Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mua itkettaa toi vauva tippui mereen-juttu

Vierailija
21.05.2015 |

Itsellakin pieni vauva, ja ajatus siita etta vauva tippuu kylmaan mereen on ihan kamala.. Onneksi oli enkeleita matkassa ja kaikki meni hyvin! Kiitos siita miehelle joka hanet pelasti!

Kommentit (32)

Vierailija
1/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olisin yläpeukuttanut, ellei tuo "enkeleitä matkassa" olisi saanut aikaan oksennusrefleksiä.

Pieni vauva täälläkin ja varmaankin tulen rystyset valkoisina pitämään niistä vaunuista kiinni tämän jälkeen pelkän jarrun sijaan.

Vierailija
2/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niipa! Laittakaa jarrut niihin vaunuihinne, tuuli on todella kova meren rannalla varsinkin. No en tarkottanut "enkeleita matkassa" sanonnalla mitaan sen kummempaa, ihmisetkin voivat toimia "enkeleina" toisilleen. Kuten nyt tama mies ja nainen tassa tapauksessa.

ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihana mies pelasti!

Vierailija
4/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oliko se pizzerian mies? 

Vierailija
5/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itke vaan jos itkettää. Se on ihan normaalia.

Vierailija
6/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullekkin tuli kauhee olo kun mietin sitä vauvaa. Toivottavasti lapsella ei hätää ja onneks oli sankari ihminen lähellä. Kaikki ei olisi sinne veteen hypännyt. kamalaa luettavaa kun ihmiset haukkuvat ja alkaa se negativiinen kommentointi.

Vierailija
7/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Turhaan juurrutte vollottamaan pikkujuttuja. Jos noin mitättömään uutiseen jäätte kieriskelemään järkytyyneinä ja kaikissa mahdollisissa tunnemyrskyissä, niin jos Suomeen sota tulee niin miten te heikot pillittäjät sen keskellä meinaatte pärjätä? Naiset...aina parkumassa ja hermoheikkoina.

Vierailija
8/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en jotenkin (ainakaan tuollaisenaan) usko sitä juttua, ja mikäli se on todella noin tapahtunut, on vanhemmilla kyllä syytä katsoa peiliin. Onnettomuuksia sattuu, niille ei voi mitään, mutta silti.

Vierailija
9/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 10:31"]Olisin yläpeukuttanut, ellei tuo "enkeleitä matkassa" olisi saanut aikaan oksennusrefleksiä.

Pieni vauva täälläkin ja varmaankin tulen rystyset valkoisina pitämään niistä vaunuista kiinni tämän jälkeen pelkän jarrun sijaan.
[/quote]
Oksennusrefleksiä? Ja ikää oli...

Vierailija
10/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi on vielä sankarillisia ihmisiä. Kovin tunnekylmiltä monet tuntuvat nykyään. (Kuten tuo sotahullu edellä)

Vierailija
11/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni sekin, että vauvalla varmaan toimi luontaiset refleksit ja pidätti hengitystään veden alla...

Vierailija
12/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vanhemmista pitäisi tehdä lasu-ilmoitus. Miten voi epähuomiossa päästä rattaat karkuun. Ristus sentään mitä vanhempia taas. 

No onneksi oli tarkkaavainen ja rohkea kaveri lähistöllä. Hänelle pitäisi joku mitalli antaa. Ja vastavuoroisesti noille vanhemmille joku "vuoden valopää" palkinto.

Vierailija
13/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itkettää, että nykyvanhemmat ei enää vahdi lapsiaan. Tämä ei ollut ensimmäinen tapaus, joka pääsi uutisiin asti. Ottavat vaan selfieitä ja touhottavat kaikkea muuta. Miten se voi olla niin vaikeaa tajuta, että kun on tullut vanhemmaksi niin lapsia pitää hoitaa ja vahtia.

Vierailija
14/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi ihmeellistä tossa jutussa on, että miksei paikalla ollut lapsen äiti ja isä(vai oliko paikalla) syöksyvät äkkiä vaunujen ja vauvan perää? Toisaalta voihan siinä aina paniikkiin mennä..kai.

