Rasisti/sovinisti työkaverimies otti itä-/kaakkoisaasialaisen naisen :D
Kommentit (31)
Seuraava sukupolvi alkaa olla onnekkaita poikia, kun saavat kauniita aasialaisia tyttöjä tyttöystävikseen koti-Suomesta.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Miksi et pysty hyväksymään sen miehen päätöstä? Miten asia liittyy sinun elämääsi? Ehkä ovat onnellisia yhdessä? Olet aika luuseri. [/quote] Et siis pidä tätä ollenkaan ironisena? Ja enn väittänytkään etteivät olisi onnellisia. Ap
[/quote]
Miksi sen pitäisi olla ironista. Ehkä tämä ihminen ei omista syistään pidä tietyista harvoista osista koko monikulttuurien kirjosta. Taidat olla itse hirmuisen ennakkoluuloinen ihminen.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:51"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Miksi et pysty hyväksymään sen miehen päätöstä? Miten asia liittyy sinun elämääsi? Ehkä ovat onnellisia yhdessä? Olet aika luuseri. [/quote] Et siis pidä tätä ollenkaan ironisena? Ja enn väittänytkään etteivät olisi onnellisia. Ap
[/quote]
Miksi sen pitäisi olla ironista. Ehkä tämä ihminen ei omista syistään pidä tietyista harvoista osista koko monikulttuurien kirjosta. Taidat olla itse hirmuisen ennakkoluuloinen ihminen.
[/quote]
Itse olen todella avarakatseinen ja suvaitsevainen.
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:06"]Töttöröö Tättärää. Ap
[/quote]
Anteeksi mitä?
Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Miksi et pysty hyväksymään sen miehen päätöstä? Miten asia liittyy sinun elämääsi? Ehkä ovat onnellisia yhdessä? Olet aika luuseri. [/quote] Et siis pidä tätä ollenkaan ironisena? Ja enn väittänytkään etteivät olisi onnellisia. Ap [/quote] Miksi sen pitäisi olla ironista. Ehkä tämä ihminen ei omista syistään pidä tietyista harvoista osista koko monikulttuurien kirjosta. Taidat olla itse hirmuisen ennakkoluuloinen ihminen. [/quote] Itse olen todella avarakatseinen ja suvaitsevainen. Ap
[/quote]
Hyvin pidät kynttilääsi vakan alla siinä tapauksessa :)
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:08"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:05"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 16:02"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:51"] [quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:48"]Miksi et pysty hyväksymään sen miehen päätöstä? Miten asia liittyy sinun elämääsi? Ehkä ovat onnellisia yhdessä? Olet aika luuseri. [/quote] Et siis pidä tätä ollenkaan ironisena? Ja enn väittänytkään etteivät olisi onnellisia. Ap [/quote] Miksi sen pitäisi olla ironista. Ehkä tämä ihminen ei omista syistään pidä tietyista harvoista osista koko monikulttuurien kirjosta. Taidat olla itse hirmuisen ennakkoluuloinen ihminen. [/quote] Itse olen todella avarakatseinen ja suvaitsevainen. Ap
[/quote]
Hyvin pidät kynttilääsi vakan alla siinä tapauksessa :)
[/quote]
En todellakaan edes pieraisisi suomalaista junttia päinkään. Ap
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:41"][quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:36"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:33"]Millä perusteella väität miestä rasistiksi? [/quote] No puhuu esimerkiksi aina "neekereistä" ja "manneista", selittää miten mustat yms. pilaavat Suomen ja omaa muutenkin hyvin rasistisia ennakkoluuloja muista ihmisistä. Ap
[/quote]
No mutta eihän se neekeriä tai mannea ottanut, joten mitä vaahtoot?
Te hyysärit ette tajua että on eroa maahanmuutolla ja "maahanmuutolla".
[/quote]
Niin että rahalla maksetut postimyyntimorsiamet on ok, mutta muut maahanmuuttajat ei?
Ja ketjun pointti tais sulta muutenkin humahtaa reippaasti ohi ;)
Toivottavasti uusi suhde saa miehen järkiinsä. Uskon että rasisti voi muuttua ja hänestä voi kasvaa hyvä ihminen.
Tämä kaksinaismoralismi on hyvin tyypillistä näille suvaitsemattomille miehille. Ei siedetä sitä, että suomalaisnainen menee naimisiin maahanmuuttajan kanssa, mutta itselle suvaitaan postimyyntivaimo idästä (kaikella kunnioituksella näitä naisia kohtaan, minulla on oikeasti kaikki sympatia heitä kohtaan).
Tunnen erään itsekeskeisen, aggressiivisen suomalaisen keski-ikäisen miehen, joka äänestää persuja, on hyvin suvaitsematon esim. seksuaalivähemmistöjä kohtaan, ja on jo toista kertaa naimisissa afrikkalaisen naisen kanssa. Ensimmäinen kanssa oli pari vuotta naimisissa, ja nainen otti eron, kun ei kestänyt miestä. Tunnen myös etäisesti pari nuorempaa suomalais-asialaisparia. Aasialaiset naiset eivät vaikuta olevan kovin onnellisia näiden miesten kanssa. Näin toisen itkevän :(
Sinäänsä minulla ei ole mitään monikulttuurisia pariskuntia vastaan. Kaikilla on oikeus valita puoliso mistä päin maailmaa haluavat. Valitettavasti vain näistä avioliitoista puuttuu usein tasa-arvo ja naisen kunnioitus. Poikkeuksiakin varmasti on, ja olen onnellinen heidän puolestaan, koska tänne Suomeen tarvitaan ulkomaalaista geeniperimää rikastuttamaan omaamme.
Itse olet rasistinen tuota naista kohtaan!!