Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kaveri alkanut uskoa johonkin Deep Stateen

Vierailija
21.01.2022 |

Väittää niiden palvovan saatanaa ja lähes kaikkien maiden hallitusten olevan siinä mukana. Siis myös Suomen.

Mitä tekisit? Voisitko olla enää tuollaisen ihmisen kaveri?

Kommentit (26)

Vierailija
1/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

-

Katso tarkkaan sitä kaveriasi:

Katso, pystytkö päältäpäin näkemään mitää erikoista   ----> Aniharvoin ulkoisesta olemuksesta kykenee sanomaan, kuka kuuluu 'helposti narrattavissa olevaan kansanosaan'.

-

Vierailija
2/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaverilla on jotain ongelmia, joita peittää lähtemällä foliohattu-uskomuksiin mukaan. Mt-ongelmia selvästi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En voisi olla harhaisen vouhottajan kaveri.

Vierailija
4/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en hörhöjen juttuja jaksa. "Kaninkolo" menee heillä jo niin syvään, että se toinen pää on Australiassa. En myöskään palkkaisi ruollaista täyskakoa meidän firmaan.

Vierailija
5/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se on todella surullista kun läheinen niksahtaa kultin jäseneksi.

Mulla yksi hyvä ystävä meni näihin New Age juttuihin. Ensi alkuun oli ihan OK, mutta loppuvaiheessa mm. syytti minua ihan suoraan sen joidenkin kahjujen projektien pilaamisesta mun negatiivisilla ajatuksilla... "Lohdutti" myös yhden sukulaiseni tapaturmaisen kuoleman jälkeen tiedolla siitä, että olin itse aiheuttanut tämän tapahtuman jollain aiemman elämän pahalla teolla. En ole enää missään tekemisissä vaan jätin hänet henkioppaidensa huomaan.

Vierailija
6/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Deep State tarkoittaa käytännössä sitä, että USAssa on paljon hyvin korkea-arvoisia ja tärkeitä pestejä, mistä päivän politiikkaa ohjataan, ja joihin ei pääse äänestämällä, vaan niihin valitaan jatkaja edellisen tilalle.

Yleensä se joka pestin jättää valitsee jatkajansa, minkä seurauksena pieni piiri pyörittää rulettia taustalla vuosikymmeniä sillä välin kuin presidenttejä ja senaattoreita tulee ja menee.

Vierailija
7/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se on todella surullista kun läheinen niksahtaa kultin jäseneksi.

Mulla yksi hyvä ystävä meni näihin New Age juttuihin. Ensi alkuun oli ihan OK, mutta loppuvaiheessa mm. syytti minua ihan suoraan sen joidenkin kahjujen projektien pilaamisesta mun negatiivisilla ajatuksilla... "Lohdutti" myös yhden sukulaiseni tapaturmaisen kuoleman jälkeen tiedolla siitä, että olin itse aiheuttanut tämän tapahtuman jollain aiemman elämän pahalla teolla. En ole enää missään tekemisissä vaan jätin hänet henkioppaidensa huomaan.

Tämä on ihan eri asia.Ei tällä ole mitään New Agein kanssa tekemistä.Tämä on modernaia nykypäivää.Älkää sekoittako noita huuhaajia tähän .

Vierailija
8/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on, mutta se koskettaa lähinnä Yhdysvaltoja, mistä tätä meidänkin elämää lopulta johdetaan. Noista suatanismi ja petofiiliajutuista on jonkun verran viitteitä, mutta paha sanoa varmaksi. Deep state kuitenkin hallitsee Yhdysvaltoja ja siten myös maailmaa. Demokratia on pitkään ollut pelkkää teatteria. Kennedy oli viimeinen kansanmies ja idealisti, mutta intressit olivat solmussa todellisen eliitin kanssa ja lopputuloksen tietävät kaikki. Sittemmin politiikot ovat vain palvelleet eliittiä.

Obaman puhe youtubella; Serve Satan! Vaikea löytää , olen kyllä kuullut monta kertaa .... Miten se häipyi?

