Kerro miksi et käytä töissä FFP2:sta omalla kustannuksella
Kommentit (38)
Entäs jos työnantaja ei tarjoa maskin vaan shakkia kera Boris Spasskin?!?
Käytän töissä ffp2-maskia ja ihan omilla rahoillani olen ne ostanut.
En käytä mitään maskia töissä enkä muutenkaan. Pandemian loppu lähellä ja omikron pelkkä flunssa, miksi näitä rättejä edelleen pakotetaan?
Tiedoksi, se ffp2 on mukavampi päällä, kestää käyttökelpoisena pitempään, jne... Ei tarvitse sääliä minua jos näette minut ffp2-maskissa.
Kirjoita väärin FFP2:sta, sillä se luetaan FFPkahdesta. Sen pitäisi olla FFP2:ta.
Vierailija kirjoitti:
En käytä mitään maskia töissä enkä muutenkaan. Pandemian loppu lähellä ja omikron pelkkä flunssa, miksi näitä rättejä edelleen pakotetaan?
Niinpä korona on nykyään pelkkä flunssa. Vitt* me työskennellään edelleen jo kolmatta vuotta maskit päässä hoivakodissa, johon asukkaat on tulleet kuolemaan!!! Miksi heitä varjellaan, eivät näe ilmeitä ei hymyä viimeisinä vuosinaan. Todella ihmisystävällistä. Saatna!!!
Vierailija kirjoitti:
Kirjoita väärin FFP2:sta, sillä se luetaan FFPkahdesta. Sen pitäisi olla FFP2:ta.
Kielipoliiseja voi vetää 2:seen.
Vieläkö joillakin on lapsenomainen usko maskien suojaan? :D
Vierailija kirjoitti:
FFPkakkosta
Tarvitsisin niitä 15-20 kpl päivässä, joten en todellakaan ala maksaa niitä itse.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niinpä korona on nykyään pelkkä flunssa. Vitt* me työskennellään edelleen jo kolmatta vuotta maskit päässä hoivakodissa, johon asukkaat on tulleet kuolemaan!!! Miksi heitä varjellaan, eivät näe ilmeitä ei hymyä viimeisinä vuosinaan. Todella ihmisystävällistä. Saatna!!!
Kaipaat nopeaa lähtöä asiakkaillesi?
Koska en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta kirjainyhdistelmästä. Maskia meillä ei käytetä
Mä käytän omalla kustannuksellani ffp-maskia töissä, vaikka kukaan muu ei käytä mitään maskia.
Sitten kuuntelen vaan keskusteluja, kun porukka on jatkuvasti sairaina ja vaan tuskailevat, että ei tällä nyt mitään voi. Samalla mä painelen ilman tartuntatauteja ja kroonisesta sairaudestani huolimatta olen enemmän terveenä ja tuurailen nämä vähän väliä poissaolevat maskittomat.
Ei ole varaa.
Maksan kaiken muunkin työhön tarvitsemani itse, jopa kahvin/teen, jos haluan kupposen jompaakumpaa päivän (sikälimikäli tauolle pääsen) 11min taukoni aikana hörppäistä.
T. Vaka-alalta
Vierailija kirjoitti:
Koska en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta kirjainyhdistelmästä. Maskia meillä ei käytetä
Missä pullossa olet viimeiset kolme vuotta elänyt?
Käytän maskia vain muodon vuoksi töissä kun on pakko. Kirurgista. Pidän samaa vaikka koko viikon ja laitan tauolla taskuun. Ei kiinnosta tuleeko korona, oon rokotettu ja omicron on lievä. En pidä influenssankaan takia maskia.