Erään sukulaistytön fb-käytös ihmetyttää
Kyseessä siis parikymppinen, uskovaisen äidin kasvattama tyttö. Ei julkaise facebookissa usein ja hänen julkaisunsa koskevat yleensä lemmikkieläimiänsä, puutarhaharrastustaan. Kuvansa ovat sellaisia söpön siveellisiä, ei ikinä mitään herutusta tai kännäämistä.
Laittoi sitten vähän aikaa sitten kuvan uudesta hiusväristään, jonne hänen poikaystävänsä (?) tuli kommentoimaan jotain ja keskustelu meni vähän sivuraiteille. Puhuivat transuista ja muusta vähän pikkulikaisesta, ei pahasti, mutta tuon tytön näppäimistöltä en olisi koskaan uskonut tuollaista tulevan...
Olen vähän järkyttynyt, tyttö työskentelee vielä lastenhoitajana. Ei sitten ilmeisesti olekaan niin kiltti ja fiksu miltä vaikuttaa..
Kommentit (11)
Voiko irstaampaa olla kuin uskovainen?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:23"]Vedä vittu päähän ja pakene vuorille
[/quote]
Hahah niin. Oikeesti minä en ymmärrä paljoko on ylimäärästä aikaa ja energiaa että jaksaa puuttua jonkun sukulaistytön feisbuukkikäyttäytymiseen. :) Kai sitä saa "kotioloissa"olla millanen on jos muuten esittää neiti täydellisyyttä.
Uskovaisen äidin kasvattama lastenhoitaja jutellut poikaystävänsä kanssa mm. transuista, ja nyt vedät johtopäätöksen että tyttö ei ole kiltti tai fiksu?
...Meni kyllä ohi ja lujaa...
Olenkohan kyseessä minä. En ole itse uskovainen, vaikka himouskisperheestä tulenkin. Päivitän harvoin mitään, koska hullut sukulaiseni raportoivat kaiken sanomani vanhemmilleni ja puolelle suvulle. Joskus saatan unohtaa tämän ja luulen olevani turvassa. Seuraavana päivänä soi puhelin "sellaistako sinä siellä netissä kirjoittelet?"
Vittu vetäkää päähänne.
Ai kauheeta. Traumaterapiaa sulle.
Ei kannata ottaa facebookkia niin vakavasti. Ei se kerro ihmisestä kaikkea ja varsinkin nuoret on siirtyny aikoja sitten muihin paikkoihin.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:29"]
Olenkohan kyseessä minä. En ole itse uskovainen, vaikka himouskisperheestä tulenkin. Päivitän harvoin mitään, koska hullut sukulaiseni raportoivat kaiken sanomani vanhemmilleni ja puolelle suvulle. Joskus saatan unohtaa tämän ja luulen olevani turvassa. Seuraavana päivänä soi puhelin "sellaistako sinä siellä netissä kirjoittelet?"
Vittu vetäkää päähänne.
[/quote]
Laita julkaisusi näkymään ainoastaan tietyille ihmisille. :) Itse poistin kaikki sukulaiset kavereistani, ja nyt he yrittävät urkkia päivityksiäni entistä suuremmalla innolla. :D
Siis mistä se on sen poikaystävän kanssa jutellut mikä on ollut "pikkulikaista"?? Miten trnsut liittyy mihinkään ja mikä osa tuosta tekee tytöstä vähemmän fiksun?
Voi jösses että ransuista puhuu ja vielä poikaystävän kanssa. Huh huh en kyllä tuollaiselle sairaalle pervolle lapsiani antaisi hoitoon että nii.
Eihän suvun prinsessaa tule kenenkään arvioida eikä arvostella .Ei kannata puuttua vastassa on aina tukijoukot.
Vedä vittu päähän ja pakene vuorille