Lue keskustelun säännöt.
Alue: Aihe vapaa
Salkkarit: Eva & Heli
21.05.2015 |
Heli suuteli Evaa. Mitä veikkaatte, tuleeko näistä kahdesta jotain?
Kommentit (4)
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:10"]onkohan eeva yhtään naisiin päin?
[/quote]
Voihan se olla bi. En toivo noista paria, vaikka olisihan se aika huvittavaa, että Eeva olisi kohta joukkohurmannut kaikki Sieviset. :) Heli ansaitsisi paremman. Oi vitsi, en muistanut, miten ihana hahmo Heli oli. Toivottavasti pysyisi sarjassa pitkään.
Alue: Aihe vapaa
olis aika hauskaa jos tulis! heli on niin ihanan tulinen mutta sisältä lempeä niille joista pitää...