Olen jumissa puhelimen kanssa
Useina päivinä makaan lattialla, sängyssä, sohvalla puhelin kourassa. Luen tyhmiä uutisia, selaan keskustelufoorumeita, tik tokia tai youtubea. Saatan havahtua 3 tunnin jälkeen siihen että kello onkin jo 2 yöllä ja aamulla pitäisi herätä. En saa mitään tehtyä.
Mikä neuvoksi? Olen ihan koukussa.
Kommentit (17)
Puhelin kinni ja laatikkoon, itse tein niin jo 3 vuotta sitten, paljon parempi olo.
Vierailija kirjoitti:
Puhelin kinni ja laatikkoon, itse tein niin jo 3 vuotta sitten, paljon parempi olo.
Nyt makaat tabletti kädessä ja kommentoit AVlle? 😂
Minäkin olin 70-luvulla lankapuhelimen kanssa jumissa. Nyt kun mennään elämää eteenpäin vaikka 30 vuotta niin kaikkihan nauraa kännykkäsukupolvelle. Jos kukaan on edes nauramassa silloin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pöytäkone
I feel you. Olen hieman edistynyt, etten lue enää niin paljoa paskapalstoja ja uutisia vaan enemmän quoraa, wikipediaa yms. (Tämä viesti olkoon vahva todiste edistyneisyydestäni...)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on niin kova päänsärky, että otin tabletin.
Mitäs me muut sun tyhmyydelle voidaan? Jotkut nyt vain ovat tuollaisia hat toiset saavat jotain aikaan. Kyllä jokaista roimitusjohtajaa kohtaan pitää olla ainakin yksi siivoojakin, sanoi jo äitini, luokanopettaja, vuosimallia 1952.
Teet itsesi kanssa sopparin. Tunnin lenkistä tunti luuria. Tunnin kotitöistä, tunti luuria. Tunnin jumpasta, tunti luuria. Tunnin ylimääräisestä kielen/matikan jne. preppaamisesta, tunti luuria. Ym. ym...
Toimii! Pikkuhiljaa käy niin, että puuhaa vaikka mitä ja luuri onkin vain kuuloke korvassa, mistä kuuluu hyvä kirja. Tekee nimittäin mieli puuhata aina vaan lisää.
Ja otat vielä kk luurista sen univahdin, vai mikä nyt onkaan käyttöön. Eli vaikka 22.00 jälkeen luuri syrjään aamuun saakka.
Nro. 10
Sama!
Tällä viikolla yksi päivä puhelin tippui sängyn sisään (sellainen nostettava säilytyssysteemi) ja päätin olla ottamatta sitä takaisin. Ja kas, sain vuoden ekat maalaukset tehtyä, kun muuten en ole saanut aloitettua harrastusta joulun jälkeen. Taidankin sujauttaa puhelimen taas säilöön... Ihan kohta.
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Tällä viikolla yksi päivä puhelin tippui sängyn sisään (sellainen nostettava säilytyssysteemi) ja päätin olla ottamatta sitä takaisin. Ja kas, sain vuoden ekat maalaukset tehtyä, kun muuten en ole saanut aloitettua harrastusta joulun jälkeen. Taidankin sujauttaa puhelimen taas säilöön... Ihan kohta.
Okei, laitan NYT. Tämä se koukku onkin, kun aina "vielä tämä yksi asia", tai jään odottamaan vastauksia omiin kommentteihin. Saan palata klo 17.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama!
Okei, laitan NYT. Tämä se koukku onkin, kun aina "vielä tämä yksi asia", tai jään odottamaan vastauksia omiin kommentteihin. Saan palata klo 17.
Kaivoin puhelimen sängyn sisältä nyt 😞
Vierailija kirjoitti:
Teet itsesi kanssa sopparin. Tunnin lenkistä tunti luuria. Tunnin kotitöistä, tunti luuria. Tunnin jumpasta, tunti luuria. Tunnin ylimääräisestä kielen/matikan jne. preppaamisesta, tunti luuria. Ym. ym...
Toimii! Pikkuhiljaa käy niin, että puuhaa vaikka mitä ja luuri onkin vain kuuloke korvassa, mistä kuuluu hyvä kirja. Tekee nimittäin mieli puuhata aina vaan lisää.
Miten saat tämän pidettyä? Ei ole itsekuria!
Mulla kasvaa känsät käteen niihin kohtiin, joihin puhelin nojaa.