Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Hei te lyhythiuksiset, olisi kysymys!

Vierailija
21.05.2015 |

Kuinka usein käytte kampaajalla leikkauttamassa hiukset kuosiinsa? Olen miettinyt leikkauttavani hiukseni lyhyeksi pixie- tyyliin, mutta mietityttää ajatus jatkuvasta kampaajalla ravaamisesta...

Kuinka lyhyet hiukset teillä on ja mihin malliin leikatut? Voisitteko linkata kivoja tyylejä?

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on tosi lyhyet hiukset, neljän viikon välein pitää leikkauttaa, että pysyy kuosissa. Värin otan kerran 2 kuukaudessa.

Vierailija
2/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyn kampaajalla joka kk:n ensimmäisenä lauantaina, siis 4-5 viikon välein. Minusta se ei ole "ravaamista", teen sen ihan mielelläni, tykkään muutenkin olla huoliteltu. Ei se hiusten siistiminen kauaa kestä, ja samalla sitä on kaupungilla muitakin asioita hoidettavana. Hiukset on leikattu niskasta ja sivuilta ihan lyhyeksi sängeksi, päältä on vähän pidempi, melko pitkä sivuotsatukka. Ota kuvia mukaan esimerkeiksi millaisista kampauksista tykkäät, ja juttele kampaajasi kanssa mikä sopisi sun hiuslaadulle ja kasvoihin, ja tyyliin yleensä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:50"]

Käyn kampaajalla joka kk:n ensimmäisenä lauantaina, siis 4-5 viikon välein. Minusta se ei ole "ravaamista", teen sen ihan mielelläni, tykkään muutenkin olla huoliteltu. Ei se hiusten siistiminen kauaa kestä, ja samalla sitä on kaupungilla muitakin asioita hoidettavana. Hiukset on leikattu niskasta ja sivuilta ihan lyhyeksi sängeksi, päältä on vähän pidempi, melko pitkä sivuotsatukka. Ota kuvia mukaan esimerkeiksi millaisista kampauksista tykkäät, ja juttele kampaajasi kanssa mikä sopisi sun hiuslaadulle ja kasvoihin, ja tyyliin yleensä.

[/quote]

Kiitos vinkeistä, en tullut edes ajatelleeksi ettei hiusten siistiminen kestä yhtä kauaa kuin malliin leikkaaminen:) Ja käyhän miehenikin kerran kuukaudessa parturissa, miksi siis minä en voisi tehdä niin...

Maksaako mallin siistiminen, ns. "ylläpito" vähemmän kuin mallin muuttaminen?

Kuvaus hiuksistasi kuulostaa juuri siltä mistä itsekin haaveilen...

ap

Vierailija
4/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuukauden välein käyn leikkauttamassa.Malli sama kuin Anna-Liisa Tiluksella.

Vierailija
5/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Uuden mallin leikkaaminen maksaa enemmän kuin vanhan ylläpito. 

Minä käyn parin kk välein, mallissa ei haittaa pieni venähtäminen.

Vierailija
6/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:06"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:50"]

[/quote]

Kiitos vinkeistä, en tullut edes ajatelleeksi ettei hiusten siistiminen kestä yhtä kauaa kuin malliin leikkaaminen:) Ja käyhän miehenikin kerran kuukaudessa parturissa, miksi siis minä en voisi tehdä niin...

Maksaako mallin siistiminen, ns. "ylläpito" vähemmän kuin mallin muuttaminen?

Kuvaus hiuksistasi kuulostaa juuri siltä mistä itsekin haaveilen...

ap

[/quote]

Minulla maksaa joka toinen kerta vähemmän, kun ei tarvitse kuin koneella siistiä niskaa ja sivuja. Ja vaikka päältäkin siistitään, ei se silti kauan kestä kun ei muuteta mallia. Mä tykkään tosi paljon tästä mallista että on edestä pitempi ja niska ihan lyhyt. Tätä joutuu kyllä joka aamu kastelemaan ja kuivaamaan, ja aika paljon joutuu käyttämään muotoilutuotteita, varsinkin kun mulla on liukas hiuslaatu. Sun kampaaja osaa varmasti neuvoa just sun tukalle parhaat tuotteet.

Vierailija
7/7 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä haluaisin niin kovasti lyhyemmät hiukset, mutta olen tällä hetkellä niin tuhdissa kunnossa, että pelkään että mulla niskamakkarat pursuisivat lyhyemmässä mallissa :/ jos joskus pääsen tästä tavoitteeseeni, menen kampaajalle välittömästi!

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme kuusi