Vierailija
15/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onneksi maailmassa on vielä hyviä ihmisiä.

Vierailija
16/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kyyninen mutta itseäni ei se uutinen kyllä kamalasti hetkauttanut. Paitsi että mies toimi kyllä upean epäitsekkäästi tilanteessa joten siitä propsit! Koska onhan jokainen elämä toki yhtä tärkeä huolimatta siitä minkä ikäinen on kyseessä.

Vierailija
17/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua itketti enemmän se Ruandan kansanmurhasta kertonut juttu, jossa naiset heitti vauvojaan järveen, jotta pääsisivät itse juoksemaan kovempaa karkuun tappajia. Vauvat kuolisivat joka tapauksessa, näin edes naisilla olisi itsellä mahdollisuus säilyä hengissä :( :( Samaan aikaan siis facessa oli nämä kaksi juttua, siks toi vaunut mereen juttu ei niin järkyttänyt, siinä kuitenkin vauva selvis eikä sitä heitetty tahallaan mereen...

Vierailija
18/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 11:44"]

Mua itketti enemmän se Ruandan kansanmurhasta kertonut juttu, jossa naiset heitti vauvojaan järveen, jotta pääsisivät itse juoksemaan kovempaa karkuun tappajia. Vauvat kuolisivat joka tapauksessa, näin edes naisilla olisi itsellä mahdollisuus säilyä hengissä :( :( Samaan aikaan siis facessa oli nämä kaksi juttua, siks toi vaunut mereen juttu ei niin järkyttänyt, siinä kuitenkin vauva selvis eikä sitä heitetty tahallaan mereen...

[/quote]

Hyi kauheaa ja sitten "maahanmuuttokriittisten" mielestä noita vauvoja ei saisi pelastaa... Muutenkin Ruandan kansanmurhasta tulee paha olo. Mikä saa jotkut ihmiset lietsomaan hirvittävää vihaa toista kansanryhmää vastaan? Suomessakin nuo "maahanmuuttokriittiset" yrittävät lietsoa samanlaista vihaa kuin Ruandassa. Ovatko he aivan hulluja?

Vierailija
19/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:22"]

[/quote]

Hyi kauheaa ja sitten "maahanmuuttokriittisten" mielestä noita vauvoja ei saisi pelastaa... Muutenkin Ruandan kansanmurhasta tulee paha olo. Mikä saa jotkut ihmiset lietsomaan hirvittävää vihaa toista kansanryhmää vastaan? Suomessakin nuo "maahanmuuttokriittiset" yrittävät lietsoa samanlaista vihaa kuin Ruandassa. Ovatko he aivan hulluja?

[/quote]

No ei ne raukat ja vauvat sieltä koskaan tänne asti pääse. Ne tulijat tulee Italiaan veneellä, maksavat matkan varastelulla ja ihmiskaupalla saamistaan rahoista.

Vierailija
20/32 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:29"]

[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 12:22"]

[/quote]

[/quote]

No ei ne raukat ja vauvat sieltä koskaan tänne asti pääse. Ne tulijat tulee Italiaan veneellä, maksavat matkan varastelulla ja ihmiskaupalla saamistaan rahoista.

[/quote]

Mutta miksi maahanmuuttokriittiset lietsovat samanlaista vihaa täällä? Heidän retoriikkansa muistuttaa huomattavan paljon kansanmurhia edeltänyttä kaavaa, esimerkiksi juuri Ruandassa tapahtunutta, mutta myös Euroopassa tapahtuneita. Viimeisimpänä Bosnian sota ja ne kauheudet. Sielläkin leimattiin jokin väestönosa ensin ja sitten murhaaminen alkoi... Onneksi perussuomalaiset ovat nyt sitoutuneita suvaitsevaisuuteen ja hyväksyvät monikulttuurisuuden. Vielä on kuitenkin joitain ryhmiä, jotka vastustavat sitä ja lietsovat vihaa. Se on huolestuttavaa, toivottavasti tuleva hallitus kitkee ilmiön.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kolme viisi