Vuonna 348 syntyneet, mikä elämäntilanne?
Kommentit (17)
Ihan ok. Potkua on ja kuntoilenkin päivittäin.
Minut valittiin juuri Tylypahkan uudeksi rehtoriksi.
Ihan kiva. Vuosi 348 sattui olemaan karkausvuosi ja minä synnyin helmikuun 29. päivä. Koska vietän synttäreitä vain joka neljäs vuosi, niin olen nyt vasta 416-vuotias enkä 1667, kuten luulla saattaisi.
Muuten ok, mutta ryppyjä alkanut tulemaan. Harmaista ei huolta, tukka lähti jo yli 500 vuotta sitten.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:21"]Muuten ok, mutta ryppyjä alkanut tulemaan. Harmaista ei huolta, tukka lähti jo yli 500 vuotta sitten.
[/quote]
Et kai sitä tukkaas mun puolelle heittänyt?
Valitettavasti tuli silloin hurjassa nuoruudessa käytettyä kasvomaaleja, jotka sisälsivät lyijyä. Nythän tiedämme, että se on myrkkyä ja pilaa ihon. Naamani on hieman syöpynyt. Kaikenlaista muutakin kremppaa sitä on ilmennyt. Mutta mitäpä sitä ei kauneutensa eteen tekisi. Hieman muistinmenetystä ja hermostovaurioitakin tuosta on aiheutunut, vaan se on luonnollista tässä elämänvaiheessa. Kyllä tämä mamma jyrää vielä...
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:25"]Valitettavasti tuli silloin hurjassa nuoruudessa käytettyä kasvomaaleja, jotka sisälsivät lyijyä. Nythän tiedämme, että se on myrkkyä ja pilaa ihon. Naamani on hieman syöpynyt. Kaikenlaista muutakin kremppaa sitä on ilmennyt. Mutta mitäpä sitä ei kauneutensa eteen tekisi. Hieman muistinmenetystä ja hermostovaurioitakin tuosta on aiheutunut, vaan se on luonnollista tässä elämänvaiheessa. Kyllä tämä mamma jyrää vielä...
[/quote]
Älä tuu näytille.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:32"]
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:25"]Valitettavasti tuli silloin hurjassa nuoruudessa käytettyä kasvomaaleja, jotka sisälsivät lyijyä. Nythän tiedämme, että se on myrkkyä ja pilaa ihon. Naamani on hieman syöpynyt. Kaikenlaista muutakin kremppaa sitä on ilmennyt. Mutta mitäpä sitä ei kauneutensa eteen tekisi. Hieman muistinmenetystä ja hermostovaurioitakin tuosta on aiheutunut, vaan se on luonnollista tässä elämänvaiheessa. Kyllä tämä mamma jyrää vielä... [/quote] Älä tuu näytille. Äläs ny, mä oon takaa vielä kuin Marilyn Monroe. Eikös joku sellanen hempukka eläny?
[/quote]
Hengityskonneen ja rollaattorin kanssa männää etiäpäin! Vähä tässä uottelen, et saas tarpeeks vahvat lasit.. Ei meinaa nähhä mittää..
Ei oikein ota enää eteen, muuten hyvä.
No sillon kun mää olin nuori, toi kristinusko oli vasta rantautunut tonne engelsmannien saarille. En ois uskonut et siitä noin kova juttu tulis, ohimenevänä trendinä sitä pidin! Olo on vähän multainen, mutta hapertunut.
Meinaa ruveta nuo raajat irtoilemaan, mutta löysin sellaista kuin pikaliima. Aattelin ensin, että mitä lie taikuuksia tyrkyttävät ja hirvitti kokeilla tuollaista paholaisen eliksiiriä. Vaan sepä olikin loistavaa ainetta, ja jäi vielä hampaiden kiinnittämistäkin varten. Ei silloin minun nuoruudessani ollut tällaisia kommervenkkejä saatavilla. Kyllä nykyajan ihmiset saavat kaiken aivan liian helpolla!
Mitäs tässä. Ilmoittauduin juuri kansalaisopiston kanteleensoittokurssille. Nautin eläkepäivistä,joita on jo kertynyt reilu tuhat kiitos ex-mieheni Lapin shamaani Aslak 1:en.
asuntolaina maksettu! yksiö on vähän tomuinen mutta onpahan oma.
Hiukan muumioitunut olo, mutta muuten OK. Lastenlastenlastenlapsista eteenpäin en enää oikein muista kaikkien nimiä, mikä harmittaa välillä.