Oletko perheesi jätemmylly?
Mitä kaikkea ylimääräistä olet joutunut tänään syömään omien syömisiesi lisäksi? Mä pari jogurttia, rahkaa, banaanin, perunoita. Mies 30v
Kommentit (13)
No olen näköjään. Minä syön miehen kantamat einesmaksalaatikot kun uhkaavat mennä vanhaksi, ja muutkin tähteet. Mahtaisinkohan huomenna saada ensimmäisen kerran syödä eilen valmistamaani ruokaa, kun tyhjentelen edelliset jämät ensin pois kun ei ne muille kelpaa.
Mies kuulee että on edellisen päivän ruokaa niin se haalaa itselleen kaupasta makkaraa.
Mikä siinä on että suomalaiset tekee hirveän määrän aina ruokaa joka sitten pitää jonkun syödä tähteet just ja just kun menee huonoksi. Yleensä vielä ne tähteet saattaa olla vaan muutamia ruokalusikallisia mutta ei.. pitää syödä vaikka mikä olisi ne rippeet!!
Mä joudun kans syömään kaikkea outoa, mitä mies kantaa kotiin kun en tahdo heittää poiskaan. Mies-tuhmeliini ostaa itselleen tuoretta hyvää ja mä nakerran jotain kuivaan känttyä.
En koskaan syö omien ruokieni lisäksi yhtään kenenkään jätteitä.
Olin joo sillon ku poika oli pieni
Ethän tarkoitukselal kirjoittanut noin?
En ole perheen jätemylly, minulla on outo vika, en voi tiskiin astioita laittaessa nuolaista vaikka hillopurkissa ollutta lusikkaa puhtaammaksi, tai kaapia ruoan loppuja lautaselta ja syödä, vaikka minuuttia aiemmin olisin syönyt samaa ruokaa. Kun ruokailu päättyy, en voi syödä enää mitään.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:31"]
JäteMMylly?!
[/quote]
PilkunNUSSIA. Mies 30v
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:34"]
JäteMMylly?!
[/quote]
PilkunNUSSIA. Mies 30v
[/quote]
Tarkoitit kai pilkunussia?
En ole. Lähinnä senkin takia, että mulla on erityiruokavalio.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:34"]
JäteMMylly?!
[/quote]
PilkunNUSSIA. Mies 30v
[/quote]
ElämäMkoululainen joka valmistui jäteMMyllyksi!
Olen, muroja, perunoita ja pannukakkua.
En tosiaankaan. Mies hoitaa meillä tuon viran :D