Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Auttakaa ihastunutta!

Vierailija
21.05.2015 |

Apua! Olen ollut nyt vuoden toivottoman ihastunut miespuoliseen opettajaan, joka ei minua opeta, mutta samassa koulussa ollaan. Hän on alle 30 ja minä 18... Tämähän ei olisi laitonta, mutta hiukan väärin. Pahinta tässä on, että opettaja itse antaa pientä kipinää ihastumiselle, katselemalla minua päästä varpaisiin ja kun huomaan, katse kääntyy lattiaan, hän flirttailee puhuessaan kanssani ja kehuu aina, hän myös pyytää minua aina hänen pitämilleen kertaus kursseille. En enään kesän jälkeen jatka koulussa, joten onko teistä väärin mennä pyytämään häntä esim kahville? Onko muilla samoja kokemuksia ja onko täällä miespuolisia opettajia, jotka ovat tunteneet vetoa naisopiskelijoihin?

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kajoaisi. Liian iso mahdollisuus, että mies vain huvittelee ihastumisellaan kun joku kaunis nuori nainen tykkää. Miksi ihmeessä hän olisi tosissaan? Anteeksi tyly vastaus, mutta jos sulla on sydän panssaria niin ehkä sit voit tuonkin kiven kääntää, kävi miten kävi.

Vierailija
2/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tylyjä vastauksia tässä odotinkin! Potkivat mukavasti todellisuuteen. Mutta tässä on se, että en ikinä ole näyttänyt omaa kiinnostustani. Pidän koulussa sinne kuuluvan aseman ja käyttäydyn asiallisesti enkä lähde flirttaileen.. Siks vähän mietityttää herran oma käytös. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Et kyllä häviä siinä mitään jos kysyt. Eikä kannata ottaa itseensä jos kielteinen vastaus tulee. Maikoilla on varmasti vähän eri näkemys oppilaiden/maikkojen välisestä suhteesta.

Vähän kyllä kaduttaa kun en tehnyt tuota samaa yhdelle meiän sijaiselle lukiossa. Oli muuten kuuma nainen ja ikäeroa oli paljon vähemmänkin..

Vierailija
4/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies on ihan ehta ääliö. Pysy kaukana!

Vierailija
5/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyydä puolen vuoden kuluttua. Jos silloin vielä siltä tuntuu. Älä nyt.anna tilaa.

Vierailija
6/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän myös, että tänä heppu lähtee opiskelemaan, eikä siis itsekkään enään kesän jälkeen toimi opettajana.. Hmm ehkä "sattumalta" eksyn samaan paikkaan joskus ja kokeilen onneani. Jos ei nappaa niin uusia tuulia kohti. Ennemmin nyt kiinnostaa, miten opettaja näkee oppilaan jos ihastuu tähän.. Tai kiinnostuu muulla tavalla, kuin kouluun kuuluvalla tavalla.

Vierailija
7/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Umh, no ilmeisesti ollut sijaistamassa eikä omassa ammatissaan vai? Vai opettajakoulutuksessa ja ollut harjoittelussa?

nyt on kuule sellanen juttu, että miehellä jos olisi ns kaikki kotona, hän ei sinua vilkuilisi, vaikka olisit kuinka ihana ilmestys tahansa. Opettajana toimiessaan hänellä pitäisi olla ammatillinen suhtautuminen opettamiinsa teineihin. Sellainen hänelle joka tapauksessa olet. Ymmärrät sitten kun olet itse hänen ikäisensä. Ei siinä asemassa pitäisi oppilaitaan vilkuilla, vaikka kuinka oletkin jo täysi-ikäinen. Vai siis olithan 18 jo? Tosta olis saattanu saada käsityksen että olet itse aALLE 18, ilmaisit sen oudosti tässä alotuksessasi. 

