aikuinen pariskunta ja yksi kouluikäinen lapsi. Mies on kovin kiinnostunut lapsen koulukaverin isästä, heti terävöityy kun kuulekin isän nimen. Stalkkaa häntä facebookissa ja hihittelee kun hänestä puhutaan. Sängyssä on alkanut ehdottamaan että laittaisin sormeni hänen perseeseen.. sitä minä en kyllä tee. onko hän homo?

Kommentit (25)

Vierailija
21/25 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

Vierailija
22/25 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 13:14"]Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

[/quote]

Miten antaminen tähän liittyy?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/25 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kunnon provo etenee niin, että nyt ap painelet ostamaan prepaid liittymän ja laitat miehellesi tunteiden tunnustus-viestiä... mieheltä. Me jännätään täällä :D

Vierailija
24/25 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

:D

Vierailija
25/25 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tämä on siirretty seksi-osioon? Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän