Onko teidän kotona syöminen mitä sattuu?
Kaappaus keittiössä ohjelmasta tuli mieleen.
Ei varmasti ole ainoa perhe laatuaan.
Tunnustakaa.
Kommentit (7)
Joo,nimenomaan mitä sattuu. Ei syödä mitenkään johdonmukaisesti pelkkää paskaa tai pelkkää terveellistä. Esim. kasviksia ja hedelmiä, pähkinöitä syödään paljon mutta kiirepäivinä eineksiä ja usein myös vaaleaa leipää (Fazerin juustosämpylät on niiin hyviä). Joku ortorektikko löytäis kyllä paljon sanomista. Onneksi ne ei meidän keittiöön pääse.
On.
Esim. tänään itse olen syönyt kotona palasen suklaakakkua ja juonut puoli litraa kahvia. Tytär on syönyt pikanuudelia, leipää, suklaakakkua ja kaakaota.
Voin tunnustaa, että olen kyllä luovuttanut.
Ei. Meillä on aina tehty ruuat itse ja leivottu paljon. Ruokailu ei ole mitään tankkaamista vaan nautinto. Aina syödään vähintään päivällinen yhdessä ja viikonloppuisin meitä on yleensä enemmänkin pöydän ääressä
Aihinen on niin ihana ja asiallinen!
Ei. Tykkään laittaa ruokaa, mies samoin, ja kaikille maistuu kaikki.
No välillä kyllä ne vihannekset jää, varsinkin jos mies kokkaa. Välillä taas panostetaan paljonkin, syödään kasvisruokaa.
Mä hoidan meidän kaupassakäynnit valtaosaltaan ja tietty jos sieltä kaupasta ei osta mitään paskaa niin ei sitä sitten tuu syötyäkään. Yleensä siis en osta vaaleaa leipää, sokerijugurttia ja punasta lihaa vaan pari pakettia/vko. ostan paljon kalaa, kanaa. Hevi-osastolla kiertelen aika kauan ja keksimällä keksin ostettavaa. Välillä vaan käy niin että
Ne kasvikset pilaantuu kun ei niitä oo laitettu tarjolle. Hedelmiä kyllä syödään riittävästi.
Mustikoita ostan kilon pussin joka viikko ja se kyllä tulee syötyäkin.
Sen vaalean leivän tilalta tulee kyllä sitten itse tehtyä esim pannaria, vohveleita, sämpylöitä yms. Vähintään kerta viikkoon.
Ei nyt noin paskaa kun noi mutta toi Aihinen on kyllä vastenmielinen. Jos tulis paskasen tukkansa kans kauhistelemaan mun jääkaappia niin heittäisin mädällä tomaatilla!
Tunkis fenkolinsa sinne minne ei aurinko paista.
No niin! Tunnustakaa!