Psykoosisi helpotti.

Vierailija
9/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistutuksena hupiveikoille, jotka postailevat ironisesti salaliittohöpinöitä; älkää. Huumori ei välity netissä. Joka kerta joku ottaa sen todesta. Vaikka ihan läpändeerosta heittelet, olet levittänyt oikeasti huuhaata.

Vastuuta, ihmiset.

Vierailija
10/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tottahan tuo on, mutta se koskettaa lähinnä Yhdysvaltoja, mistä tätä meidänkin elämää lopulta johdetaan. Noista suatanismi ja petofiiliajutuista on jonkun verran viitteitä, mutta paha sanoa varmaksi. Deep state kuitenkin hallitsee Yhdysvaltoja ja siten myös maailmaa. Demokratia on pitkään ollut pelkkää teatteria. Kennedy oli viimeinen kansanmies ja idealisti, mutta intressit olivat solmussa todellisen eliitin kanssa ja lopputuloksen tietävät kaikki. Sittemmin politiikot ovat vain palvelleet eliittiä.

Obaman puhe youtubella; Serve Satan! Vaikea löytää , olen kyllä kuullut monta kertaa .... Miten se häipyi?

Miksi laitat nuolen alas! Ois vaan kiva saada tietää? Oletko katsonut Seve Satan Obaman suusta? Säikähditkö?

Vierailija
11/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ulkoistin elämästäni kaikki hörhöt. En nähnyt mitään muuta vaihtoehtoa.

Termiä deep state käytettiin alun perin 1900-luvun loppupuolella kuvailemaan Turkissa toiminutta varjohallitusta, joka levitti hallitusta vahingoittavaa propagandaa ja käytti jopa väkivaltaa tavoitteidensa saavuttamiseksi.

”Kun puhumme deep statesta, sillä on erittäin pahaenteinen ja turmiollinen merkitys”, aiheesta kirjan kirjoittanut Nate Schenkaan sanoo Time-lehdelle.

2010-luvulla Yhdysvaltain oikeistopopulistit omivat termin käyttöönsä, ja sen suosio on pitkälti Steve Bannonin tekosia.

Bannonin perustama Breitbart-valeuutissivusto on julkaissut vuosien saatossa lukuisia artikkeleja Trumpin vastaisesta varjohallituksesta, ja tarinoita toistelevat useat Trumpiin mieltyneet republikaanipoliitikot.

https://www.hs.fi/ulkomaat/art-2000006262409.html

Vierailija
12/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi laitat nuolen alas! Ois vaan kiva saada tietää? Oletko katsonut Seve Satan Obaman suusta? Säikähditkö?

Se pelottaa minkälaista porukkaa on Suomessa ilman hoitoa ja heitteillä.

Vierailija
13/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saa olla aika hyväuskoinen hölmö jos edelleen vuonna 2022 uskoo, että tässä maailmassa hallitukset ja valtioiden johdossa olevat ihmiset ovat yksinomaan hyväsydämisiä, hyväntahtoisia ja rehellisiä ihmisiä.

Miten AP kuvittelet, että maailmanhistorian aikana kaikki paha, sodat ja ihmisten sortaminen ja ta pp a minen on ylipäätään ollut mahdollista? Kiltit ja kivat poliitikot ovat avoimesti suunnitelleet ja kehitelleet sotia ja kriisejä kansan silmien edessä? Kyllä tuo kaikki on tapahtunut yleensä ihan kulisseissa ilman että tavallinen tallaaja on tietänyt tästä yhtään mitään - ennen kuin paska on osunut suunnitellusti tuulettimen.

Deep State on totta, mutta tietysti voit edelleen sulkea silmäsi ja laittaa ne vaaleanpunaiset lasit varmuuden vuoksi siihen päälle.

-

D!!

"-Miten AP kuvittelet, että maailmanhistorian aikana kaikki paha, sodat ja ihmisten sortaminen ja ta pp a minen on ylipäätään ollut mahdollista?"

