Sinä 44-46 kokoinen nainen, käytätkö
Kommentit (24)
Käytän oikeastaan pelkästään mekkoja, kesät talvet.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:04"][quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:57"]
Käytän. Mulla on erimallisia mekkoja, osa on istuvia kotelomekkomallisia, osa on a-linjaisia, joissain on vyötäröltä alapäin lähteviä laskoksia. On myös liivimekkoja ja kesämekkotyylisiä tiedättehän, sellaisia klassisen mallisia. Joku ihan suorakin polviwittainen mekko on, mutta siitä ei ehkä kannata aloittaa, jos kokee olevansa jotenkin iso.
Mä siis pidän mekoista. Pidän myös hameista. Ja housuistakin. Valitettavasti teen niistä suurimman osan itse. Joitain ostan ja oon ostanut viimeaikoina esim comma, rils, finnwear, voglia (juujuu, tätitavaraa, mutta tuunaa päällensä) gerry weber ja sand.
Mut toi monen mainitsema skater malli. Juu se näyttää hyväl. Mutta ei sitä enää nelikymppisenä voi päälleen vetää. Maksimekko taas ei ole tämän kokoisen päällä enää kovin hyvän näköinen, tai ainakin sen mallista ja materiaalista pitää olla todella tarkkana. Iso nainen yhteen materiaaliin puetttuna näyttää helposti isolta möykyltä. Itse tykkään, että möykyssäni on hyvä olla vähän yksityiskohtia.
[/quote]
Miksei voisi nelikymppisenä käyttää? Ei helman tarvitse päättyä puolireiteen
http://voguemagz.com/wp-content/uploads/2014/01/averie-dress-front1-600x808.jpg
[/quote]
Kuvaa ei pystynyt katsomaan. "You don"t have permission"
Tällä hetkellä ei ole yhtään sopivaa mekkoa kaapissa. Tosin hoikempanakin käytin niitä lähinnä kotona.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:45"]Käytän. Sellaisia jotka istuvat vyötäröltä mutta siitä alaspäin levenevät (Huom. Ehdottomasti ei niitä empire-mallisia maksimekkoja jotka levenevät jo rintojen alta..)
[/quote]
Tarkoitat varmaan just niitä skater-mallisia. :) t. 4
Sinä 42-46 kokoinen nainen käytätkö........Stringejä vai normaaleja alushousuja?! Jos käytät, niin miksi käytät ja niiden hyvät/huonot puolet
Oho, kylläpä moni tykkää mekoista! Itse en käytä, olen aina inhonnut mekkoja ja hameita ihan lapsesta asti. Noita käytin juhlissakin vain pakosta, mutta sitten tajusin, että juhliin voi ihan hyvin laittaa housut. Linnan juhliin kutsuttaessa pitäisi mekko hankkia, mutta tuskinpa sitä tilaisuutta tulee.
Virallisesti taidan olla kokoa 46, mutta hassun mallinen, joten mekoista käytän kokoja S-L ja 38-44. Käytän paljon mekkoja, jotka on malliltaan muuten löysempiä, mutta vyötäröltä timmimpiä. Mulla ne vyötäröt menee just sopivasti rintojen alle ja muualta on sitten löysää. Jos ostaisin oman kokoisia mekkoja ne olisi hölmön näkösiä, kun roikkuisi kun mulla on niin isot erot rintojen, vyötärön ja lantion suhteilla ja kaikista kapein kohta mulla on rintojen alla. Ja tosiaan mun kuppikoko on uk34J, mikä vastais suomessa wikipedian mukaan 75o kokoa, joten tarviin just sen vähän rintojen alta tai vyötäröltä kapenevan mallin, jotta en näytä ihan hullulta pallolta.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:35"]Sinä 42-46 kokoinen nainen käytätkö........Stringejä vai normaaleja alushousuja?! Jos käytät, niin miksi käytät ja niiden hyvät/huonot puolet
[/quote]
Käytän hipstereitä ja stringhipstereitä, koska ovat mukavia päällä.
-17
Alaosa 44 ja yläosa 46, enkä käytä mekkoja tai hameita, en vain tunne oloani mukavaksi niissä, en tykännyt mekoista 40 kokoisenakaan.
mulla on monenmallisia mekkoja ja kaikissa pitää olla hyvä leikkaus että näyttää hyvältä. mäkin näyttäisin bulgarialaiselta kuulantyöntäjältä jos en nyppisi viiksia huolellisesti, käyn paljon salilla että pallomaha vähän piilottuisi selkeän hartialinjan myötä.
