Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ihastunutta!

Vierailija
21.05.2015 |

Apua! Olen ollut nyt vuoden toivottoman ihastunut miespuoliseen opettajaan, joka ei minua opeta, mutta samassa koulussa ollaan. Hän on alle 30 ja minä 18... Tämähän ei olisi laitonta, mutta hiukan väärin. Pahinta tässä on, että opettaja itse antaa pientä kipinää ihastumiselle, katselemalla minua päästä varpaisiin ja kun huomaan, katse kääntyy lattiaan, hän flirttailee puhuessaan kanssani ja kehuu aina, hän myös pyytää minua aina hänen pitämilleen kertaus kursseille. En enään kesän jälkeen jatka koulussa, joten onko teistä väärin mennä pyytämään häntä esim kahville? Onko muilla samoja kokemuksia ja onko täällä miespuolisia opettajia, jotka ovat tunteneet vetoa naisopiskelijoihin?

Kommentit (34)

Vierailija
21/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa mammoilla traumoja.

Vierailija
22/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä tässä on jotakin trollimaista tässä ap:ssa :D lieneekö joku teinipoikien märkä fantasia ja porukallla klikkailevat ketjuun katselemaan ja kokeilemaan, koska mammat huomaa, että on trollipolli...

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keskustelen (tai yritän) hänen kanssaan fysiikasta ja matematiikasta, joita hän opettaa. Alat kun ovat lähellä sydäntäni. Ja katson silmiin puhuessa, joten silloin huomaan mihin hän katsoo. Vahinkohymy on ehkä käynyt, mutta pyrin pitämään asiat aina asiallisina. Jos tapaisin hänet koulun ulkopuolella, olisin varmasti rennompi keskusteltaessa

Vierailija
24/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

21: Jotkut ne sekoaa tarinoissaan heti alkuun.

Vierailija
25/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi hyi nyt äijä meet muualle fantasioides kanssa

Vierailija
26/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole trolli, mutta äidinkieleni on kaukana suomesta, joten teksti nyt välillä on epäselvää. Ja opiskelen ns. Erityisessä koulussa, missä opettajat päättävät yhdessä lähes kaikesta ( numeroista, kokeista..) joten tiedän, että hän on asialla tietyissä aineissa.

Vierailija
27/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:18"]

En ole trolli, mutta äidinkieleni on kaukana suomesta, joten teksti nyt välillä on epäselvää. Ja opiskelen ns. Erityisessä koulussa, missä opettajat päättävät yhdessä lähes kaikesta ( numeroista, kokeista..) joten tiedän, että hän on asialla tietyissä aineissa.

[/quote]

taidat vain toivoa..

Vierailija
28/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaikka olet varmasti se kiltti tyttö joka on kaikille ystävällinen ja puhelias, sinun ei tarvitse olla liian kiltti. Tarvittaessa voit mulkaista ukkoa tai jättää tervehtimättä, vaikka hän sinua tervehtii. Tee selväksi että sinua ei kiinnosta. Kyllä sillä ukolla kuivuu muna rusinat kun katsot häntä äkäisesti. Muutenki kannattaa vältellä kaikin keinoin

Vierailija
29/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis munat kuivuvat rusinaksi. Tämä ennakoiva teksti takkuaa perhana.

Vierailija
30/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä uskon tarinasi, kuulostaa liiankin tutulta. Toivottavasti minun sanoista on jotakin apua sinulle.

Vierailija
31/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="22.05.2015 klo 00:18"]... tiedän, että hän on asialla tietyissä aineissa.
[/quote]
Sä se olet aineissa. Katko kutsuu!

Vierailija
32/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voin sanoa että kiltit tytöt joutuu näihin tilanteisiin. Kauniit, fiksut ja ystävälliset. Ne jotka ei älyä miesten olevan nii härskejä. Eihän ne omanikäiset pojat olekaan päällekäyviä perseenpuristeljoita vaan ne vanhemmat ukot jotka kokeneita seksielämässä. Kiltit tytöt on nii helppo lähestyä että niihin käyvät heti käsiksi

Vierailija
34/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tässä ei oo mitään hauskaa minusta!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kuusi viisi