Meat Loaf kuoli koronaan – kritisoi kasvomaskeja ja rokotepakkoa
Kannatti olla ottamatta rokotetta 😅
Kommentit (67)
Pilkka sattui omaan nilkkaan. Mutta eeeiiiiii. Ei se korona ole vaarallinen. Ei suinkaan. Rokotetta ei kannata ottaa ja maskia käyttää... Eiiiii...
Meat Loaf oli puolikuollut jo ennen koronaa. Sillä oli sydänvika ja sai pari vuotta sitten pahan kohtauksen kesken keikan.
Mitä tuo haittaa. Jokainen kuolee joskus ja eli ideologiansa mukaan.
Onko jonkun kuolema ihan naurun aihe sittenkään, aloittaja, vaikka omaa tyhmyyttään näyttäisikin kuolleen?
Eihän se kuollut siitä kärsi. Mutta ihmisen ei ole pakko raastaa itseään, siitä kärsii elossaolevat.
Vierailija kirjoitti:
Onko jonkun kuolema ihan naurun aihe sittenkään, aloittaja, vaikka omaa tyhmyyttään näyttäisikin kuolleen?
Eihän se kuollut siitä kärsi. Mutta ihmisen ei ole pakko raastaa itseään, siitä kärsii elossaolevat.
Raaistaa. Ja kyynistää.
Kyllä mua aina naurattaa jostain syystä kaikki typerykset
Ro kot kot kot te kriittisyys on per sees tä.
Vierailija kirjoitti:
Jännä kun kaikkia piikkiuskovaisten kuolemia ei uutisoida näin.
Eips ole piikkeihin kuolleita niin on vaikia niistä kirjoittaa 😂
Vierailija kirjoitti:
”mikäli kuolen, minä kuolen – minua ei tulla kontrolloimaan”
Kommentti osui ja uppos.
Noh, niinhän siinä sitten kävi. Kinusiko kutenkin sairaalaan hoidettavaksi vai pitikö oman linjansa miehekkäästi loppuun asti ja pysyi kotona? Jos jälkimmäistä niin sittenhän asia on ok.
Oli 74- vuotias, sydänvikainen ja ylipainoinen. Mietippä sitää.
Lihava
Mies
Rokottamaton
Vanha
No noin sitten kävi, eipä yllätys
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku kritisoi. Ihmiset menevät muuten kuin lammaslauma...
Mikä sinua lampaissa häiritsee? Eikö nekään anna sinulle?
Riittääkö tosiaan vain kolme ketjua tästä samasta aiheesta samalla asiasisällöllä?
Vierailija kirjoitti:
Hyvä että joku kritisoi. Ihmiset menevät muuten kuin lammaslauma...
Ne on ne rokottamattomat jotka on typeriä lampaita tässä asiassa. Hyvää jatkoa kuitenkin.
Se on lehtiväite. Omaiset eivät kertoneet kuolinsyytä.
Teille naurajille tuleekin sitten karmeana yllätyksenä että kukaan (edes piikitettynä) ei tule selviämään elämästä hengissä.
”mikäli kuolen, minä kuolen – minua ei tulla kontrolloimaan”
Kommentti osui ja uppos.