Vierailija
8/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden sijaisuus oli kyseessä ja valmistui juuri opettajaksi.  Ja kyllä 18 olen, eli teini ja 10 vuotta miestä nuorempi. Hän heittelee minusta kouluun sopimattomia heittoja esim. Viime viikolla venyttelin takareisiäni liikunnan jälkeen ja hän sivummassa sanoo" eiköhän tuota takamusta oo treenattu jo riittämiin" ja muuta " mäkin sua" vitsiä. Hän tekee aina kaiken puolestani, helpottaa tehtäviäni ja antaa minulle hyvät arvosanat, vaikken ole tehnyt mitään ansaitakseni niitä. Se on selvää, että joku tällä tyypillä on vinkin vonksin, mutta silti hän kiehtoo minua. 

Vierailija
9/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa limaiselta äijältä. Ei asiallinen opettaja katsele oppilaita päästä varpaisiin eikä heittele seksistisiä kommentteja.

Älä antaudu hyväksikäytettäväksi vaikka vanhemman miehen huomio hivelisikin. Etsi itsellesi kunnon mies.

Vierailija
10/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis tarkoitin peukuttaa että on limainen äijä. Hyi

Vierailija
11/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysele sun koulukaveritytöiltä, heitteleekö samaa läppää heille, onko ollut muutoin muillekin ns flirttaileva? Sä voisit tehdä myös kirjallisen valituksen tuollaisesta "tuota persettä on jo riittämiintreenattu", voin luvata, että sellaseen valitukseen ei suhtauduta mitenkään kevyesti koulun taholta. Järkeile asiaa enemmän, kerro jollekin vanhempasi ikäiselle aikuiselle, niin näet heiltä ehkä terveen reaktion asiaan ja ehkä omakin suhtautmisesi muuttuu, unohdat että asia on myös imatrellut sinua. Jne. Mua oikeen vituttaa tollaset setämiehet käyttämässä asemaansa hyväksi. Jos haluat materiaalia hänen sopimattomasta käytöksestään, mene hänen luokse ja juttelet jostakin koulu tms asiasta ja salaa kuvaat tai ainakin otat nauhalle sen juttelun, laukoo kuitenkin jotakin sopimatonta ja sitten voit viedä sen materiaalin näytölle samalla kun teet valituksen. Sun pitää oppia myös pitämään puolesi ja vaikka mies olisi kuinka hyvännäkönen tms sun mielsetä, sun pitää alkaa oppimaan puolustautumaan härskeiltä jutuilta väärissä ympäristöissä. Koulussa se mies hyväksikäyttää asemaansa, laukoo härskejä. Eri asia, jos sama olisi alkanut baarissa. Muta niinhän ei siis asia ole lainkaan ja siksi tollanen on oikeasti väärin ja creepyä. 

Vierailija
12/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

^ suorastaan hyvä idea ja teksti. Tiedän, ettei hän flirttaile muiden kanssa. En nimitttäin itse aluksi tajunnut sitä, ennenkuin muut tytöt sanoivat opettajan olevan aina kannoillani ja katselemassa minua. Hän on vähän kuin pakonomaisesti sitoutunut minuun.olen seuraillut häntä, eikä hän kiinnitä huoniota oikeastaan keneenkään muuhun ihmiseen. Muut tytöt voivat keskustella opettajan kanssa asiallisesti ja opettaja katsoo silmiin, toisin kuin minun kanssa katse harhailee huulissani, vartalossani ja lattiassa. Ja selvyydeksi ooettaja ei tosiaan ole mikään kuuma seksipommi. Hän on niiiin " nörtti" kuin voi olla. Sivistynyt hissukka, muiden näkökulmasta. Mutta hänen puheensa ja älykkyytensä koehtovat suuresti, eikä niinkään se ulkoinen habitus.

Vierailija
13/34 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla menee elämä pilalle. Ei se oo ku tupsun perässä. Voi olla vaimo lapset kaikki. Minulla kokemusta, trauma jäi. Töissä reilusti vanhempi ukko otti vehkeet esiin yllättäen. Voi helvetti enää en juttele kenellekään miehelle liian tuttavallisesti, enkä pukeudu paljastavasti. Neuvon sinua, ukolla ei ole kaikki kotona kun iskee teinejä. Ihan hirvittää nuo sen ukon kommentit. Ei ole asiallinen. Mielestäni seks häirintää. Kerro rehtorille tai psykologille jos asia vaivaa. Kyllä ukko potkut saa.

