Älä koskaan sano näin lähisuhdeväkivallan uhrille
1. Mitä sä teit että se löi sua?
2. Riitaan tarvitaan aina kaksi.
Kommentit (119)
Vierailija kirjoitti:
Riitaan ei todellakaan aina tarvita kahta. Se on lause, jolla yritetään poistaa omaa syyllisyyttään.
Vaikka toinen ei sanoisi mitään, tai kommunikoisi asiapohjaisilla mielipiteillä ja minä-viesteillä kuten pitää, voi toinen osapuoli alkaa solvata ja käydä käsiksi. Syyksi hänelle riittää mikä tahansa: se mitä sanoo tai se, mitä ei sano.Olisiko ainut tapa välttää konfliktitilanne ola kaikesta samaa mieltä? ”Kyllä rakas”, ”totta kai rakas”.
Vain nainen voi esittää tuollaista paskateoriaa konfliktien synnystä.
Vierailija kirjoitti:
Päivän miesvihaketju johon kaikki palstan velat pääsee pätemään.
Onneksi ketjussa ei kuitenkaan ole naisvihaa, ihan ystävällisesti vain kerrotaan, että naisia pitää hakata ja ne ansaitsevat sen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä sinullakin oli osuutesi riitojen aloitukseen vaikka kuinka syytät toista kaikesta ja uskottelet olevasi täydellinen
Onko sinusta se riidan haastamista, että on eri mieltä kuin sinä?
Se miten se erimielisyys tulee esille voi olla riidan haastamista
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa tapauksissa turpaansa saanut on itse hyökännyt ensin päälle.
Teidän miesten baarirähinöissä ihan varmasti onkin, mutta nyt puhuttiin parisuhdeväkivallasta, minkä sinäkin toki erittäin hyvin tiedät.
Kun puhutaan perheväkivallasta, se ei ole sukupuolisidonnainen, vaan tekijänä on yhtälailla nainen kuin mies, myös aikuiset lapset pahoinpitelevät omia iäkkäitä vanhempiaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Riitaan ei todellakaan aina tarvita kahta. Se on lause, jolla yritetään poistaa omaa syyllisyyttään.
Vaikka toinen ei sanoisi mitään, tai kommunikoisi asiapohjaisilla mielipiteillä ja minä-viesteillä kuten pitää, voi toinen osapuoli alkaa solvata ja käydä käsiksi. Syyksi hänelle riittää mikä tahansa: se mitä sanoo tai se, mitä ei sano.Olisiko ainut tapa välttää konfliktitilanne ola kaikesta samaa mieltä? ”Kyllä rakas”, ”totta kai rakas”.
Esitäpä oma teoriasi.
Itse en ole kokenut fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä olen. Vaikka kuinka olin kieli keskellä suuta, puhuin kauniisti, en syyllistänyt enkä tuominnut - niin oma korrekti käyttäytyminen ei estänyt eksää haukkumasta ja solvaamasta.
Minulle on vielä näin vuosien jälkeen täysi mysteeri, mitä olisin voinut tehdä toisin, jotta hän ei olisi lyönyt vyön alle.
Yhtään ei läpinäkyvää, että peukkuja satelee kuin sieniä sateella 😂. Yritä nyt ressukka tehdä se edes vähemmän ilmeisellä tavalla. Nyt jäät heti kiinni, kun et malta omien impulssiesi kanssa. Et taida olla kovin älykäs?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitäpä oma teoriasi.
Itse en ole kokenut fyysistä väkivaltaa, mutta henkistä olen. Vaikka kuinka olin kieli keskellä suuta, puhuin kauniisti, en syyllistänyt enkä tuominnut - niin oma korrekti käyttäytyminen ei estänyt eksää haukkumasta ja solvaamasta.
Minulle on vielä näin vuosien jälkeen täysi mysteeri, mitä olisin voinut tehdä toisin, jotta hän ei olisi lyönyt vyön alle.
Ei kannata yrittää saada järkevää keskustelua aikaan persoonallisuushäiriöisen kanssa. Yrität keskustella samanlaisen ihmisen kanssa, kuin eksäsi oli.
Vierailija kirjoitti:
Yhtään ei läpinäkyvää, että peukkuja satelee kuin sieniä sateella 😂. Yritä nyt ressukka tehdä se edes vähemmän ilmeisellä tavalla. Nyt jäät heti kiinni, kun et malta omien impulssiesi kanssa. Et taida olla kovin älykäs?
Voit lopettaa paukuista itkemisen.
