Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Synnytyksen käynnistys naimalla

Vierailija
21.01.2022 |

Toimiiko kunnon, raju naiminen synnytyksen katapulttina, miten on? Sisko väitti että hänen esikoinen lähti tulemaan vasta voimakas otteisen perspanon päätteeksi.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

4 lasta yritettiin, ei onnistunut kertaakaan. Seksin määrästä käynnistymiset ei ainakaan olleet kiinni.

Vierailija
2/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta lapsesta kokeiltiin, kun meni yli lasketun ajan. Tais toimia vähän liiankin hyvin, kun alkoi tulemaan liian vauhdilla ja hätäsektiolla syntyi. Kyllä ne lemmenliemet sen käynnistää, ei itse akti eikä ainakaan hanuriin. Wikipediasta läytyy tai hakukoneella.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toimii, mutta pitää panna paljaalla. Sperma auttaa synnytyksen käynnistymiseen. Rohkeimmat panee kerran vielä synnytyssalissa.

Vierailija
4/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No lääkäri kyllä käski harrastamaan seksiä ja kävelemään portaita. Hetken kyllä mietin että miten tuo onnistuu ennenkuin tajusin ettei niitä tartte samaan aikaan tehdä. Nauratti ihan tajuttomasti ja lääkäri katsoi lasiensa alta että mikä tuolle tuli.

Vierailija
5/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toimii, mutta pitää panna paljaalla. Sperma auttaa synnytyksen käynnistymiseen. Rohkeimmat panee kerran vielä synnytyssalissa.

Miksi hitossa käyttäisi kumia. Mutta kuten kirjoitin, ei meillä ainakaan ollut apua. Mutta nautittiin aina silti.

Vierailija
6/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se toimii. Yleensä kaikki tai lähes kaikki raskaudet käynnistetään naimalla. Ensin naidaan, ja noin yhdeksän kuukauden päästä käynnistyy synnytys.

Vierailija
7/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kunnon perrspano paksulla ja suonikkaalla käynnistää synnytyksen.

Vierailija
8/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sperma saattaa edesauttaa synnytyksen käynnistymistä, mutta se pitäisi ruiskia kohdunsuulle, ei kortsuun tai peräsuoleen. Itse yhdynnällä ei taida olla käynnistymisen vaikutusta, mutta mukavaahan se on. Me pantiin molemmilla kerroilla vielä edellisenä iltana ennen synnytystä, mutta peppuseksiä ei ihan loppuvaiheessa enää harrastettu hygieniasyistä, vaikka varsinkin toisella kerralla puoliso halusi kullia lähes pelkästään pyllyynsä.

Vierailija
9/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

käytännössä siis penis hieroo sitä vauvaa

Vierailija
10/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä oliko sattumaa mutta mulla synnytys käynnistyi seuraavana yönä, kun olin iltapäivällä dildottanut ja "ronkkinut" sillä kohdunsuuta. Esikoisen kohdalla lääkärin tekemä sisätutkimus tuntui käynnistävän synnytyksen. Sperma siis ainakin auttaa asiaan mutta minun kohdalla ainakin myös mekaaninen ärsytys.

Vierailija
11/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käynnistyi Viljolla.

Vierailija
12/15 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulee tasapäinen lapsi, jos oikein jyskyttää

Vierailija
13/15 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joka raskaudessa synnytys käynnistynyt joitakin tunteja panon jälkeen. Eli meillä toimi.

Vierailija
14/15 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joka raskaudessa synnytys käynnistynyt joitakin tunteja panon jälkeen. Eli meillä toimi.

Olipa lyhyt raskaus! Taisi tulla aika pieniä "vauvoja" pikkareihin.

Vierailija
15/15 |
22.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on onnistunut viisi kertaa. Vähän aikaa se vaan kestää. Meillä 40 viikkoa rakastelusta on seurannut synnytys. Vähän on annettu lisävauhtia siinä välissä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi seitsemän yksi