Tekis mieli matkustaa kauas pois
vaikka Uuteen-Seelantiin, ei tarttis jännittää hyökkääkö Venäjä vai ei. :DDDD
Olen muutenkin niin kyllästynyt säästöSuomeen, negatiivisuuteen, veroihin ja kalliiseen ruokaan, sivistymättömyyteen, alkoholisteihin, väkivaltaisiin suomalaisiin...
Kommentit (15)
USA olis voinut olla toinen vaihtoehto, mutta Obama pilasi kaiken. Ja tiedän kyllä, että paratiisia ei maan päällä ole (vielä) mutta silti tökkii tämä maa just nyt.
Eilenkin juopponaapurit rellesti aamuyöllä, mua oikeesti pelottaa jo asua täällä! Ajattelin että tuleeko ne seinästä läpi hajottaako kaikki paikat...
Tähän asti ollut ihan rauhallinen asuinpaikka. Kerrostalossa asumisen miinuspuolet, niin se vaan on. Vaikka olisi kuinka omistusasuntoja täynnä ja hyvä alue se ei takaa mitään, koska juoppoja on Suomi pullollaan. Tosin tämä missä nyt asun on kaupungin vuokratalo :D
Olis pitänyt tallentaa kännykällä todistusaineistoa siitä metelistä, en tajunnu. Sitten vois kerätä niitä häätöä varten.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:28"]
Olen muutenkin niin kyllästynyt säästöSuomeen, negatiivisuuteen, veroihin ja kalliiseen ruokaan, sivistymättömyyteen, alkoholisteihin, väkivaltaisiin suomalaisiin...
[/quote]
Mitä estää sua sitten? Lähde!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:35"]USA olis voinut olla toinen vaihtoehto, mutta Obama pilasi kaiken. Ja tiedän kyllä, että paratiisia ei maan päällä ole (vielä) mutta silti tökkii tämä maa just nyt.
[/quote]
Miten sä muka usaan muutat? Et sä saa sieltä viisumia! Siis itsehän muuttaisin jos voisin.
[/quote]
Millä rahalla meinasit elää siellä? Tolla älyllä tuskin olet onnistunut haalimaan itsellesi rahaa, tai koulutusta.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:42"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:35"]USA olis voinut olla toinen vaihtoehto, mutta Obama pilasi kaiken. Ja tiedän kyllä, että paratiisia ei maan päällä ole (vielä) mutta silti tökkii tämä maa just nyt. [/quote] Miten sä muka usaan muutat? Et sä saa sieltä viisumia! Siis itsehän muuttaisin jos voisin.
[/quote]No, en mä sinne onneksi edes halua :D
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:43"]
[/quote]
Millä rahalla meinasit elää siellä? Tolla älyllä tuskin olet onnistunut haalimaan itsellesi rahaa, tai koulutusta.
[/quote]:DDDDDD
[/quote]
Aiaiai, varaudu vaan paskaryöppyyn jonka tulet saamaan niskaasi. Kuinka julkeat sanoa Suomesta ikäviä tosiasioita ja vielä kirjoittaa ne nettiin? Hyihyi, häpeä. No ei vaan, itsekin tässä hieman suunnitellaan lähtöä. Toki oma kohde löytyy ihan Euroopasta. Vähän vaihtoehtoja kartoitetaan, katsellaan sopivaa pakettiautoa tavaroille ja haetaan töitä.
Rahanhaalijoista on äly kaukana...näkeehän sen. LOL
Kun edes laimennettavaa mehuakaan ei voi täältä enää ostaa alle 4-5 euron, pieni pullo! Pieni omaisuushan tuohon uppoaa.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:49"]
Kun edes laimennettavaa mehuakaan ei voi täältä enää ostaa alle 4-5 euron, pieni pullo! Pieni omaisuushan tuohon uppoaa.
[/quote]paitsi jos se on sokeritonta ja makeutettu jollain ällöllä keinotekoisella aineella. Sokeri on luonnontuote!
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:50"]
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:49"]
[/quote]paitsi jos se on sokeritonta ja makeutettu jollain ällöllä keinotekoisella aineella. Sokeri on luonnontuote!
[/quote]
Heroiini on luonnontuote!
Muuta jos uskot, että muualla on paremmin ;-)