Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kerro miksi et käytä töissä FFP2:sta omalla kustannuksella

Vierailija
21.01.2022 |

jos työnantaja tarjoaa vain kirurgisen maskin?

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän maskia vain muodon vuoksi töissä kun on pakko. Kirurgista. Pidän samaa vaikka koko viikon ja laitan tauolla taskuun. Ei kiinnosta tuleeko korona, oon rokotettu ja omicron on lievä. En pidä influenssankaan takia maskia.

Vierailija
22/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entäs jos työnantaja ei tarjoa maskin vaan shakkia kera Boris Spasskin?!?

Vierailija
24/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän töissä ffp2-maskia ja ihan omilla rahoillani olen ne ostanut.

Vierailija
25/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En käytä mitään maskia töissä enkä muutenkaan. Pandemian loppu lähellä ja omikron pelkkä flunssa, miksi näitä rättejä edelleen pakotetaan?

Vierailija
26/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi, se ffp2 on mukavampi päällä, kestää käyttökelpoisena pitempään, jne... Ei tarvitse sääliä minua jos näette minut ffp2-maskissa.

Vierailija
27/38 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kirjoita väärin FFP2:sta, sillä se luetaan FFPkahdesta. Sen pitäisi olla FFP2:ta.

Vierailija
28/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En käytä mitään maskia töissä enkä muutenkaan. Pandemian loppu lähellä ja omikron pelkkä flunssa, miksi näitä rättejä edelleen pakotetaan?

Niinpä korona on nykyään pelkkä flunssa. Vitt* me työskennellään edelleen jo kolmatta vuotta maskit päässä hoivakodissa, johon asukkaat on tulleet kuolemaan!!! Miksi heitä varjellaan, eivät näe ilmeitä ei hymyä viimeisinä vuosinaan. Todella ihmisystävällistä. Saatna!!!

Vierailija
29/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei paljon maski nappaa.

Vierailija
30/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kirjoita väärin FFP2:sta, sillä se luetaan FFPkahdesta. Sen pitäisi olla FFP2:ta.

Kielipoliiseja voi vetää 2:seen.

Vierailija
31/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieläkö joillakin on lapsenomainen usko maskien suojaan? :D

Vierailija
32/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

FFPkakkosta

Vierailija
33/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tarvitsisin niitä 15-20 kpl päivässä, joten en todellakaan ala maksaa niitä itse.

Vierailija
34/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niinpä korona on nykyään pelkkä flunssa. Vitt* me työskennellään edelleen jo kolmatta vuotta maskit päässä hoivakodissa, johon asukkaat on tulleet kuolemaan!!! Miksi heitä varjellaan, eivät näe ilmeitä ei hymyä viimeisinä vuosinaan. Todella ihmisystävällistä. Saatna!!!

Kaipaat nopeaa lähtöä asiakkaillesi?

Vierailija
35/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta kirjainyhdistelmästä. Maskia meillä ei käytetä

Vierailija
36/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä käytän omalla kustannuksellani ffp-maskia töissä, vaikka kukaan muu ei käytä mitään maskia.

Sitten kuuntelen vaan keskusteluja, kun porukka on jatkuvasti sairaina ja vaan tuskailevat, että ei tällä nyt mitään voi. Samalla mä painelen ilman tartuntatauteja ja kroonisesta sairaudestani huolimatta olen enemmän terveenä ja tuurailen nämä vähän väliä poissaolevat maskittomat.

Vierailija
37/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole varaa.

Maksan kaiken muunkin työhön tarvitsemani itse, jopa kahvin/teen, jos haluan kupposen jompaakumpaa päivän (sikälimikäli tauolle pääsen) 11min taukoni aikana hörppäistä.

T. Vaka-alalta

Vierailija
38/38 |
28.01.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Koska en ole ikinä kuullutkaan tuollaisesta kirjainyhdistelmästä. Maskia meillä ei käytetä

Missä pullossa olet viimeiset kolme vuotta elänyt?