Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

painoa ei ole tipåunut viikkoon

Vierailija
21.05.2015 |

Olen lyhyt ja perusaineenvaihduntani on 1350 ja painan siis 54kg. 

Tavoitteena painaa 50kg. Olen syönyt ainakin kaks viikkoa tosi terveellisesti 1000-1300 kcal päivässä, mutta vähäinen liikunta. Kävelyä tuli esim. Eilen tunti ja yleensä noin 30-45 min. Olen myös tehnyt satunnaisesti vatsa ja jalkalihaksia, en mitään erityisen rankkaa. Ruoassa en ole lipsunut, mitä nyt 2 karkkia söin miehen karkkipussista.

Eilen kävelin tunnin kaupoilla ja paino edelleen ihan sama. 55,5 oli siis lähtöpaino ja 1,5 kg laski aika helposti. Vettä juon paljon.

Eilen söin.

-aamupala paahtoleipä voilla( en ehtinyt syödä muuta.)

-lounas marinoitu paistettu kanan rinta öljyssä 100g + salaattia ja viinirypäleitä. 

-Välipala omena + pähkinöitä

-päivällinen 250g parsaa, 1rkl voita ja 1 keitetty kananmuna

iltapala 250g maitorahkaa + purkki murskattua ananasta mehuineen

Tossa pitäisi laskujen mukaan olla joku 1000 kcal.

pitäisikö nyt lisätä ruokaa esim. 1200 kcal asti, liikkua enemmän (ei ole aikaa) vai odotanko että paino laskee ja syön näin vai onko olemassa joku tehojuoma?

Aamulla syön siis vaan leipää, muutoin en syö yleensä viljaa. 

Ennen laihdutusta söin paljon suklaata, leipää söin 2 kertaa päivässä illalla ja aamulla ja ruoankin kanssa pastaa, perunaa yms ja paino pysyi siinä 55 kilossa. Nousuun päin koko ajan tosin oli kun oli vappu jolloin söin ainakin 5 munkkia ja hamupirailsen, yms. Mulla siis ei ole normaalisti surkea aineenvaihdunta. Ihmetyttää, kun en nyt laihdu.

Kommentit (0)

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi viisi neljä