Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mammat tarkkana! Kun miehesi lähtee "pesemään autoa", vaikka...

Vierailija
22.05.2015 |

...se ei ole edes likainen, hän menee oikeasti tänne.

http://www.iltasanomat.fi/autot/art-1432187930078.html

Kommentit (56)

Vierailija
1/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs sitten?

Vierailija
2/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

No monet täällä ovat niin huonoitsetuntoisia rupsahtaneista rinnoistaan, että luulevat miehen menevän rikki, jos näkee jonkun muun tissit.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suurin osa miehistä on pelkän pillun perään. Niillä muija ja mukulat ja vaimokin on niin ihana et hohoh!!! Nimim. Been there done that. Just äsken yks runkkari taas soitti enkä ole kyllä antanu mitään aihetta moiseen. Mulla oma mies. Säälittäviä suurin osa 

Vierailija
4/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:29"]Suurin osa miehistä on pelkän pillun perään. Niillä muija ja mukulat ja vaimokin on niin ihana et hohoh!!! Nimim. Been there done that. Just äsken yks runkkari taas soitti enkä ole kyllä antanu mitään aihetta moiseen. Mulla oma mies. Säälittäviä suurin osa 
[/quote]

Mutta sun miehesi on poikkeus eikä missään tapauksessa ikinä ees katso muita naisia koska hän rakastaa sinua niin kovin

Vierailija
5/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun ukko saa selkäsaunan jos menee. Minuahan ei petetä henkisesti. Tuokin voi olla pettämistä. Ainakin meillä. Miehet on sikoja!

Vierailija
6/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Antakaa mun nauraa: " hän korostaa ettei kyse ole seksismistä..."!

Vierailija
7/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun mieheni lähtee pesemään autoa, se tapahtuu tuossa omassa kotipihassa kuten ennenkin.

Vierailija
8/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Öh, en jaksa uskoa että pihi mieheni lähtisi tuonne asti pesemään autoa :D

Vierailija
9/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Perussuomalaisten eduskuntaryhmä kokoontuu Kirkkonummella. 

Vierailija
10/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:37"]

Kun mieheni lähtee pesemään autoa, se tapahtuu tuossa omassa kotipihassa kuten ennenkin.

[/quote]

Valvovien silmiesi alla :D

Vierailija
11/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Linkkasin tuon miehelleni, yhdessä voitaisiin käydä kun ohikin tuosta ajetaan :)

Vierailija
12/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä vein mun miehen töihin tänään

Vierailija
13/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mieheni lähtee pesemään autoa, ihmettelisi kovasti ja hakisi eroa. Miehellä ei ole autoa eikä ajokorttia...

Vierailija
14/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei se varmaan lähde 500 kilsaa ajelee tissiparin nähdäkseen. Voi katella mun tissejä, tuntuu niin niistä tykkäävän. Ja sitte lisäksi näkee niitä netistä niin paljon kuin jaksaa katella. Eikö tuo oo aika vanhanaikaista juttua? Viime laman aikana tuli tissibaarit ja nyt sitte tissiautonpesu. Peseekö ne niillä tisseillään autoja vai miten :D

Vierailija
15/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyttöparat - lauantaiksi on luvattu 8-10 astetta ja sadetta. Toivottavasti työnantaja tarjoaa sairasvakuutuksen ja terveydenhuollon sunnuntaille.

Vierailija
16/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 10:52"]

Mä vein mun miehen töihin tänään

[/quote]

Ihan oikein sille

Vierailija
17/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo miestä mut ite voisin kyllä mennä pesettämään autoni tonne :P t. lesbo

Vierailija
18/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pakko (ihan näin naisena) myöntää, että totuushan on se, että kyllä ne naiset tuota vapaaehtoisesti tekevät. Minusta kuitenkin ennemmin pitäisi olla huolissaan siitä, mikä saa nämä nuoret naiset alentamaan itsensä tämmöiseen ja hakemaan sitä hyväksyntää tätä kautta? Jostainhan se tyytymättömyys ja epävarmuus itseä kohtaan kumpuaa, ja niitä pönkitetään sitten tällä tavoin, kun miehet kuolaavat ja antavat huomiota. Ennemmin vain surettaa näiden naisten puolesta, jos ainut tapa jolla he kokevat itsensä arvokkaaksi, on tämä.

Vierailija
19/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 12:39"]

Pakko (ihan näin naisena) myöntää, että totuushan on se, että kyllä ne naiset tuota vapaaehtoisesti tekevät. Minusta kuitenkin ennemmin pitäisi olla huolissaan siitä, mikä saa nämä nuoret naiset alentamaan itsensä tämmöiseen ja hakemaan sitä hyväksyntää tätä kautta? Jostainhan se tyytymättömyys ja epävarmuus itseä kohtaan kumpuaa, ja niitä pönkitetään sitten tällä tavoin, kun miehet kuolaavat ja antavat huomiota. Ennemmin vain surettaa näiden naisten puolesta, jos ainut tapa jolla he kokevat itsensä arvokkaaksi, on tämä.

[/quote]Varmaan miesten vika? Ikävä totuus on kuitenkin se, että naiset tekee rahasta melkein mitä vaan. Nuokin naiset on ihan vaan rahan perässä. Eivät ole riittävän laadukkaita naisia, että saisivat rikkaan miehen itselleen, niin sitten otetaan muut keinot käyttöön. Ikivanha naisten tapa.

Vierailija
20/56 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua kiinnostaa lähinnä, onko naikkosilla luomutissit ja minkäkokoset? Onko ne samat ämmät ku tuossa kuvassa? Tuosta ei nää onko luomua vai muovia, luomutissit kivasti heiluu siinä autoa hinkatessa, mutta muovipallot vaan jököttää tylstästi paikallaan. Jos on luomutissit semmosilla g-kupeilla hoikassa varressa, niin jo vain meen autoni pesettämään!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi