Salasuhde
Voiko salasuhde olla koskaan hyvä asia? Kuvitellaan, että se ei haittaisi teidän välejänne, vaan perhe-elämänne sujuisi normaalisti. Eli salasuhteessa ei olisi tunteet pelissä, kikkeli vaan.
Mitä mieltä olette? Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa?
Kommentit (17)
Onhan puolisollasi sitten samat oikeudet selkäsi takana pelailla?
Sairasta. Aina vaikuttaa parusuhteeseen vaikka ei tunteita,ainakaan heti,olisikaan.
Jos omassa suhteessa ei ole seksiä se on oikeutettua.Muuten ei.Tai jos oikein fiksu on pitäis kai pureutua niihin syihin ensin miksi sitä seksiä ei omassa suhteessa ole.Mutta vaatii molempien panostusta.Yksin ri voi suhdetta pelastaa
Kyllä siinä salasuhteessa jonkinmoisia tunteita on aina mukana - ainakin halua, kiihotusta ja himoa... :)
Salasuhteen hintahan voi sit olla sen oman suhteen menetys.Siihen kannattaa varautua.Jälkeenpäin on turha itkeskellä
Kyllä sitä salasuhdetta pitävä AINA selitykset keksii käytökselleen.
Suunnitelmallinen pettäminen on paskin temppu minkä parisuhteessa voi tehdä. Anna palaa vaan, mutta älä tule ikinä sanomaan, että arvostat/välität/rakastat puolisoasi. Lisäksi loukkaat lapsiasi syvästi.
Tekosi ei poistu sillä, ettet jää kiinni. Niin käsittämättömän pintapuolisesti ajattelevia ihmiset nykyään...
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:30"]
Suunnitelmallinen pettäminen on paskin temppu minkä parisuhteessa voi tehdä. Anna palaa vaan, mutta älä tule ikinä sanomaan, että arvostat/välität/rakastat puolisoasi. Lisäksi loukkaat lapsiasi syvästi.
Tekosi ei poistu sillä, ettet jää kiinni. Niin käsittämättömän pintapuolisesti ajattelevia ihmiset nykyään...
[/quote]
Olen eri mieltä. Paskamaisin temppu parisuhteessa on jättää suhde täysin toisen vastuulle.
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:34"]
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 15:30"]
[/quote]
Olen eri mieltä. Paskamaisin temppu parisuhteessa on jättää suhde täysin toisen vastuulle.
[/quote]
Ja pettäminenkö on vastuunkantamista suhteessa? Suhteen jättäminen toisen vastuulle on välinpitämättömyyttä, pettäminen loppupeleissä henkistä väkivaltaa.
Ei millään pahalla, mutta kuulostaa siltä, että olet oman pettämisesi oikeuttanut juuri yllä esittämälläsi argumentilla. "Toinen teki kyllä pahemmin kuin minä"...
Kyllä mä ottaisin eron miehestäni jos haluaisin toisen munaa...
Siinä vaiheessa kun alkaa pettämään on jo jollain lailla luovuttanut omassa suhteessa.Eli eikö se ois sit sama erota? Reilumpaa ainakin
No minulla esim. on ollut suhde perheelliseen mieheen jonkin aikaa ja olen usein ehdottanut, että lopettaisimme jutun ennen kuin kosahtaa...
Tunteita on toki kumminkin puolin meillä, mutta luulen, että mulla nyt on kuitenkin helpompaa kun ei ole ihmisiä kenelle pitää valehdella ja silti välillä mullakin on aika raskasta tämän kanssa... Ajatella nyt sitten tätä miestä, joka joutuu kotona esittämään, että kaikki on hyvin, vaikka ei ole.
Mun mielestä pettämisessä ei ole mitään hyviä puolia, mutta tottahan se on, että pelkkä seksi harvoin pysyy pelkkänä seksinä. Aina niitä tunteita tulee jossain vaiheessa mukaan... Yht'äkkiä harmiton hauskanpito muuttuu hirveeksi tunnekuohuksi tai pahimillaan hirveeseen katastrofiin.
Pakko nostaa tämä, kun osui nyt kohdalle...
Mietityttää miten ne perheelliset, jotka puolisoaan pettävät, pitävät niitä kulisseja yllä kotona...? Varsinkin, jos seksin lisäksi on vielä tunteitakin jotain muuta ihmistä kohtaan. Luulisi olevan aika rankkaa ja uuvuttavaa.
[quote author="Vierailija" time="18.06.2015 klo 09:21"]
Pakko nostaa tämä, kun osui nyt kohdalle...
Mietityttää miten ne perheelliset, jotka puolisoaan pettävät, pitävät niitä kulisseja yllä kotona...? Varsinkin, jos seksin lisäksi on vielä tunteitakin jotain muuta ihmistä kohtaan. Luulisi olevan aika rankkaa ja uuvuttavaa.
[/quote]
Rankkaa varmasti, mutta jos vaan ei voi eikä halua erota kummastakaan? haluaa pitää molemmat? miksi ei?
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:12"]
Voiko salasuhde olla koskaan hyvä asia? Kuvitellaan, että se ei haittaisi teidän välejänne, vaan perhe-elämänne sujuisi normaalisti. Eli salasuhteessa ei olisi tunteet pelissä, kikkeli vaan.
Mitä mieltä olette? Oletteko olleet vastaavassa tilanteessa?
[/quote]
En osaa sanoa voiko se olla hyvä asia. Mutta sen olen huomannut, että aika monilla tuntuu salasuhde nykyään olevan. On jopa olemassa omat deittipalvelut varatuille. Elämän tosiasia taitaa olla, että johonkin ne himot täytyy purkaa.
Ällöttävää.