Taas näitä yhteydenotoista, mutta kysyn silti :)
Tapasin jokunen päivä sitten eräässä tapahtumassa vaalean ihanan miehen, joka tuli lähes heti juttusilleni ja tarjosi juoman. Juteltiin siinä mukavia ja sudeltiinkin... Sitten mies kysyi numeroani, annoin sen ja antoi myös omansa mulle... Mies kysyi muutamaankin otteeseen olisiko kiinnostunut tapaamaan uudelleen. Vastasin vähän siihen tyyliin, että voin lähteä mutten ole valmis mihinkään hirveän vakavaan (tarkoitin etten ainakaan kovin pian).
Erotessamme hän vielä antoi suukon ja sanoi että pidetään yhteyksiä.
Mä olenkin nyt miettinyt että ottaisinko itse yhteyttä ensin, kun jäi sellainen tunne että miehelle saattoi jäädä sellainen kuva etten hänestä ole niin kiinnostunut ja en olis valmis sen kummempaan tapailuun.. Mietin sitten että viitsiiköhän mies ottaa minuun edes yhteyttä kun en sillä hetkellä ehkä kyennyt vastaamaan hänen tuntemuksiinsa ihan samalla tavalla...
Olen kyllä hänestä kiinnostunut, hän kiehtoo minua mutta jotenkin vaan se mahdollinen torjutuksi tuleminen niin jännittää/pelottaa...
Ystävällisesti kertokaa miehet ja naiset omia mielipiteitänne, kiitos.
Kommentit (7)
Olet kyllä oikeassa että eihän siinä varsinaisesti menetä mitään. On vain tullut noita pettymyksiä muutamia aika lyhyen ajan sisällä, niin siksi on vähän herkillä sen suhteen...
Annat vaikutelman ettet ole kiinnostunut, ja sitten joudut pettymään kun mies etsii kiinnostuneempaa seuraa?
En kylläkään antanut mielestäni vaikutelmaa etten ole lainkaan kiinnostunut. Sillä sanon suoraan ellen halua tavata uudelleen, enkä olisi tällöin antanut numeroanikaan...
Kysy haluaako mies jotain vakavampaa juttua, koska jos mies etsi sellaista ja koki sen turn offina, ettet sä ehkä halua, niin ei sit jää tutustuminen siihen, jos et säkään vin seksiseuraa vailla ole. Ja jos taas mies ei halua mitään niin menköön. Ja jos haluaa jotain kevyttä niin sitten saisit sitä?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 23:16"]
Kysy haluaako mies jotain vakavampaa juttua, koska jos mies etsi sellaista ja koki sen turn offina, ettet sä ehkä halua, niin ei sit jää tutustuminen siihen, jos et säkään vin seksiseuraa vailla ole. Ja jos taas mies ei halua mitään niin menköön. Ja jos haluaa jotain kevyttä niin sitten saisit sitä?
Oikeastaan kyse on siitä että haluan kyllä tustua ihan "vakavassa" mielessä, mutten halua edetä kauhean nopeasti... Se mahdollinen liian nopea eteneminen enemminkin ahdistaa... Mutta turhaapa sitä on tässä vaiheessa edes jossitella, kun voihan olla että hän ajattelee samoin tai sitten ei sovita ollenkaan toisillemme loppujen lopuksi...
Oon jotenkin tosi huono kysymään heti alkuvaiheessa noista tunnepuolen asioista...
[/quote]
Voithan laittaa viestiä tyyliin mitä kuuluu, todeta että oli mukava tavata siellä tapahtumassa ja olisi kiva tavata toistekin, olisiko hänellä ehdotuksia missä ja milloin.
Mitä menetät jos kysyt vaan kuulumisia? Mä en oo koskaan menettänyt siinä mitään, joko saan tietää ettei kiinnosta tai sitten päinvastoin :) pettymyksestäkin pääsee yli!