Sain just hirveän raivokohtauksen ihan tyhjästä..
Nyt en tiedä mitä ajatella. Ei ole koskaan ennen tullut samanlaista, ei kyllä tavarat lentänyt mutta hypin ja huusin kuin joku uhmaikäinen taapero.
Nyt luonnollisesti mies kummastelee ja pahoitti mielensä vaikkei se millään tavalla hänen vikansa ollutkaan (se mitätön syy ei liittynyt mieheen mutta hänen edessä tietysti purkauduin)
Mitä pitäisi tehdä nyt? Pitääkö hakeutua terapeutille puhumaan? Olen työtön niin ei sekään helppoa ole varsinkaan kun tämä ei niin akuuttia ole (paitsi miehelle joka joutuu kestämään minua)
Onko kellään kokemusta vastaavasta tai lohduttavia sanoja? Mulla on kyllä menkat nyt mutta ei sitäkään voi oikein käyttää tekosyynä, koska ei ennen ole käynyt vastaavaa
Kommentit (20)
Oletko rokotettu? Koronarokotteen yhtenä sivuvaikutuksena on mainittu lisääntynyt agressiivisuus.
Vierailija kirjoitti:
Ultimaattinen PMS?
Siltä vähän vaikuttaa, mutta ei ole edes ensimmäinen päivä menkkoja (ehkä neljäs?) eikä tosiaan ennen ole ollut samanlaista. Ainoastaan lapsena/teininä muistan raivonneenni tyhjästä.
Toisaalta lopetin kolme kuukautta sitten e pillerit mutta luulin että ne pahentaa PMS oireita eikä toisin päin.. auttaisikohan jos aloitan ne uudestaan?
Joskus niin käy. Jos et sentään ole väkivaltainen ole ollut, niin etköhän anteeksipyynnöllä selviä. Tutkiskele itseäsi, että mikä se syy oli ja miten voit ensi kerralla välttää tuon lopputuloksen. Ja päätä, ettet saa enää tuollaista kohtausta.
Vierailija kirjoitti:
Oletko rokotettu? Koronarokotteen yhtenä sivuvaikutuksena on mainittu lisääntynyt agressiivisuus.
Olen kahdesti rokotettu. Onko lähdettä tälle? En ole kuullut ennen
Kun olin itse työtön, niin sain myös kummallisia tunnekuohuja. Tulin siihen tulokseen, että kyse oli alkavasta masennuksesta, sillä työttömyys kävi lopulta mielenterveyden päälle.
Ihan samaa on alkanut minullakin esiintyä. Toisen rokoteen jälkeen vain satunnaisesti, mutta kolmannen jälkeen melkein jokaisen poikkipuolisen sanan jälkeen ja vasta monen tunnin kuluttua, huomaan itse, mitä tuli tehtyä.
Alkanut hiukan pelottaa jo miettinyt, että pitäiskö jättää pippurisumute pois käsilaukusta, ettei tule käytettyä väärin?
Vierailija kirjoitti:
Joskus niin käy. Jos et sentään ole väkivaltainen ole ollut, niin etköhän anteeksipyynnöllä selviä. Tutkiskele itseäsi, että mikä se syy oli ja miten voit ensi kerralla välttää tuon lopputuloksen. Ja päätä, ettet saa enää tuollaista kohtausta.
Niin kai, harmittaa vaan pilata toisen päivä tyhjän kiukuttelulla.
Se koko tilanne kävi niin yhtäkkiä ja sen jälkeen menin ulos kävelylle tunniksi, ja pystyin juuri ja juuri rauhoittumaan ja lopettamaan itkemisen kun tulin takaisin kotiin. Nyt ihan ok olo. Harmittaa ja hävettää vain
Vierailija kirjoitti:
Kun olin itse työtön, niin sain myös kummallisia tunnekuohuja. Tulin siihen tulokseen, että kyse oli alkavasta masennuksesta, sillä työttömyys kävi lopulta mielenterveyden päälle.
Olen ollut työttömänä vasta kuukauden ja tarkoitus olisi jatkaa opiskeluja syksyllä, joten tämän työttömyyspätkän loppu on jo näkyvissä joten ei ehkä ole ihan sama tilanne
Vierailija kirjoitti:
Ihan samaa on alkanut minullakin esiintyä. Toisen rokoteen jälkeen vain satunnaisesti, mutta kolmannen jälkeen melkein jokaisen poikkipuolisen sanan jälkeen ja vasta monen tunnin kuluttua, huomaan itse, mitä tuli tehtyä.
Alkanut hiukan pelottaa jo miettinyt, että pitäiskö jättää pippurisumute pois käsilaukusta, ettei tule käytettyä väärin?
Onko tämä vain rokotepropagandaa vai ihan totta? En tiedä mitä uskoa av palstalla kun rokotuksista puhutaan
Täysin normaalia naisen käytöstä. Kai muistit syyttää miestä kaikesta ja uhriutua itse kaikesta?
Vierailija kirjoitti:
Täysin normaalia naisen käytöstä. Kai muistit syyttää miestä kaikesta ja uhriutua itse kaikesta?
Meillä on ennemminkin päinvastainen ongelma että molemmat syyttää itseään, vaikka minun vikanihan tämä on. Se vaan että miten selitän tämän miehelle?
Onko tämä muka normaalia naisten käytöstä? Netissä näkyy aina meemejä tämmöisestä käytöksestä, mutta luulin niiden olevan vitsi enkä osannut odottaa että kävisi itsellekin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen kahdesti rokotettu. Onko lähdettä tälle? En ole kuullut ennen
Fimean sivuilta. Esimerkissä psyykkisistä oireista on yhden valmistajan rokotteen kohdalla mainittu mm. ahdistuneisuus ja ärtyisyys. En ole katsonut muiden lääkevalmistajien rokotteiden haittavaikutusmainintoja, mutta oletettavasti niissä esiintyy samoja. Englanninkielisistä lähteistä näin aikaisemmin mainitun agressiivisuuden, joka näköjään Fimean listalla on jostain syystä pehmennetty ärtyisyydeksi.
https://s3-eu-west-1.amazonaws.com/fi.fimea.tuotanto.dokumentit/Comirna…
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultimaattinen PMS?
Siltä vähän vaikuttaa, mutta ei ole edes ensimmäinen päivä menkkoja (ehkä neljäs?) eikä tosiaan ennen ole ollut samanlaista. Ainoastaan lapsena/teininä muistan raivonneenni tyhjästä.
Toisaalta lopetin kolme kuukautta sitten e pillerit mutta luulin että ne pahentaa PMS oireita eikä toisin päin.. auttaisikohan jos aloitan ne uudestaan?
Minulla ainakin pillerit vei PMS-oireet pois. Ilman niitä olin kerran kuussa todella ärtynyt. Nyt ei ole enää kuukautisia, eikä sitä myötä tätä ongelmaa.
Kaikki reagoi näihin yksilöllisesti. Ota myös huomioon, että hormonien aloitus tai lopetus aiheuttaa sen, että kehon on sopeuduttava uuteen tilaan ja tämä saattaa viedä pari-kolme kuukautta,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ultimaattinen PMS?
Pillereitähän nimenomaan saatetaan käyttää PMS-oireiden hoitoon. Mitä merkkiä käytit?
Kai se nyt jostain johtui? Itsellänikin on joskus hermot kireällä, mutta siihen on kyllä aina syy. Jos saisin ihan vaan hillittömän raivarin ilman minkäänlaista syytä, epäilisin varmaan että on aivokasvain, päävamma tai joku muu häikkä aivoissa.
Ultimaattinen PMS?