Onko nämä mummokengät?
http://cdon.fi/keng%C3%A4t/rieker/rieker-58855-p29825996-4256180
Tarvitsisin ballerinatyyppiset tosi mukavat kengät arkikäyttöön. Olen katsonut Merrelliltä ja Riekeriltä kun ne ainakin käy mun vaikeisiin jalkoihin, mutta jotenkin ei vaan löydy semmoisia mitkä iskis täysiä. Noista linkin kengistä en ole varma onko ne mummot vai ei. Ikää mulla 37.
Suosituksia ja mielipiteitä vastaanotetaan!
Kommentit (25)
No voi perse! Oisko sulla suositella jotain merkkiä, josta löytyis mukavia ja hyvännäköisiä vastaavantyyppisiä kenkiä?
-ap
Äh, vaikee arvostella sinänsä ihan kivan näköisiä kenkiä. Mut jos oon ihan rehellinen niin on noi vähän mummot :) koska niissä on toi varmistusnauha.
Kyllä ne vähän kuvasta näyttää mummokengiltä, mutta voivat olla jalassa ihan kivan näköiset.
Lisäyksenä muuten edelliseen: fysioterapeutti jalkaklinikalla sanoi, että ballerinat (siis sellaiset löysät markettiversiot) ovat pahinta, mitä jaloilleen voi tehdä. Jos siis on mitään ongelmia jaloissa niin järkevyys ennen ulkonäköä.
Mukaviltahan nuo näyttävät, mutta omasta mielestäni näyttävät kengiltä, joita äitini voisi käyttää eli 60+. Tosin jos muuten sopivat tyyliisi ja ovat hyvät jaloissa niin osta pois.