Ahdistavin tv-mainos kautta aikain
Mulle nyt tulee ekana mieleen Coopin missä joku jantteri repäisee naamarin.
Kommentit (51)
Ikean COME ON, COME ON, COME ON, COME ON.
Julan mainos ja se äkäinen komenteleva nainen
Se joku mainos, missä koirat hymyilevät ihmisten hampailla.
Tulee mieleen kaksi renkutusta:
- Best it ja koirat kiittää.. bestin
- Ykskakkaa, kakskakkaa, biolan kanankakkaa
Se mäkkäri mainos missä pyöräilijä tunkee nugetit toisen suuhun
Joskus 90-luvun lopussa/2000-luvun alussa oli joku julmetun ahdistava mainos missä oli joku tyyppi hymyilevässä kuminaamarissa. En tainnut ikinä edes katsoa sitä niin pitkälle että olisi selvinnyt mitä edes mainosti, sen muistan että mainoksen tarinassa kyseinen tyyppi oli joku sellainen jonka kaikki tiesi mutta kukaan ei tiennyt naamarityypin henkilöllisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Ikean COME ON, COME ON, COME ON, COME ON.
se on kyllä ihan v*jakeille tehty mainos.
Kaikki nykyajan mainokset:
- nopeasti vaihtuvat kuvat
- meteli
- tummien alleviivattu yliedustus naurettavuuksiin asti
- samojen mainosten jatkuva toisto
Vierailija kirjoitti:
Jos se pyöräilijä olisi mies, tulisi heti syyte väkivallasta ja ahdistelusta. Nyt se on vain hauska läppä, eikö vain? Ihan sairas mainos.
Vierailija kirjoitti:
Mitä se pyöräilijä sanoo ennen kuin alkaa hokea sitä dippaamista ja haukkaamista? En saa mitään selvää.
Olen ehkä outo, mutta Valion mainos, missä sanotaan: En oo koskaan juonut maitoa. Enkä juo.
Joku ilmoita ilkivallasta tms. Siinä joku rikkoi puhelinkopin.
Persujen vaalimainos. "Kuka tahansa voi olla mitä tahansa" Joo, se on tosiaan nähty.
Joku auto-onnettomuuksistavaroittamis-mainos, missä pitkään rekkaan törmäsi auto.
Vierailija kirjoitti:
Persujen vaalimainos. "Kuka tahansa voi olla mitä tahansa" Joo, se on tosiaan nähty.
"Ainoa ruohonjuuritason puolue" kuulostaa siltä ettei mitään kehitystä ole tapahtunut, ollaan jääty luolamiestasolle.
Olen samaa mieltä. Mielestäni ahdistava on yksi puhelinmainos, jossa kaikki yhden tyypin puhelimen kuvat, hän ja koiransakin suut liikkuvat ja laulavat hyvin creepyllä robottiäänellä.