Collector Credit Ab ja ongelmat
Onko kellään vastaavia kokemuksia Collectorista. Olen saanut sieltä perusteettomia laskuja, enkä tiedä miten pitäisi toimia. Firma, jonka nimissä laskut on tullut on mennyt konkurssiin, eikä kukaan tunnu ottavan asiasta vastuuta. Ja lasku siis yli 1000€. :(
Kommentit (31)
Kirjallinen reklamaatio AINA tuollaisiin paikkoihin (sposti käy). Usein jättävät perimisen siihen. Kuluttajaneuvonnasta voi kysyä myös.
No tein reklamaation, mutta ei ole kuulunut mitään ja kun aijemmin soitin suostuivat vain siirämään eräpäivää!
Ja ei ehkä ratkea täällä, muut eipä tunnu ratkeavan muuallakaan ja halusin siis tietää, onko muilla vastaavia kokemuksia. Ap
No joo, sieltä on joskus tullut aiheettomia muistutuksia koskien jo maksettuja lyhennyksiä. Mutta aina ovat pahoitelleet virhettä kun olen soittanut sinne, eli ei ongelmia sinänsä... Onneks mulla on sinne velkaa enää 300 e, joskus erehdyin ottaan niiltä 1000e:n lainan. Onko ko. firma siis tosiaan konkurssissa?
Mulla oli joskus Collectorille useampia osamaksuja (nuoruuden hölmöilyjä) ja tuntui, että sain laskuja sieltä aivan jatkuvasti. Kerran sitten soitin sinne, ja selvisi että olen maksannut reippaasti jo ylimääräistäkin (maksoin siis aina vain ne laskut mitä sieltä sain) ja he eivät kuulemma automaattisesti niitä palauta/ilmoita mitään, että asiakkaan pitää ottaa yhteyttä... Onneksi en ole enää ko. firman kanssa tekemisissä.
Mutta tosiaan, onko kyse siis aiheettomasta laskusta mitä Collector sinulta perii? Mikä tämä konkkaan mennyt firma on? Avaa vähän tilannetta selkeämmin, jos osaisin auttaa paremmin.
Siis ei o.e Collector konkassa vaan firma, jonka muka-laskuja minulta perivät. Ap
Konkkaan mennyt firma on Ruotsalainen vaateketju. En nyt viiti täysin avata tätä juttuani, koska en halua, että minut tästä tunnistetaan. olen siis tehnyt jo rikosilmoituksenkin ja joka paikasta käsketään vaan ottamaan yhteyttä siihen toiseen tahoon.. konkkapesään, collectoriin jne. eikä kukaan tunnu ottavan vastuuta.
Ja olet siis 100% varmasti maksanut laskusi ko. firmalle ja Collector karhuaa sinulta nyt ylimääräistä laskua?
No en ole maksanut laskua, kun en ole tällaista summaa kys. firmalle koskaan ollutkaan. Ap
Selität aika epäselvästi asiaa. Et siis ole tilannut kyseisestä konkurssiin joutuneesta nettikaupasta yhtään mitään laskulle, ja nyt sinulta karhutaan Collectorin kautta silti rahaa?
Olen firmasta tilannut joskus muutamilla kympeillä ja laskut 100% maksettu ajallaan, mutta nyt siellä tämä kamalan suuri summa. Nyt siis mietin, kellä vastuu ja siksi haluaisin tietää, onko muilla ollut Collectorin kanssa vastaavanlaista ongelmaa.
Mulla on netistä ostettua tavaraa Collectorin kautta.
Maksan laskun aina ajallaan, SILTI jokaisessa laskussa minkä lähettävät, on muistutusmaksu 5€.
Oon yrittänyt tätä selvittää netissä et mistä lie johtuu. 
No ei se nyt ainakaan sinun vastuu ole, jos Collector karhuaa sinulta jotain perusteetonta.
Otat yhteyttä Collectoriin puhelimitse ja kerrot, että olet saanut aiheettoman laskun. Sanot, että tämä ei voi pitää paikkaansa ja haluat saada tietoosi mikä tämä summa on mitä sinulta karhutaan. Jos Collector on tehnyt yhteistyösopimuksen jonkun jo konkkaan menneen firman kanssa, tulee varmaan collectorilla itselläänkin olla jonkinlainen tieto siitä, että mitä se koittavat laskuttaa. Sanot, että firma on konkursissa ja kukaan ei sieltä vastaa, joten tämä on nyt sinut ja Collectorin välinen ongelma ja he ovat tässä virheen tehneet.
Kun soitat, ole ystävällinen mutta todella napakka. Et suostu siihen, että sinua pyöritellään ees taas, vaan sanot että lasku on jäädytettävä siihen saakka, että saat kirjallisen tiedon mitä maksamatonta laskua he sinulta koittavat periä. Ja jos tietoa ei löydy, ei ole koko laskuakaan. Se, että Collector on mokannut jonkun paskapuljun kanssa ja koittaa periä nyt jotain perusteetonta ei ole sinun virheesti, vaan Collectorin.
17, olen tuon jo tehnyt, mutta kiitos vastauksestasi.
Mulle tuli pari viikkoa sitten aiheeton lasku sieltä. Kyse oli Boozt.comista. Olin ihan pihalla. Nyt odottelen varsinaista laskua, minkä omien sanojensa mukaan pitäisi kuukausittain tulla 15. Päivä. Ei oo vieläkään näkynyt.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 14:42"]
17, olen tuon jo tehnyt, mutta kiitos vastauksestasi.
[/quote]
Eli sinulla on tieto siitä, että mitä he koittavat sinulta laskuttaa ja tätä ostosta ei ole edes tapahtunut?
Up