Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Sairastan kakkostyypin diabetesta. Tuleeko ongelmia kun verensokerini nousee hieman yli kahdeksaan syömisen tai alkoholin juomisen seurauksena?

Vierailija
21.01.2022 |

Tänään verensokeri oli 8.3 kun mittasin juuri äsken

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihannetulos 2 tuntia syömisestä.

T DM1, joka käyttää pikainsuliinia

Vierailija
2/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuinka kauan oli ateriasta? Kaksi tuntia aterian jälkeen se voi käydä yli kymmenessä, mutta pääasia on että se laskee ripeästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet riskiryhmässä kuolla koronaan. Oletko saanut kolme vai neljä rokotetta?

Vierailija
4/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei tuo paha arvo ole ollenkaan jos laskee sitten kun olet syömättä ja juomatta.

Vierailija
5/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse olet sairautesi aiheuttanut. Hyi olkoon.

Vierailija
6/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kertokaas mammapalstan tohtorit, onko mulla diabetes, kun paastosokru on ollut kaksi kertaa vähän oli 7, mutta pitkäsokeri on ”erinomainen”? Lääkärin mukaan on, jos paastosokeri on toistuvasti yli 7. Hän ei kuitenkaan osannut selittää minulle, mitä virkaa tuolla pitkällä sokerilla tässä sitten on, jos kerran kaksi kertaa koholla oleva paastoarvo riittää diagnoosiin. Oireita ei ole.

Vierailija
7/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kertokaas mammapalstan tohtorit, onko mulla diabetes, kun paastosokru on ollut kaksi kertaa vähän oli 7, mutta pitkäsokeri on ”erinomainen”? Lääkärin mukaan on, jos paastosokeri on toistuvasti yli 7. Hän ei kuitenkaan osannut selittää minulle, mitä virkaa tuolla pitkällä sokerilla tässä sitten on, jos kerran kaksi kertaa koholla oleva paastoarvo riittää diagnoosiin. Oireita ei ole.

Lisään vielä tähän, että itse mittaamalla sokeriarvot on vaihdelleet välillä 6.1-6.4.

Vierailija
8/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet matkalla diabetekseen. Jos tuo paastosokru on 8, niin diagnosoidaan diabetekseksi. Oletko ylipainoinen? Nyt sitä painoa tiputtamaan, ja äkkiä!

Vierailija
9/9 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Itse olet sairautesi aiheuttanut. Hyi olkoon.

Kuule sinä olet tippurin ja kupan aikaansaama olio joten kannattaa olla ihan hiljaa. 😂

Ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kahdeksan