Naiset aiheuttaa fyysisen väkivallan henkisellä väkivallalla ja uhriutuu kun sonta osuu tuulettimeen. Kantakaa vastuu sanomisistanne ja teoistanne älkääkä syyttäkö kaikesta miehiä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Esitäpä oma teoriasi.
Minulle on vielä näin vuosien jälkeen täysi mysteeri, mitä olisin voinut tehdä toisin, jotta hän ei olisi lyönyt vyön alle.Ei kannata yrittää saada järkevää keskustelua aikaan persoonallisuushäiriöisen kanssa. Yrität keskustella samanlaisen ihmisen kanssa, kuin eksäsi oli.
Totta. On mahdotonta vaikuttaa tilanteeseen, kun toinen pelaa omilla säännöillä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voit lopettaa paukuista itkemisen.
Olet siis paukuissa kun multipeukutat kommentteja? No, se ei yllätä, ei teikäläisillä töitä ole saati muuta elämää.
Jos perheväkivalta on noin hyvä juttu niin vedetään riitojen aikana sitten kaikki toisiamme turpaan. Miehiä, naisia ja lapsia. Vai? Ja narsisti se vaan sarjapeukuttaa.
Ja peukutus jatkukoon! Tyhmällä halvat huvit, idiootilla ilmaiset.
Vierailija kirjoitti:
Jos perheväkivalta on noin hyvä juttu niin vedetään riitojen aikana sitten kaikki toisiamme turpaan. Miehiä, naisia ja lapsia. Vai? Ja narsisti se vaan sarjapeukuttaa.
Tuosta olisi mielenkiintoista tehdä tutkimusta: kuinka monella multipeukuttajalla on persoonallisuushäiriö?
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa kyllä. Ikinä en ole palstan historian aikana nähnyt näin nopeita peukutuksia. Omia viestiä peukutellaan ylös ja "vääriä" mielipiteitä alas. Minuutin sisällä on 5-6 alapeukkua, niin haloo! :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monissa tapauksissa turpaansa saanut on itse hyökännyt ensin päälle.
Teidän miesten baarirähinöissä ihan varmasti onkin, mutta nyt puhuttiin parisuhdeväkivallasta, minkä sinäkin toki erittäin hyvin tiedät.
Olen saanut eräässä suhteessa naiselta turpaan kotona. Repi, potki, löi nyrkillä, uhkasi leipäveitsellä yms. Älä sinä rupea väittämään ettei nainen osaa hyökätä päälle ja olla väkivaltainen.
Yhtälailla parisuhdeväkivaltaa tuo on. Molemmat (oli uhrina sitten mies tai nainen) on toki kamalia, mutta näin maallikkona luulen, että miehellä on suurempi kynnys hakea apua tuohon, kun nainen pieksää "vahvempaansa". :( Voimia kuitenkin kaikille väkivallan uhreille päästä eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan naurettavaa kyllä. Ikinä en ole palstan historian aikana nähnyt näin nopeita peukutuksia. Omia viestiä peukutellaan ylös ja "vääriä" mielipiteitä alas. Minuutin sisällä on 5-6 alapeukkua, niin haloo! :D
Lajitoverit eräältä nuorten miesten suosimalta "keskustelu"palstalta kutsuttu mukaan peukuttamaan ja kommentoimaan. Mutta ikävä kyllä, tällaiset asenteet ovat yleisiä myös päällisin puolin asiallisilta vaikuttavilla miehillä, siksihän niin moni nainen on kokenut väkivaltaa parisuhteessaan.
On oikeasti kamalaa, että toinen sukupuoli on toiselle niin vaarallinen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tyyppi on vielä niin tyhmä ja peukkukiimoissaan, ettei edes tajua yrittää tehdä sitä ovelammin. Kunnon hölmöläinen.
Miksi ääliömäisimpiä ja naisvihamielisiä kommentteja on tässä ketjussa eniten yläpeukutettu?
Viettääkö täällä palstalla tosiaan joku narsistinen naistenvihaaja-mies, jonka suurinta iloa on trollata ja peukutella viestejä raivolla yrittäen manipuloida ilmapiiriä naisvihamielisempään suuntaan ja siihen suuntaan, että väkivallasta naisia kohtaan tulisi hyväksyttävämpää? Mikä sinun elämäsi tarkoitus on? Onko sinulla mitään muuta sisältöä elämässäsi? Eikö tämä ole aika säälittävää ja surullista? Etkö itse tajua miten läpinäkyvää tuo on?