Ketä äänestät 2022 vuoden euroviisuihin?
Täältä pääset kuuntelemaan ehdokkat, jos et ole kuullut heistä:
https://youtube.com/playlist?list=PLu-QTfbDH5WgwpaWVpeeLcAf1ylj8k3Nu
Kommentit (41)
Saako valita ettei äänestä mitään? Olen kuunnellut kaikki kappaleet (paitsi Ram pam pamista vain alun, koska en kestänyt enempää) enkä oikein pitänyt yhdestäkään. Hurricane on mitäänsanomaton, Sun numero ja Elämä kantaa mua ovat ihan ok radiosoittoon, mutta eivät euroviisuihin. Thank God I'm an atheistissa on hyvä sanoitus, mutta en kestä laulajan ääntä. Kuuma jäbä on ylituotettu ja autotunetettu eikä luultavasti kuulosta livenä ollenkaan samalta. Kai noista vaihtoehdoista Jezebel lähtee Torinoon - ja tekee darudet.
Tukeekohan taas se yle-sovellus äänestys?
Sitä kautta voisi antaa äänen, mutta en muuten.
Jos et äänestä, mutta aiot seurata UMK:a ja euroviisuja niin paina ylänuolta.
Live esitys ratkaisee. Luulen että bess cyan kicks rasmus on järjestys.
Tuossa on useita biisejä joilla on potentiaalia. Luule, että lavaesiintyminen ratkaisee. Rasmuksen biisissä ärsyttää, että biisi ei ikään kuin lähde käyntiin. On koko ajan lähdössä, mut ei vaan lähde. Bessillä hyvä energia. Mä tykkään Isaac Senen konseptista.
Vierailija kirjoitti:
Olivera . Persoonallinen .
Liian persoonallinen ääntämys, ei kestä kuunnella. Sanat ovat hyvät, sävellys ei jäänyt mieleen.
Missäs ne kaikki Oliveran hehkuttajat ovat? Tuo yksi vain kommentoi äänestävänsä häntä, mutta ei osallistunut äänestykseen.
Vierailija kirjoitti:
Tuossa on useita biisejä joilla on potentiaalia. Luule, että lavaesiintyminen ratkaisee. Rasmuksen biisissä ärsyttää, että biisi ei ikään kuin lähde käyntiin. On koko ajan lähdössä, mut ei vaan lähde. Bessillä hyvä energia. Mä tykkään Isaac Senen konseptista.
Monet ovat kommentoineet, että pitivät Rasmuksen kappaleesta vasta muutaman kuuntelun jälkeen. Tai ”paranee kuunnellessa”. Minusta tätä ei pitäisi pitää hienona asiana, vaan uhkana, sillä kuuleehan suurin osa katsojista tuon kappaleen vain kerran.
Harmi, että tuo Rasmuksen Jezebel oli niin mitäänsanomaton ralli. Taitaa olla noista silti paras ja toki nimekkäin esiintyjä.
Vierailija kirjoitti:
Tukeekohan taas se yle-sovellus äänestys?
Sitä kautta voisi antaa äänen, mutta en muuten.
Siis tarkoitin tuohon yllä olevaan kommenttiini, että "Tuleekohan"
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Monet ovat kommentoineet, että pitivät Rasmuksen kappaleesta vasta muutaman kuuntelun jälkeen. Tai ”paranee kuunnellessa”. Minusta tätä ei pitäisi pitää hienona asiana, vaan uhkana, sillä kuuleehan suurin osa katsojista tuon kappaleen vain kerran.
Jos kappale ei parane kuunnellessa, se on simppeli renkutus, johon myös kyllästyy liian pian.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos kappale ei parane kuunnellessa, se on simppeli renkutus, johon myös kyllästyy liian pian.
Ja esimerkiksi Zitti e buoni oli juuri sellainen kappale, joka "paranee kuunnellessa".
Isaac Sene olisi poliittisesti korrektein valinta, koska edustaa ainakin kolminkertaista vähemmistöä ja saisi hipsterien, woke-väen ja intersektionaalisten feministien äänet.
Mua jotenkin ärsyttää, että ihmiset äänestää The Rasmusta bändin tunnettuuden takia, vaikka biisi on ihan mitään sanomaton. Ei sillä tule voittoa, vaan todennäköisesti jäädään hännille.
Äänestin Oliveraa, mutta voin kääntyä lähes kenen tahansa kannalle liven perusteella (poislukien Läntinen ja younghearted). Moni 5 hyvästä biisistä voi mennä pilalle huonolla laululla tai esityksellä. Isoimmat odotukset on Oliveralle ja Isaacille.
Vierailija kirjoitti:
Äänestän rasmusta, vaikka en ole kuunnellut ketään muuta.
Rasmus ei voita, mutta on taattua kamaa. Uppoo suurinpaan osaan, osaa esiintyä, on nimeä. Ei mitään iskelmärallatuksia.
Tällä ajatuksella suurin osa suomalaisista äänestää Rasmusta ja se on niin väärä ajatusmalli, ikävä kyllä.
Pääpointti euroviisuissa on nyt pitkään ollut erottuvuus, persoonallisuus ja se että tuodaan jotain uutta ja tuoretta. Rasmus on tunkkainen musiikillisesti ja tyylillisesti. Ja olikos se viime vuonna kun flo rida oli edustajana ja hännille jäi, pikemmin se on siis miinusta että yritetään ratsastaa tunnettavuudella. Ei mene läpi viisukansalle.
Äänestän rasmusta, vaikka en ole kuunnellut ketään muuta.
Rasmus ei voita, mutta on taattua kamaa. Uppoo suurinpaan osaan, osaa esiintyä, on nimeä. Ei mitään iskelmärallatuksia.