Täällä on kyllä ihan outoja modeja!
(Tämäkin viesti varmaan kohta poistuu.)
Asiallisia viestejä poistetaan, joistain bloggaajista ei saa keskustella mutta joistain saa, Niko Saarisesta ei saa keskustella mutta Maisa Torpasta saa, pedofiilit saavat temmeltää vapaasti, rasistisia viestejä ei poisteta jne. En ymmärrä tätä logiikkaa!
Kommentit (6)
Mitä suotta valittamaan; mode on lopulta aina oikeassa joten kannattaa kirjoittaa hillitysti ja vähemmän arvostelevasti.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 09:36"]Mitä suotta valittamaan; mode on lopulta aina oikeassa joten kannattaa kirjoittaa hillitysti ja vähemmän arvostelevasti.
[/quote]
En vain ymmärrä logiikkaa! Onko rasistiset ja pedofiiliviestit asiallista?
Ap
Tällä puolella saa olla vaikka millaista katkeraa haukkumismenoa tai epämiehekkääksi haukkumista, mutta seksiosiossa ei saa kilahtaa itseä loukkaavalle kirjoittajalle. Ei oikein aukene nämä logiikat mullekaan. Itse olen kilahtanut siis molemmilla puolilla, aihe vapaalla paljon pahemmatkin viestit ovat saaneet olla.
Ei siinä moderoinnissa mitään logiikkaa olekaan ja se linja vaihtuu aika paljon sen mukaan (ilmeisesti) kuka heistä sattuu olemaan töissä. Viime aikoina on kyllä nopsasti pyynnöstä lähtenyt pois paljon asiattomuuksia, siitä kiitos ja peukut.
Toisinaan poistopyyntö sen sijaan aiheuttaa "multipeukutusten" tulvan, joten käy mielessä että asiaton teksti olikin yllättäen moden itsensä tekemä. Mutta minkäpä sille voi, työnantaja on päättänyt millaisia alaisia tälle palstalle töihin haluaa.
Niin, onhan se toisaalta hyvä, että toisia loukkaavat viestit otetaan pois. Kuitenkin tänne tulee vuodatettua välillä vailla mitään suodatinta omaa katkeruutta. Ja näkee, että moni muukin tekee niin. Sit vaan hihittelen, että kuinkahan moni tämänkin ihan tosissaan ottaa. Että jos mode ne poistaa niin siittä vaan.
Samaa olen ihmetellyt. Krtjujen poisto tuntuu olevan aivan mielivaltaista.