Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Voiko mieskandidaattia painostaa lopettamaan tupakointia?

Vierailija
21.05.2015 |

tapailen miestä, mutta minua häiritsee jarkuva tupakanpoltto, jota mies harjoittaa 24/7. Kaksi askia menee helposti vuorokaudessa. Kyllä se alkaa yli neljänkympin tuntumaan, jos on polttanut 30vuotta aika paljon koko ajan. Rehellisesti sanottuna arveluttaa alkaa ottamaan miestä ns vakavasti, koska tollanen kessuttaminen vuosikymmeniä on varmasti jälkensä jättänyt. Olisin valmis kuitenkin unohtamaan, että noin "on päässyt käymään", mutta en ole valmis luultavimmin hyväksymään tuota tapaa joko ollenkaan, tai sitten joku noin 5 tupakkaa päivässä nyt voisin sallia tms... Harmi. Tekee pahaa, että ihminen tekee itselleen noin. 

Mutta miten mä tän sitten sanon, ilman että vaikutan nipolta?! Vai onko siihen edes oikeutta alkaa puuttumaan? En ole koskaan juuri tajunnut ihmisiä, jotka tapaavat maailman ihanimman ihmisen omasta mielestään, mutta eivät ryhdykään suhteeseen, mikäli henkilö tupakoi... Mulla vaan aika vahva olo, että tyyppi ei elä enää 15 vuotta kauempaa, jos toi meno jatkuu. En jaksa alkaa sinkuksi/keskeksi viiskymppisenä.

Kommentit (28)

Vierailija
21/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tupakoinnin lopettaminen vaatii n. 2 viikon ilman tupakkaa oloa. Tiedän näin kaksi kertaa lopettaneena. 2 viikon jälkeen vierotusoireet ovat hävinneet, eli kyse on lopulta vain muutamista päivistä jolloin pitäisi pystyä uskomaan itseensä ja pysyä erossa tupakasta.

t.mies vantaan martinlaaksosta

Vierailija
22/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse siirryin sähkötupakkaan, kun tyttöystävä kierrellen sanoi, että paska tapa. Noh, myöhemmin sitten vaati, että nyt loppuu myös tuo. Ei loppunut.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on kyllä valitettavasti kumppanis oma päätös, sen keho. Eikä siitä kannata kokoajan valistaakkaan, sellanen rupee vaan luultavasti vaan vituttamaan kumppaniasi. Voit tietenkin ottaa hatkat suhteesta, jos tilanne on sellainen ettet kestä. Muita vaihtoehtoja ei valitettavasti ole.

Vierailija
24/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tupakkaa polttaa 2 askia päivässä niin siihen on vahva addiktio. Lopettaminen jonkun toisen ihmisen takia on epätodennäköistä. Itse poltin joskus ihan pieniä määriä päivittäin ja se tupakan himo kun yritti olla polttamatta...

Vierailija
25/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kai sitä kaikkea voi, muttei se kovin eettistä ole. 

Itse en polta, mutta enpä kyllä kovin herkästi luopuisi mistään omasta nautinnostani kenenkään naisen vuoksi. Tuskin akatkaan tykkää jos mies tulisi siihen komentelemaan ja esittämään uhkavaatimuksia. 

Vierailija
26/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:24"]

Jos noin kauan polttanut niin erektio ongelmat on taattu. Itse en alkaisi suhteeseen.

[/quote]

Samahan se on synnyttäneiden naisten kanssa. Pillu on suurella todennäköisyydellä ruma. En alkaisi suhteeseen. 

Vierailija
27/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sulla pelkkä miehen terveys on murheena, niin en tuosta stressaisi. Se on totta, että keskimäärin tupakointi lyhentää elinikää kymmenisen vuotta. Siihen tilastoon mahtuu nelikymppisenä keuhkosyöpään kuolleita, mutta se ei ole koko totuus. Omassa tuttavapiirissäni on tällä hetkellä neljä 7-kymppistä ihmistä, jotka ovat polttaneet noin 50 vuotta. Kellään heistä ei ole keuhkoahtaumatautia tai syöpiä, on tutkittu lääkärissä. Tupakointi on oma valinta ja esim. auton alle tai aivoverenvuotoon voi kuolla koska tahansa, vaikka miten eläisi.

Vierailija
28/28 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 21:21"]Aika jännä, että tulee kovasti alapeukkua alotukseen. Siis onko tää vaan niin tyhmä kysymys, vai eikö av raati hyväksy sitä, että tuomitsen miehen röökinpolton perusteella?!

ap
[/quote]

Oletko sinä valmis muuttamaan tapojasi radikaalistikin jos tapailemasi mies käskisi?
Jos vaikkapa käyt päivittäin lenkillä, niin oletko valmis lopettamaan sen miehen käskystä? Tuskinpa vain.
Joko hyväksyt miehen tuollaisena kuin hän on tai lopetat tapailun.
Ei ole sun tehtäväs alkaa vaatimaan mieheltä mitään muutoksia. Miehen elämähän se on ja hän tehköön sillä mitä haluaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän kolme