Oletko joskus tavannut henkilön joka pitää Bounty-patukoista?
Kommentit (57)
Minäkin tykkään mutta en kovin usein osta.
Jo tuo pelkkä kuva patukan sisuksista aiheuttaa kuvotusta
https://fi.m.wikipedia.org/wiki/Bounty_(suklaapatukka)#/media/Tiedosto%…
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku niitä oikeesti
Luuletko, että myynnissä pidetään tavaraa, jota kukaan ei ikinä osta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostaako joku niitä oikeesti
Luuletko, että myynnissä pidetään tavaraa, jota kukaan ei ikinä osta?
Selitä "Seiska"
Parhaita patukoita. Voisivat laittaa kookosta kaikkiin tuotteisiin. Harmi kun kookosmaku poistui valion kreikkalaisista jogurteista.
Tunnen paljon ihmisiä, jotka pitää Bountya ykkösvaihtoehtonaan.
itsehän en sitä voi sietää, joten pitäkööt patukkansa.
TÄYDELLISIÄ. En tiedä mitä mieltä olisin valkosulkaa versiosta vaikka tykkäänkin siitä enemmän kuin maitosuklaasta.
Heti tuli mieleen entinen työkaveri. :)
Ei syönyt muuten ikinä mitään makeaa, mutta Bountya ei voinut vastustaa. Rakasti yli kaiken kookoksen makua.
Niinpä sitten tarjosi kerran Bounty-patukan mullekin, ja sehän oli erinomaista. Edelleen, parikymmentä vuotta myöhemmin, ostan itselleni aina silloin tällöin. Kookos on nyt mullekin herkkua.
Minä pidän niistä. Ja varmaan moni muukin, koska niitä saa niin monesta kaupasta.
Toki jos haluan suklaisempaa, niin Bounty ei ole eka vaihtoehto.
Kookos on vähän sellainen juttu, että siitä joko tykkää tai sitten ei. Makunsa kullakin.
Vierailija kirjoitti:
Tykkään, tosin syön harvoin niitä. En voi sietää mitään Mars, Snickers yms mössöjä, mutta Bounty on hyvää . Ei liian makeaa
eipä ole nämäkään patukat kuten ennen.
Bountyssa oli kookoshiutaleita kunnolla, siksi mä en sitä voinut sietää. Ne narsku hampaissa, että siinä oli myös purutuntuma pielessä. Nyt ennen joulua maistoin miehen Bountysta palasen ja olin oikeasti järkyttynyt, että oli niin mieto kookoksen maku, eikä hiutaleista tietoakaan! Sitähän voisi jopa syödäkin.
Oma lempparini on Snickers. Kasarilla se oli tuutattu täyteen suolapähkinöitä. Nykyään se on tosiaan mössöä, muutama suolaton pähkinä ripoteltu, että saa pähkinän tuntua.
Marsia en ole oikein koskaan syönyt, kun se on niin äkkimakiaa.
Tykkään itse, mutta ei tule toista henkilöä mieleen. Mutta en muutenkaan muista tuttujeni mielipiteitä eri patukoista.
En kyllä itsekään aluksi lapsena pitänyt Bountystä, vaan pidin outona. Jossain vaiheessa alkoi tehdä mieli.
Lukekaa lehtiämme puhumme aika usein totta
Rrrrrakastan Bounty-patukoita ja kerron siitä kaikille! Voin kunpa tänään saisi taas patukkaa, nimittäin Bounty-patukkaa on usein ensimmäinen asia, jonka sanon kun tapaan uuden ihmisen. Bounty on ihan parhauttaa.
Olin niihin aivan hulluna yläasteella 80 luvulla.
Jostain syystä niitä ei yhdessä vaiheessa ollut kaupoissa. Paniikki oli päällä.
No hätä:
Faija osti etelänmatkallaan matkalaukun täyteen Bounteja 🥥🌴 ❤️
Nyt on mennyt pari vuoskymmentä kun ostin niitä.
25 vuotta sitten pystyin Antwerpenissä ostamaan tummasuklaapäällysteisiä Bountyja ja pidin niistä. Voi olla, että maku on muuttunut paljon noista ajoista. Suomessa ei ole edes ollut tummasuklaista Bountya myynnissä ikinä.