Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä asioissa olet ”Hyacinth”?

Vierailija
21.01.2022 |

Monissa asioissa tiedän nipottavani monen mielestä liikaa. Esimerkiksi mielestäni juomat pitää juoda niille sopivista laseista. En pidä siitä, jos juodaan viiniä tai olutta maitolasista.
Jos joskus tilataan pizzaa, se syödään lautaselta, eikä siitä pahvilaatikosta.
Salaatille katetaan oma lautanen, sitä ei laiteta lämpimän ruuan kanssa samalle lautaselle.
Näitä riittää, missä asiassa sinä olet tarkka, muiden mielestä hienostelija?

Kommentit (48)

Vierailija
1/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haaveilen ruususisustuksista ja tapeteista vaikka tiedän ettei se käytännössä sovi kuin muutamaan kohtaan, ettei mene yli.

Vierailija
2/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ohjeistan ihmisiä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hetken aikaa tukka hyvin mutta komeus lässähtää lopuksi .

Vierailija
4/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En oikeestaan missään mutta äitini on ilmetty "Hyasintti" kun ovat isän kanssa autolla menossa, äiti varoittaa ihan samalla tavalla jostain kadulla kävelevistä mummoista että varo tuota, se voi hypätä auton eteen 😂 Äiti on kans kova Pokka pitää -fani, ehkä se on ottanu siitä mallia

Vierailija
5/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En oikeestaan missään mutta äitini on ilmetty "Hyasintti" kun ovat isän kanssa autolla menossa, äiti varoittaa ihan samalla tavalla jostain kadulla kävelevistä mummoista että varo tuota, se voi hypätä auton eteen 😂 Äiti on kans kova Pokka pitää -fani, ehkä se on ottanu siitä mallia

Mun sukulainen on samanlainen. "Hei kato tuolla 200m päässä pyörätiellä menee pyörä, varo!". Ihan kauheaa olla heidän kanssa autossa 😅.

Vierailija
6/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän häpeilemättä kukkaleninkejä jotka kuuluisivat suoraan 80-luvulle... ❤️ Terkkuja jos kesällä nähdään jossain 😁. N39

Vierailija
7/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

AP, mun on nyt pakko tunnustaa... Söin eilen pizzaa laatikosta ja join viiniä vesilasista. Kaiken lisäksi söin tämän aterian sängyssä, oletan että et hyväksyisi tätäkään :D.

Vierailija
8/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun silmäluomeni alkavat vipattaa, kun kuulen voimasanoja puheen seassa. En kerta kaikkiaan jaksa ihmisiä, joiden mielestä "p-a" tai muut junttimaisen ruumiintoimintoja kuvaavat ilmaisut kuuluvat normaaliin keskusteluun.

Vierailija
9/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mun sukulainen on samanlainen. "Hei kato tuolla 200m päässä pyörätiellä menee pyörä, varo!". Ihan kauheaa olla heidän kanssa autossa 😅.

Mistä tämä huutelu johtuu? Onko se yritys hallita tilannetta vaikka itse ei aja?

Vierailija
10/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin kaunisäänisen ovikellon ja lomakämpän maaseutukartanosta.

Vierailija
11/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häpeän jotain sukulaisiani..

Vierailija
12/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen erään naisihmisen, joka tykkää kaikesta bling-blingistä, pudottelee keskusteluissa kuuluisien henkilöiden nimiä, maksattaa toisilla oman elintasonsa ja on kaikin tavoin pyrkyri.

Vierailija
13/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyasintillä on aina tukka hyvin.

Vierailija
14/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut joenrantaretken jälkeen.

Vierailija
15/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun poikani sai ajokortin ja olin ensimmäisiä kertoja hänen kyydissään, teki mieli tosiaan huudella näitä "varo tuota jalankulkijaa!"-juttuja, pidin suuni kiinni :)

Olen Hyacinth vaikka missä. Ennen inhosin kaikkea "kulissien ylläpitoa", nykyisin olen alkanut ajatella vähän toisin. Silkka teeskentely on asia erikseen, mutta monesti asenteensa ja käytöksensä voi valita ihan itse. Työelämässäkin on yleistynyt tällainen, että töihin tullaan saamaan hermoromahduksia ja vollottamaan parisuhdehuolista niin, ettei töistä tule mitään. Olen varmaan kylmä vanha akka, mutta sanoisin, että pitää vähän ryhdistäytyä ja keskittyä töihin ja hymyillä, vaikkei siltä tuntuisikaan. En yhtään pidä tästä, että toisia kohdellaan miten vain, koska mähän olen vain aito ja rehellinen. Eli jossain määrin pitää vain käyttäytyä kunnollisesti. 

Vierailija
16/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei ollut joenrantaretken jälkeen.

Eikä sen jälkeen kun kävi hakemassa majurin (oliko se majuri vai joku muu arvonimi) kasvihuoneesta kukkia 😅

Vierailija
17/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tunnen itseni Hyacintiksi joka kerta kun vedän keltaiset kumihanskat käteen 🙂

Hyacinthimaisuutta on vähän siinäkin, että katan aina pöydän vaikka syön yksin.

Vierailija
18/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kommentoin liikennettä, jos olen pelkääjän paikalla. Vähän taipumusta erilaiseen hienosteluun myös, mutta toi liikennejuttu on pahin. 😅

Vierailija
19/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Näyttelin kaikille lapsuuden ja nuoruuden että kotona menee hyvin . Ei mennyt tosiaan hyvin vaan niin päin prinkkalaa että melkeen huostaan olisi pitänyt ottaa. Mutta kun "Keeping up the Appearences" vaan!

Vierailija
20/48 |
21.01.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen mukava kyllä , mutta omasta heikkoudestani ja lievästä alemmuuskompleksista näytteleminen jatkuu edelleen jopa lähisuvulle. yritän kertoa aina ja joka kerta että menee paremmin kuin oikeastaan meneekään. Masennuksesta en voi puhua heille. onneksi ystävät ymmärtää. mutta hirveän rasittava ja korkea kynnys sanoa asioita kuten ne ovat . en tiedä mitä pelkään. Eikös Mrs BUCKET omaa vähän samoja piirteitä? lisäksi olen hyvin kaikki tietävä ja noheva tarvittaessa. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi kaksi viisi