Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Tiesitkö jo valmistuessasi olevasi väärällä alalla?

Vierailija
21.05.2015 |

Tästä syystä en haluaisi valmistua ollenkaan ja jäädä loukkuun tälle alalle.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin valinneeni väärän suuntautumisen. Olen sosionomi ja suuntauduin varhaiskasvatukseen, mikä oli suuri virhe! Pidän lapsista, mutta en pidä työstä päiväkodissa. Tajusin asian liian myöhään.

Nyt minulla on tullut sairaus, jonka takia päiväkotityö ei onnistu ja muita töitä en ole onnistunut saamaan. Työkokemusta ei ole, joten lähden vaikka työkkärin työkokeiluun työkokemusta saamaan.

Tsemppiä Ap, et ole yksin!

Vierailija
2/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valmistumiseen on vuosi aikaa ja tiesin jo tämän vuoden aikana olevani väärällä alalla. En silti jätä koulua kesken. Toivon vaan että en saa töitä ja voin työttömänä alkaa suunnitella toista ideaa jonka oon saanu (oma yritys).

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedän lähes 100 % varmuudella saavani töitä tältä alalta, jos vain haen. Mitä sanktioita tulee työkkäristä, jos en hae mitään töitä ensimmäiseen puoleen vuoteen? Haluaisin hakea yliopistoon kunnolla ja pitää vähintään kolmen kuukauden pituisen lukuloman ensi keväänä.

Vierailija
4/4 |
21.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiesin jo ennen valmistumista, että ei oo ihan mun juttu. En kuitenkaan viitsibyt lopettaa koulua kesken ku en tiennyt mitä "oikeasti" haluisin opiskella. Nyt alan töitä tehnyt jo 7 vuotta. Laina ei maksa itse itseään joten töissä pitää käydä..

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme neljä kuusi