ja moni sanoo että näytän paremmalta mekossa/hameessa kuin housuissa. mikä on varmaan totta, näiden tappijalkojen kanssa ei paljon pillifarkkuja pidetä. mun ohjenuora:
maksimekko -> v-kaulus
a-linjainen - > vyötärönkohta tärkeä ja rintamus ei saa kiristää
kotelo -> miel v-kaulus, hartialinjan istuvuus sekä mekon laskeutuminen tärkeää
mini - > öö jätä kauppaan :D
En tosiaan usko, että tämä on kokokysymys vaan pikemminkin makukysymys. Tykkään itse mekoista ja pidin niitä koossa 44 ja pidän niitä yhä koossa 38. Monet normaalipainoisetkaan eivät tykkää mekoista. Tärkeää kaikissa mekoissa on matsku ja leikkaus. Liian ohut puuvillatrikoo tekee mekosta helposti rantamekon näköisen. Myös leikkaus saisi olla sellainen, että se peittää rintaliivit kunnolla. Tuhdimmalla naisella rintaliivien olkainten vilkkuminen ei ole hyvännäköistä vaikka olisi pienetkin rinnat.
Helman pituus riippuu varmaan siitä, miten tykkää sääristään. Itse pidin polveen asti ulottuvia mekkoja isompikokoisenakin, koska polvesta alaspäin sääret olivat kuitenkin timmit.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 09:35"]Sinä 42-46 kokoinen nainen käytätkö........Stringejä vai normaaleja alushousuja?! Jos käytät, niin miksi käytät ja niiden hyvät/huonot puolet
[/quote]
Vittuako sä tuut mun ketjuun kyselemään! Tee omas!
Käytän kynähameita ja fiftarimekkoja.
Mulla on hyvä pylly ja kapea vyötärö suhteessa kroppaan.
Käytän todella paljon mekkoja. Materiaalin on hyvä olla vähäsen joustavaa tai ainakin mekon tulee olla istuvaksi räätälöity. Tärkeää on, että mekko on vartalonmyötäinen olematta silti makkarankuori. Olen tosi kurvikas, iso pylly ja tissit, lanton ja rinnan ympäryksmitat käytännössä samat. Sitten vyötärö on näitä 30 cm kapeampi. Mekkoja aloin käyttää siksi, että niitä oli helpompi löytää kuin housuja.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:41"]
Olen 40-44 kokoa mutta vastaan silti. Käytän ja käytin myös 44-46-kokoisena. Mulla on leveä lantio ja suht kapea vyötärö. Käytän vartalonmyötäisiä mekkoja ja skater-mallisia ja pitkiä vartalonmyötäisiä maksimekkoja.
[/quote]
Sama täällä. Joskus käytän jopa smock-tyylisiä mekkoja.
Käytän ja näytän bulgarialaiselta kuulantyöntäjältä. Jos jossain on kivoja mekkoja, vinkit tännekin tervetulleita. Ehkä laihdutusvinkki paras vinkki...
Repesin täysin bulgarialaiselle kuulantyöntäjälle :DDD
Olen 40-44 kokoa mutta vastaan silti. Käytän ja käytin myös 44-46-kokoisena. Mulla on leveä lantio ja suht kapea vyötärö. Käytän vartalonmyötäisiä mekkoja ja skater-mallisia ja pitkiä vartalonmyötäisiä maksimekkoja.
Riippuu niin vartalosta. Itse käytän kokoa 48 enkä näytä mörssäriltä. Leveät hartiat & vyötärö tasapainottaa kummasti. Indiskassa on usein kivoja mekkoja, tänä kesänä en ole käynyt.
[quote author="Vierailija" time="25.06.2015 klo 08:57"]
Käytän. Mulla on erimallisia mekkoja, osa on istuvia kotelomekkomallisia, osa on a-linjaisia, joissain on vyötäröltä alapäin lähteviä laskoksia. On myös liivimekkoja ja kesämekkotyylisiä tiedättehän, sellaisia klassisen mallisia. Joku ihan suorakin polviwittainen mekko on, mutta siitä ei ehkä kannata aloittaa, jos kokee olevansa jotenkin iso.
Mä siis pidän mekoista. Pidän myös hameista. Ja housuistakin. Valitettavasti teen niistä suurimman osan itse. Joitain ostan ja oon ostanut viimeaikoina esim comma, rils, finnwear, voglia (juujuu, tätitavaraa, mutta tuunaa päällensä) gerry weber ja sand.
Mut toi monen mainitsema skater malli. Juu se näyttää hyväl. Mutta ei sitä enää nelikymppisenä voi päälleen vetää. Maksimekko taas ei ole tämän kokoisen päällä enää kovin hyvän näköinen, tai ainakin sen mallista ja materiaalista pitää olla todella tarkkana. Iso nainen yhteen materiaaliin puetttuna näyttää helposti isolta möykyltä. Itse tykkään, että möykyssäni on hyvä olla vähän yksityiskohtia.
[/quote]
Miksei voisi nelikymppisenä käyttää? Ei helman tarvitse päättyä puolireiteen
http://voguemagz.com/wp-content/uploads/2014/01/averie-dress-front1-600x808.jpg