Ilkeä avomies.
Loukkaa jatkuvasti raskaana olevaa avovaimoa (mua).
Kommentit (26)
Sano sille et jos se vittuilu ei nyt lopu niin sit se saa jatkua
Se on varmaan sukua minun vaimolleni.
Rupea heittämään sille takaisin joka läppä. Katsot sitten mitä se itse tykkää sellaisesta kohtelusta.
Ei en nussi perseeseen koska se ei tunnu nii hyvältä ku pillu. Mutta ihan totta miks laihoilla naisilla pillu tuntuu löysemmältä mitä vähä pyöreemmillä? Kokemusta on tuo n.60 naista ja usein törmänny siihen että nainen kehuu että hän on tiukka ja käy salilla 4 kertaa viikossa mutta totuus on ollu että ei ainakaan tiukka pillu ole. Jotenki tullu siihen tulokseen että jos ei oo ku luut ja nahka nii voiko olla pillussakaan olla mitään mikä tuntuis miltään?
Nyt se käski mun tuoda juomat sille, enkä lähtenyt hakemaan, koska olen kipeä ja se oli muutenkin menossa käymään vessassa niin sanoin, että voithan sä samalla hakea ne. Nyt se sanoi, että "et oo yhtään niinku mun muija" ja lopetti mulle puhumisen ja laittoi kuulokkeet korviin parempi niin, kuin se että loukkais tai haukkuis.
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 06:25"]Monet naiset loukkaantuu ihan normaalista puheesta, sellaisetkin jotka ei ole raskaana.
[/quote]
Normaalia ei ole haukkua toista jatkuvasti ominaisuuksista itsessään mitä ei voi itse valita