Voiko kerrostaloon hankkia kahviautomaatin?
Vai häiritseekö naapuria sen meteli jos käytän sitä viisi kertaa päivässä alkaen kello 6 aamulla?
Kommentit (14)
Tuttavan naapurilla on kahvinkeitin, joka piippaa kahvin tultua valmiiksi. Kuuluu naapuriin asti.
Toteat vaan, että kuuluu normaalin elämisen ääniin. Itsekkin huudatan omaa helikopteria talomme katolla, köyhät ulisee, mutta normaalia elämää niin mitä ne muka mahtaa.
Siis sellanen iso lattiamalli (toimistomalli) vai pöytäkone?
Kysytkö seuraavaksi, saako huonekasveja silputa risusilppurilla olohuoneessa aamukuudelta, jos harrastaa viherkasveja?
Saa jauhaa pavut, saa tehdä smootiet, saa murskata jäät jokainen kotonaan haluamallaan ajankohdalla.
Jos mölytoosan hankit ni minä vastaan dieselkäyttöisellä moottorisängyllä, King Size de luxe super premium extra max, ja veivaan sitä 24/7 kun ei löydy mukavaa asentoa millään.
Mikä on hiljaisuusaika taloyhtiössänne?
Minusta olisi kiva, jos kerrostalon ala-aulassa olisi lämpimien juomien automaatti. Siitä saisi siis kahvia, kaakaota ja teetä. Ulkoa tullessaan voisi ottaa vaikka kuuman kaakaon.
Toki sitä täytyisi täyttää ja huoltaa määräajoin, mikä vaikuttaisi asukkaiden vuokraan. Joten ei ehkä sittenkään.
Blogini: https://ilouutinen.blogspot.fi/
Vierailija kirjoitti:
Jos mölytoosan hankit ni minä vastaan dieselkäyttöisellä moottorisängyllä, King Size de luxe super premium extra max, ja veivaan sitä 24/7 kun ei löydy mukavaa asentoa millään.
Mulle taas jotain muuta samalla nimellä.
Moottoroitu King Size de luxe super premium extra max ja veivaan sitä 24/7, jos tiedät mitä tarkoitan.
Vierailija kirjoitti:
Siis sellanen iso lattiamalli (toimistomalli) vai pöytäkone?
Pöytämalli kahvimyllyllä.
kalja-automaatti kerrostalon ala-aulaan? jos ei millään ehdi tai viitsi kauppaan. ja yöpalan painikkeeksi ja. tai illanistujaisiin.
🍺😁
Jauhaa pavut? Kyllä häiritsee, myös asunnon muita asukkaita.