Parhaat tuotteet, joita löytyy vain Lidlistä
Käyn todella harvoin Lidlissä, ja yleensä jonkin tietyn tuotteen perässä. Esim. omia kestosuosikkeja on paistopisteen kaurasydämet ja hummus. Kiinnostaisikin nyt kovasti, mitkä ovat teidän must-tuotteita, joita saa vain Lidlistä? Olisi mukava löytää tällaisia yksittäisiä superherkkuja testiin.
Kommentit (53)
Ostan ruotsalaista limsaa nimeltään Anjola ja Mora Candello Mora panimosta. Pyytäkää saada Suomeen jos ei ole. Toinen ananaksen makuine ja toinen karamellin. Hinta halpa, maku ihana.
Ostan myös kivennäisvettä , koska edullista ja tänä korona aikana en uskalla juoda kraanavettä.
Vierailija kirjoitti:
Ostan myös kivennäisvettä , koska edullista ja tänä korona aikana en uskalla juoda kraanavettä.
Oikeasti? Jos korona tarttuisi kraanavedestä, melkein kaikki suomalaiset olis jo saanu koronan
Käytän Cien ikääntyvän ihon ihonhoitotuotteita sekä öljyhoitoa ja shampoota.
Nyt käytössä myös edullinen hyvä hiusnaamio,Cien Nature's best -sarjaa. Tuoksu siinä rajoilla, onko liian voimakas. Muuten tosi hyvä ja edullinen tietty myös
Cien sensitive hajusteeton shampoo ja hoitoaine.
Kausittain vaihtuvat makkarat ja juustot ovat ihania. On jossain S-marketissakin hyviä, mutta aina samoja. Jäätelöt Lidlissä ovat hyviä, paljon enemmän "makuainetta" kuin muissa.
Ne amerikkalaiset muffinssit, hummus ja paistopisteen croissant, jossa mozzarellaa ja kinkkua.
Kreikkaviikoilla fetatäytteiset pallerot jotka paistetaan uunissa.
Emme juurikaan syö pizzaa, mutta ostin vaihteeksi Lidlin pari pakastettua tryffelipizzaa (oikeita tryffeleitä mausteena) noin kuukausi sitten. Paistoimme ne (kuumassa infrapunauunisssa ja pizzakivi alla, tottakai), oli kyllä hyviä. Ostin seuraavalla viikolla niitä 3 kpl pakastimeen.
Alpenfest-teeman useat tuotteet. Esim leberkäseä ei pahemmin Suomesta saa kai mistään, joskus syksyisin taitaa Makuliha tehdä. Haxe, makkarat, ja makeita herkkuja tulee myös aina ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Kylmähyllystä löytyvä tuorepesto, aivan eri luokkaa maun, tuoksun ja värin puolesta kuin tavalliset purkkipestot.
Mun suosikki myös. Harmi kun linssi- ja bulgursalaatit näyttää kadonneen, en ainakaan viime käynneillä ole nähnyt.
Mä käyn lidlissä muutaman kerran vuodessa. Ostan aina samat tuotteet eli ison rasian ruotsalaisia lihapullia sekä pakasteista nasi goreng - ja bami goreng -pakasteet, jotka ovat ihan oikeasti hyvälaatuisia. Joku hyvä tuorepuristettu appelsiinimehu pullossa sieltä löytyy, taisi olla jotain muutakin hyvää hedelmämehua.
Vierailija kirjoitti:
Ne amerikkalaiset muffinssit, hummus ja paistopisteen croissant, jossa mozzarellaa ja kinkkua.
Mä ostan pikkupannareita ja herkkujogurtteja.
Meidän Lidlistä näyttää hävinneen myös pastel del nata leivokset, ilmeisesti ei käy kaupaksi täällä junttilassa.
Itse kun olen kiireinen ja lapset muuttaneet kotoa, niin ei tule juuri kokkailtua kuin kotipikaruokaa.
- Puolivalmiit pakastekananfileet
- Pestovalikoima. Käytän pestoa vaalean leivän päällysteenä ja viime viikolla oli iso 400 gr purkki 2,99...ostin monta.
- Pakaste-altaan edulliset pakastevihannekset
- Jauhomuussi, ei maistu kotona keitetyistä potuista tehdyltä muusilta mutta on markkinoiden jauhomuusseista paras ja pienellä tuunailulla lähellä kotitekoista muussia.
- 4,3 % rasvalla oleva rahka. En pidä yhtään näistä S- ja K-markettien rasvattomista, happaman kitkerän makuisista rahkoista. Rahkassa kuuluu olla rasvaa, tämä terveyshöösääminen pilaa jo ruokien maut! Tuota pystyn syömään lusikalla purkista ilman mitään makeuttamista.
- gluteeniton pakastepitsa. Parempi kuin ne muut
- saksalaiset makkarat