Pyykistä löytyi pinkit stringit ymm
Ajattelin sitten laittaa pesukoneen päälle. Laittelin sinne ihan normisti vaatteita, kunnes huomasin pinkit stringit. Nooh, olihan hetken kummissani (itselläni ei ole enää stringejä:D) ja ajattelin, että ne voisivat olla 12v tyttäreeni. Luulin että hän kertoisi , että oli hankkinut ne. Tyttö on nyt kaverinsa luona, illalla keskustellaan asiasta.
Mitä mieltä itse olette asiasta? Rageisitteko vai antaisitteko olla? Kyse 12veestä.
Kommentit (79)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:14"]Ajattelin ensin, että taas on jonkun mies jäänyt kiinni pettämisestä. Vai onko? :)
[/quote] stringeistä kai näkee onko 12-vuotiaan kokoa vai aikuisen?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:14"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:11"]
Ahdistavaa kyyläystä. Pitääkö sinulle raportoida kaikki? Jopa alushousujen ostamiset. Anna sille nyt vähän yksityisyyttä. HUH, HUH!
[/quote]
Minkä ikäinen oot? Kuulostat tekstin perusteella melko nuorelta.
[/quote]
Kiitos, nuorelta myös näytän ;) Olen jo yli 30.
Jos ne onkin jonku toisen naisen..
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:21"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:11"]Ahdistavaa kyyläystä. Pitääkö sinulle raportoida kaikki? Jopa alushousujen ostamiset. Anna sille nyt vähän yksityisyyttä. HUH, HUH! [/quote] On täällä hullummistakin raportoitu. Ja tämähän tehään anonyymisesti. -ap [/quote] Ai miten niin anonyymisti? Jos tyttäresi joutuu keskustelemaan stringeistään sinun kanssasi. [/quote] Tarkoitin, että tämä keskustelu tehdään anonyymisesti. En näe mitään kyyläystä tässä asiassa, kun pyykkikorissa näkyilee linkit stringit. -ap
[/quote]
Ei kukaan ole tästä keskustelusta puhunutkaan, vaan siitä, että sinä alat tiukkaamaan tyttäreltäsi sen stringeistä. Se on kyyläämistä.
[/quote]
En tiukkaa, vaan keskustellen ihan normisti asiasta. Jos tyttö menee noloksi/kiusaantuneeksi lopetan keskustelun. Annan silti jatkaa stringijen käyttöä. Olin vaan yllättynyt asiasta. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:24"]Jos ne onkin jonku toisen naisen..
[/quote]
En uskoisi. Tuskin ne olisi sinne jätetty, jos joku muu nainen olisi käynyt petipuuhissa..
Mutta tyttö tuli just äsken kotiin! -ap
Älä oikeasti lähde tuolle tielle, vänkääjä- ja kyttääjä-äidiksi. Rajat pitää tietysti olla, mutta pitää myös kunnioittaa lapsensa yksityisyyttä. Tuolla tyylillä et ainakaan luo yhteyttä tyttäreesi.
- "Heips! Onko nää muuten sun? (näytät stringejä viikatessasi puhtaita vaatteita koneesta ja "naamioit" kysymyksesi sen taakse, että tietäisit kenenkä vaatekasaan ne kuuluu tms).
- Joo on ne..
- Ok, aika nätit!
Pue ne päähäsi ja kävele keittiöön ihan normaalisti ruokaa laittamaan ja katso kumpi reagoi voimakkaammin, isä vai tytär. Kuuluu sille joka reagoi voimakkaammin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:12"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:10"]Vaikea sanoa. Ei minun lapsuudessa 12-vuotiailla ollut stringejä, seksikkäitä vaatteita tai meikkejä. Silloin sai vielä oikeasti olla lapsi. Minusta vähän ikävää ettei näin enää ole.
[/quote]
Jep, aika muuttuu aika paljon:(. En uskoisi että tyttäreestäni tulisi kuitenkin mitään bimboa, suht järkevä on. Kuitenkin jutellaan tästä asiasta. -ap
[/quote]
Minä hankin ensimmäiset stringit 12-vuotiaana ja ihan kunnollisen (ja pitkän) lapsuuden elin. Se oli vaan hauska ostaa jotain ns isojen tyttöjen juttuja. Bimboakaan minusta ei kasvanut. Käyn töissä ja opiskelen yliopistossa.
Minusta teet ap nyt kärpäsestä härkäsen. Yksistä stringeistä on turha keskustella.
Kuka vanhempi käyttää ilmausta ragettaa??
Keskustelu käyty
Kyselin, että oliko ne pinkit stringit pyykissä sun. Vähän punasteli ja sano joo. Sanoin että parit stringit saa olla, kunhan et hanki paljon. Myös sanoin, että saumattomiakin pikkareita
on. Nyökkäili yms. No niin käytiin se asia. Mitäs mieltä:D
Oletko ap sama trolli jonka teini oli pari viikkoa sitten raskaana, eikä suostunut kertomaan kuka on lapsen isä? Sama kirjoitustyyli.
Olisiko ap:n mielestä asiallista käytöstä, että vaikka anoppi kävisi likapyykkikorin läpin ja vaatisi selitystä siihen, miksi alushousut on liian pienet/isot/seksikkäät/mummomaiset/tahraiset/reikäiset? Jotain rotia siihen, mitä herkässä iässä olevat esiteinit joutuvat kotonaan kestämään. Olen itse aikuinen ja sekoaisin ajatuksesta, että pyykkikoriin heitetyt alushousuni syynätään läpi.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:41"]Keskustelu käyty
Kyselin, että oliko ne pinkit stringit pyykissä sun. Vähän punasteli ja sano joo. Sanoin että parit stringit saa olla, kunhan et hanki paljon. Myös sanoin, että saumattomiakin pikkareita
[/quote]
Miksi ei saa olla paljoa? Typerää alkaa rajoittamaan. Ja selkeästi nolostui jos punasteli ja sinä tolvana vaan jatkat keskustelua! Etkö sä just sanonut että jos nolostuu niin keskustelu jää siihen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:43"]Oletko ap sama trolli jonka teini oli pari viikkoa sitten raskaana, eikä suostunut kertomaan kuka on lapsen isä? Sama kirjoitustyyli.
[/quote]
En ole. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:44"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:41"]Keskustelu käyty
[/quote]
Miksi ei saa olla paljoa? Typerää alkaa rajoittamaan. Ja selkeästi nolostui jos punasteli ja sinä tolvana vaan jatkat keskustelua! Etkö sä just sanonut että jos nolostuu niin keskustelu jää siihen.
[/quote]
Ihan sama,sanoin kuitenkin. Ja kai mä saan rajoittaa, kun olen itse äiti. -ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:19"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:16"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:14"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 17:11"]Ahdistavaa kyyläystä. Pitääkö sinulle raportoida kaikki? Jopa alushousujen ostamiset. Anna sille nyt vähän yksityisyyttä. HUH, HUH! [/quote] On täällä hullummistakin raportoitu. Ja tämähän tehään anonyymisesti. -ap [/quote] Ai miten niin anonyymisti? Jos tyttäresi joutuu keskustelemaan stringeistään sinun kanssasi. [/quote] Tarkoitin, että tämä keskustelu tehdään anonyymisesti. En näe mitään kyyläystä tässä asiassa, kun pyykkikorissa näkyilee linkit stringit. -ap
[/quote]
Ei kukaan ole tästä keskustelusta puhunutkaan, vaan siitä, että sinä alat tiukkaamaan tyttäreltäsi sen stringeistä. Se on kyyläämistä.