Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mitäs sitten tehdään kun myyjät ruokakaupoissa, tavarantoimittajat, farmaseutit apteekeissa ja roskakuskit sairastuvat kaikki yhtäaikaa

Vierailija
21.01.2022 |

Vaikka sairaalahoitoa ei tarvitsisikaan niin kyllä korona voi sängynpohjalle kaataa viikoksikin

Kommentit (34)

Vierailija
1/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitä odotellessa.

2020 keväällä oli samaa lietsontaa. Ja niin vessapaperit loppu.

Vierailija
2/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaan jos ei saa ruokaa kaupasta niin ei silloin tule roskaakaan niin paljon. Problem solved :)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jatketaan kiukuttelua siitä, miten epistä on, etten mä pääse salille, vaikka se on mun lemppariharrastus. Enkä saa juoda kaljaa kuuden jälkeen, vaikka se on ihmisoikeus. Ja kyllä mun pitää saada kailottaa ruuhkabussissa ilman maskia, kun muuten tulee finnejä naamaan kun se tyhmä rätti hiostaa.

Vierailija
4/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hätää! Onhan meillä täällä osaavaa työvoimaa sen 500 000 työtöntä. Jospa heistä kelpaisi työnantajalle joku jolla olisi oikeaa motivaatiota ja työnantajalla palkanmaksuhalua..kun oikea hätä tulee.

Ehkä ne ammattitaidottomat superosaajat suomenkielentaitamattomat pääsee ohituskaistalla töihin sillä 5€ palkalla.

Ainiiii, mut suomalainenhan ei kelpaa kun sen on köytävä ensin 4 v amk ja myös yo 7 vuotta....

kyllähön orpon ja kumppaneiden mielestä osaavaa työvoimaa saadaan....vaikka kauko-idästä

Vierailija
5/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten eletään niiden kotivatojen, mm. WC-paperin, turvin, joita mammat pari vuotta sitten hamstrasivat.

Vierailija
6/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedäthän tuon kysymättäkin. Ei henkilökuntaa, ei tavaraa, eikä auki olevaa kauppaa.

Mutta jokaisellahan pitäisi olla parin kolmen viikon kuivaruokavarat kotona tuollaisia tilanteita varten.

Vierailija
7/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kyllä sitä ruokaa jostain aina saa, ainakin keskisuurissa ja suurissa kaupungeissa. Kaikki ruokakaupat eivät millään joudu sulkemaan oviaan samaan aikaan. Itse olen keskikokoisessa ruokakaupassa töissä. Meitä on parisenkymmentä työntekijää, joista neljäsosalla ollut korona. Kaikilla eriaikaan, eikä altistuneiden karanteeneja.

Vierailija
8/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummasti ruohonjuuritason ammatit muodostuvat yhtäkkiä tärkeimmiksi.

Vierailija
9/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö tässä ole ollut aikaa laittaa kotivara kuntoon jo kaksi vuotta, jos sitä ennen ei ole ollut?

Itse pidän esim. pitkäaikaislääkkeitä aina kotona yli kuukauden tarpeen verran. 1-2kertaa vuodessa tarkistan käsikauppalääkkeiden yms. tilanteen.

Roskat pyrin viemään aina heti pois, jotta jos katastrofi tulee, niin kotona ei ole valtavasti roskia.

Lisäksi nyt olen ostanut varalta muutaman paketin lisää roskapusseja ja jätesäkkejä, mikäli roska-autot eivät pääse tulemaan.

Vierailija
10/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Todetaan, että ehkä ei sittenkään ole järkeä pitää porukkaa usean päivän karanteenissa flunssan tai mahdollisen flunssa-altistumisen takia

Vierailija
11/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Todetaan, että ehkä ei sittenkään ole järkeä pitää porukkaa usean päivän karanteenissa flunssan tai mahdollisen flunssa-altistumisen takia

Eikös ainakin osassa Suomea ole jo luovuttu karanteeneista? Kotona ollaan sen aikaa, kun ollaan sairaana. Ihan kuten oltiin ennen koronapandemiaakin. 

Aloittajalle tiedoksi: KAIKKI eivät tule sairastumaan YHTÄAIKAA. Lisäksi osalle koronatartunta ei aiheuta mitään oireita. On myös paljon ihmisiä jotka ovat jo sairastaneet koronan. Ja osa ei jostain syystä saa edes tartuntaa, vaikka viettäisi tuntikausia koronatartunnan saaneen seurassa. 

Vierailija
12/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

No kyllä sitä ruokaa jostain aina saa, ainakin keskisuurissa ja suurissa kaupungeissa. Kaikki ruokakaupat eivät millään joudu sulkemaan oviaan samaan aikaan. Itse olen keskikokoisessa ruokakaupassa töissä. Meitä on parisenkymmentä työntekijää, joista neljäsosalla ollut korona. Kaikilla eriaikaan, eikä altistuneiden karanteeneja.

Ruoka tulee jotenkin itsestään sinne keskisuureen kauppaan? Sieltä lastauslaiturilta vain hakee pumppukärryllä.

Vierailija
13/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ruoka tulee jotenkin itsestään sinne keskisuureen kauppaan? Sieltä lastauslaiturilta vain hakee pumppukärryllä.

No ei meidän kauppaketjun koneisto pyöri yhden tekijän, myöskään yhden kuskin varassa. Heitä on lukemattomia.

Vierailija
14/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jaksa ymmärtää ap:tä ja muita kaltaisiaan!

Vierailija
15/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten istutaan kalu kourassa kämpillä ja purraan metukkapötköä. Ei liene sellaista kotitaloutta, jonka kattohirsistä ei roikkuisi herkullisia kestomakkaroita vähintään vuoden tarpeisiin. Myös sahdin panemisen jalo taito on ainakin meillä hämäläisillä verissä.

Vierailija
16/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Entä sitten kun maanviljelijät ja teollisuustyöntekijät ja huoltomiehet on poissa pelistä?

Vierailija
17/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sitten haen ruokaa ikkunoista ja ovista.

Vierailija
18/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja miksi näin kävisi, kun työikäisistä yli 80% on rokotettu vähintään kahdesti ja 30% kolmesti?

Vierailija
19/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taitaa olla rokotevastaisella harhat pahana. Rokottamattomiin iskee pahasti, mutta niistähän harva on muutenkaan työssä.

Vierailija
20/34 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ylistetään edelleen hallituksen ja THL:n ihmeellisen hienoa koronastrategiaa...

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme yhdeksän seitsemän