-

Ihan mielenkiinnosta, olikos missään niissä oppilaitoksissa jonka penkeillä vahvistelit pelkästään istumalihaksiasi sellaista oppiainetta kuin "historia"?  Jos olikin, ei paljoa näy tarttuneen.  Kas kun sellaiset ihmettelemäsi asiat kuin sotien syttyminen ja siihen johtaneet syyt ovat peruskauraa jo varsin alhaisilla opetusasteilla.

-

https://fi.wikipedia.org/wiki/Toinen_maailmansota

Vierailija
14/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi aikanaan tuntemaani ihmistä sekosi nuoruudessaan. Toinen liityttyään skientologeihin ja toinen Hare Krishna -lahkoon. Skientologihommiin ryhtynyt ylivelkaantui ja teki itsemurhan. Hare Krishnalainen pohti jälkikäteen, että miten saattoi olla niin johdateltavissa ja tyhmä.

Yksinäiselle on varmaan lohdullista ensi alkuun, kun löytyy yhteisö, joka ottaa vastaan. Samanmielisten kanssa voi tuntea olevansa totuuden tiellä.

Vierailija
15/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen jälkeen kun itse kuulin tästä Deep Statesta, kaikki asiat vaan loksahtivat paikoilleen. 

Miten olin koko pienen elämäni ihmetellyt, miksi kaikki asiat on aina niin nurinkurisesti, ettei normijärjellä voinut koskaan selittää niitä. Tämä selittää ihan kaiken. 

Deep State on housuissasi.

Vierailija
16/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Voisitko olla enää tuollaisen ihmisen kaveri?"

En voisi. En jaksa mielenvikaisia ihmisiä. Ainakaan tuolla tavalla mielenvikaisia.

Vierailija
17/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaksi aikanaan tuntemaani ihmistä sekosi nuoruudessaan. Toinen liityttyään skientologeihin ja toinen Hare Krishna -lahkoon. Skientologihommiin ryhtynyt ylivelkaantui ja teki itsemurhan. Hare Krishnalainen pohti jälkikäteen, että miten saattoi olla niin johdateltavissa ja tyhmä.

Yksinäiselle on varmaan lohdullista ensi alkuun, kun löytyy yhteisö, joka ottaa vastaan. Samanmielisten kanssa voi tuntea olevansa totuuden tiellä.

Itse olin Amerikassa pitemmällä vierailulla ja törmäsin skientologiaan ja minut about pakotettiin ostamaan ekat kirjat (vietiin siis jonnekkin niiden keskukseen ja siellä alettiin sitten kertomaan kuinka paska ihminen olen ja kuinka mun on pakko ostella kirjoja) ymmärrän hyvin miksi jotkut jää koukkuun.

Vierailija
18/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se pelottaa minkälaista porukkaa on Suomessa ilman hoitoa ja heitteillä.

Tiettyyn rajaan asti hörhöily (kaikki kultinomainen uskovaisuus guruineen) pitää heikkopäiset kasassa.

Ne skitsot on sitten sellaisia joiden arkea harhaisuus leimaa omituisena käytöksenä. Hörhöt on usein vain jäykkiä, saitoja, jääräpäisiä, uhmakkaita.

Ei jatkoon mutta kyllä ne yleensä kykenevät kaupasta ruokansa hakemaan jalaskunsa maksamaan.

Vierailija
19/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyviä keskusteluja. Ensi kerralla seuraa rahaa kaverisi kanssa, kysy siis pankkijärjestelmästä maapallolla.

Vierailija
20/26 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Deep State tarkoittaa käytännössä sitä, että USAssa on paljon hyvin korkea-arvoisia ja tärkeitä pestejä, mistä päivän politiikkaa ohjataan, ja joihin ei pääse äänestämällä, vaan niihin valitaan jatkaja edellisen tilalle.

Yleensä se joka pestin jättää valitsee jatkajansa, minkä seurauksena pieni piiri pyörittää rulettia taustalla vuosikymmeniä sillä välin kuin presidenttejä ja senaattoreita tulee ja menee.

Mitä tällaisia pestejä on esimerkiksi?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi seitsemän