-96 syntyneet, millainen elämäntilanne?
Kommentit (27)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:01"]Valmistun lukiosta, yritän etsiä omaa kämppää, ensi viikolla pääsykokeet diplomi-insinöörilinjoille
[/quote]diplomi-insinöörilinjoille
:=DDDDDDDDDD
Lukio kesken, työtön, mielenterveysongelmia, ryyppääminen ja baarissa notkuminen ainoat mielenkiinnon kohteet tällä hetkellä. Tuntuu että tästä suosta ei nousta sitten millään... :(
Omistan isäni kanssa maitotilan (130 lypsävää) äidillä loppui terveys tilanpidon suhteen. Asun poikaystäväni kanssa vuokralla, kuljetaan kumpikin omiin töihin täältä. Valmistuin maaseutuyrittäjäksi viime vuonna. Sukupolvenvaihdos tiedossa muutaman vuoden sisällä. Raskasta on mutta elän unelmaani :)
Kirjoitin juuri ylioppilaaksi, minulla on vakituinen työpaikka (kaupan alalla). Olen ollut kihlattuni kanssa kolme vuotta yhdessä, esikoinen syntyy syksyllä. Asutaan pienehkössä rivarikolmiossa vuokralla.
Paska. Erottiin mieheni kanssa. Hakkasin vkloppuna hänen naispuolisen ystävän. Olen raskaana. Sain potkut. Otin juuri paljon pikavippejä jotta saisin "normaalit" laskut alta pois. Ainoa positiivinen asia on että onneksi 8 000e pikavippiä saan 3vuotta maksaa pois. Mutta ehkä tämä vielä tästä iloksi muuttuu. -jh
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:52"]Joko ne osaa kävellä ?
[/quote]
19 vuotiaita, ehkä ne osaavat jo kävellä :D
No nyt kuulostan superluuserilta kun kirjoitan kakkosen jälkeen.
Olen amiksessa, käyn neljään vuoteen eli valmistun vasta vuoden päästä. Muutin reilu vuosi sitten vanhemmilta pois, asun solussa parhaan kaverini kanssa, kolmas huone on nyt tyhjänä (eiköhän siihenkin tiensä joku ulkomaalainen löydä, kuten viimeksikin). Vapaa-aikaa vietän kavereiden kanssa ja aika paljon baareissakin. Olen seurustellut reilun vuoden, ei olla kihloissa tai muuttamassa yhteen. Mitä sitä muuta osaisi kertoa..
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:52"]Joko ne osaa kävellä ?
[/quote]
[/quote]Vahvasti kyllä epäilen
Olen kylän poljetuin mopo, nyt kierroksessa 30v pienen lapsen eronnut isä. Alkoholiongelmaa, itsemurhayrityksiä, pari yliannostusta. Luottotiedot menneet, sisko ei pienen lapsen äitinä suostu tapaamaan mua jollen pysty antamaan puhtaita seuloja - en pysty. En suunnitellut elämän menevän ihan näin.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:55"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:54"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:52"]Joko ne osaa kävellä ?
[/quote]
[/quote]Vahvasti kyllä epäilen
[/quote]
No mitenkäs vanha sinä sitten olet? :D
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:52"]Joko ne osaa kävellä ?
[/quote]
Minua inhottaa tämä ylimalkainen asenne nuoria kohtaan. Olen -96 syntyneen äiti, ketjun avasin mielenkiinnosta ja tietenkin löytyy näitä kommentteja. Etkö osaa laskea vai mikä on ongelmasi?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:57"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:52"]Joko ne osaa kävellä ?
[/quote]
Minua inhottaa tämä ylimalkainen asenne nuoria kohtaan. Olen -96 syntyneen äiti, ketjun avasin mielenkiinnosta ja tietenkin löytyy näitä kommentteja. Etkö osaa laskea vai mikä on ongelmasi?
[/quote]
Hmm. Se olin minä joka ketjun avasi. Ap
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:53"]Paska. Erottiin mieheni kanssa. Hakkasin vkloppuna hänen naispuolisen ystävän. Olen raskaana. Sain potkut. Otin juuri paljon pikavippejä jotta saisin "normaalit" laskut alta pois. Ainoa positiivinen asia on että onneksi 8 000e pikavippiä saan 3vuotta maksaa pois. Mutta ehkä tämä vielä tästä iloksi muuttuu. -jh
[/quote]
Älä pilaa elämääsi. Onnea ja menestystä!
Pääsin just ylioppilaaksi CCMMME rivillä. Hain kauppakorkeaan. Syksyllä muutan omilleni, vielä asun isän ja äidin kanssa. Jos kauppakorkean ovet eivät aukea, haen töihin ja menen avoimeen yliopistoon. Omistan auton. Ei ole poikaystävää, ainakaan vielä. Sinkkuna elelen siis suht huoletonta elämää :) N18
Valmistun lukiosta, yritän etsiä omaa kämppää, ensi viikolla pääsykokeet diplomi-insinöörilinjoille
Valmistun ylioppilaaksi hyvin paperein, ei töitä tiedossa vielä eikä ehkä opiskelupaikkaakaan kun haen vasta syksyn haussa olevaan ammattikorkeakoulun tutkintoon. :) 1.5v suhde takana, yhteenmuutto vasta parin vuoden päästä poikaystävän intin jälkeen mikäli olemme silloin vielä yhdessä. Olen asunut yksin 16-vuotiaasta asti.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:53"]Paska. Erottiin mieheni kanssa. Hakkasin vkloppuna hänen naispuolisen ystävän. Olen raskaana. Sain potkut. Otin juuri paljon pikavippejä jotta saisin "normaalit" laskut alta pois. Ainoa positiivinen asia on että onneksi 8 000e pikavippiä saan 3vuotta maksaa pois. Mutta ehkä tämä vielä tästä iloksi muuttuu. -jh
[/quote]
Asutko omillasi?
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 23:03"][quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:53"]Paska. Erottiin mieheni kanssa. Hakkasin vkloppuna hänen naispuolisen ystävän. Olen raskaana. Sain potkut. Otin juuri paljon pikavippejä jotta saisin "normaalit" laskut alta pois. Ainoa positiivinen asia on että onneksi 8 000e pikavippiä saan 3vuotta maksaa pois. Mutta ehkä tämä vielä tästä iloksi muuttuu. -jh
[/quote]
Asutko omillasi?
[/quote]
Asun. Muutin juurikin 17vuotis syntymäpäivänäni omaan kotiin.
Yleensä tytöt ei tykkää ku kieli menee b reppuun, sun naisen vois tykätä anaaliseksistä myös. Ehdota.