Vierailija
14/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vuoden päästä kun mietit tätä olet joko pääpunasena noloudesta ja potutuksesta että menit ehottelemaan tai helpottunnut ja tyytyväinen että annoit olla ja jatkoit tyylillä etiäpäin!

Vierailija
15/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua ei ensin uskottu, minusta yritettiin tehdä syyllinen. Minua hävettää koko loppuikä. Nykyään olen niin varovainen että saatan mulkaista miestä, jos vaikuttaa ihastuneen minuun. Minä en anna vääriä signaaleja enää kenellekään. Tyyli ja luonteeni muuttui. Olen aikuisten.

Vierailija
16/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten et ole osoittanut kiinnostustasi, jos kerta kääntyilet katsomaan (ja ilmeisen pitkäksi aikaa silmiin, kun huomaat miten katsoo sinua päästä varpaisiin ja sen jälkeen hän on se, joka rikkoo katsekontaktin) ja miksi ihmeessä juttelet hänen kanssaan (ilmeisesti melko usein) jos ei kerta sua edes opeta? Ja etköhän sinäkin siinä juttelun aikana ole huomaamattasi (ihastunut kun olet) nauranut hänen jutuilleen ja hymyillyt silleen kivalla tavalla (vaikka et tahtoisi) ja silmäsi suurentuneet ja niissä on näkynyt jotain kun hän jutellessa nopeasti kääntänyt katseen suhun.

Vierailija
17/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen aikuistunut. En soisi tätä sattuvan kenellekään muulle naiselle. Varo ap, kohta se mies voi iskeä sut väkisin.

Vierailija
18/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häiritsevintähän tossa kuulostaa kyllä olevan se, että varsin hyvin tietää, mikä on sallittua ja mikä ei ja miten asemaa ei käytetä hyväksi. On alaa opiskellut, ei mikään toisen alan opiskelija edes. Nyt mars mars kertomaan vanhemmalle luotettavalle ihmiselle tästä.

Ps. Kuulostaa vähän jollekin laasaslaiselle, himoitsee sua kun ei ole saanut teininä olla ikäistensä tyttöjen kanssa. Paheksuu mukamas varmaa omaa käytöstään itsekin, mutta on nyt tehnyt kohdallasi poikkeuksen, koska kokee olevansa oikeutettu edes joskus saamaan 18-vuotiasta. Epäilen, että olisi oikeasti ihastunut sinuun, on vaan ottanut sinut kohteekseen. Kukaan yli 18 ei pysty rakastumaan ns ensisilmäyksellä. Varsinkaan opettaja oppilaaseen, jos on kaikki kattilat kaapissa.

Vierailija
19/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen iloinen että itseäni ei raiskattu.

Vierailija
20/34 |
22.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:31"]

Vuoden sijaisuus oli kyseessä ja valmistui juuri opettajaksi.  Ja kyllä 18 olen, eli teini ja 10 vuotta miestä nuorempi. Hän heittelee minusta kouluun sopimattomia heittoja esim. Viime viikolla venyttelin takareisiäni liikunnan jälkeen ja hän sivummassa sanoo" eiköhän tuota takamusta oo treenattu jo riittämiin" ja muuta " mäkin sua" vitsiä. Hän tekee aina kaiken puolestani, helpottaa tehtäviäni ja antaa minulle hyvät arvosanat, vaikken ole tehnyt mitään ansaitakseni niitä. Se on selvää, että joku tällä tyypillä on vinkin vonksin, mutta silti hän kiehtoo minua. 

[/quote]

Helpottaa tehtäviäsi ja antaa hyvät arvosanat, vaikka ei edes opeta sinua?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kolme kolme