Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Meillä on ristiäiset sunnuntaina

Vierailija
22.05.2015 |

Meillä on ristiäiset sunnuntaina täällä kotona ja myöhemmin kesällä miehen pojan rippijuhlat. Ostin alkuviikosta robottipölynimurin ja olen ikionnellinen siitä näissä juhlatohinoissa. Lisäksi mies kävi äsken ostamassa robottiruohonleikkurin ja ihmettelee nyt tuossa pihalla sen rajalangan asentamista ja että pitäisiköhän kutsua sähkömies avuksi. Taitaa jäädä asentaminen ensi viikkoon. Suosittelen.

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gigantilta tilasin verkkokaupasta i-Robot Roomban, jotain 500 euroa. Huomasin siten kyllä että Citymarketissa olisi ollut Viledaa 90 eurolla, mutta olin jo ostanut tuon. Sitä paitsi meillä on aika paljon neliöitä joten voi olla ettei nuo edullisimmat riitä koko talon imurointiin.

Vierailija
2/10 |
23.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:56"]

Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle? Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

[/quote]

Ja tämä liittyi aloitukseen miten...?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei puutu kuin lattiapesurobotti. Niitäkin on hyviä.

Vierailija
4/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 11:27"]Meillä on ristiäiset sunnuntaina täällä kotona ja myöhemmin kesällä miehen pojan rippijuhlat. Ostin alkuviikosta robottipölynimurin ja olen ikionnellinen siitä näissä juhlatohinoissa. Lisäksi mies kävi äsken ostamassa robottiruohonleikkurin ja ihmettelee nyt tuossa pihalla sen rajalangan asentamista ja että pitäisiköhän kutsua sähkömies avuksi. Taitaa jäädä asentaminen ensi viikkoon. Suosittelen.
[/quote] Minkä merkkisen ostit ja mitä maksoi?

Vierailija
5/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Odotatko jeesusta kylään?

Vierailija
6/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Robottiruohonleikkuri kuulostaa sellaiselta viritykseltä, jolla Aku Ankka saisi kunnon kaaoksen aikaan! Vähän säätää tehoja, kun menee niin hitaasti ja sitten nukahtaa riippumattoon kaukosäätimen päälle... Tulpun palkintoruusut on vaarassa.

Vierailija
7/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P

Vierailija
8/10 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:56"]Mikä siinä on niin julmetun vaikeaa antaa miehelle?
Omani kanssa 17v naimisissa. On eletty yövalvomiset sun muut lasten vuoksi. Mikä siinä on tosiaan niin vaikea antaa miehelle tyydytys, jos sitä haluaa? Miehet nyt ylipäätään haluaa enemmän kuin naiset. Minä halusin aivan hulluna kaikissa raskauksissa ja mies on aina pitänyt minut tyytyväisenä, ei ole tarvinut naapurin jormia vahdata. Jos mies haluaa, niin voidaan ottaa pikaset, kiihottaa minuakin ne. Mikä helvetti? Miksette anna? Ja se vielä, että kun antautuu antamaan niin silloin ne halut vasta syttyykin :P
[/quote]

Onhan ap selkeesti ainakin kerran antanut vuoden aikana

Vierailija
9/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uppis

Vierailija
10/10 |
13.07.2020 |
Näytä aiemmat lainaukset