PERKELEEN AV RIIPPUVUUS!!
tarkistan tämän n. 30 kertaa päivässä huoh. olen narkari, avn.
Kommentit (19)
Mitä hienoa täällä mielestäsi on!?
Suutaan soittavia länkyttäjiä palsta täys. Yhdestäkään avauksesta et voi tietää, onko se totta vai joku trolli.
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:02"]
Mitä hienoa täällä mielestäsi on!? Suutaan soittavia länkyttäjiä palsta täys. Yhdestäkään avauksesta et voi tietää, onko se totta vai joku trolli.
[/quote]
tykkään itsekin trollata ja trollaan tätä palstaa pahiten, se koukuttaa :DD:D se se on
nytkin tarkastan onko tämä ketju miten ylhäälä minutin välein
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:05"]
[/quote]
AV RIIPPUVAINE HÖHÖHÖHÖHÖÖ
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 22:05"]
[/quote]
Minäkin teen niin ja nostan itse kymmeniä kertoja erilaisilla persoonilla. :D Välillä olen kauhistunut mamma, välillä teenager, joskus mummo. Mukavaa ottaa eri alter egoja av:lla.
Teen tätä vielä töissäkin... vessassa käydessä katson tämän palstan aina.. mikä mua vaivaa?
pitäsköhän hankkii banni tänne niin ei pääsis? :D
Juu, täällä kanssa yks koukkuuntunut, p&r*#le!!
Aloin käymään täällä vasta vähän aikaa sitten säännöllisesti ja olen ihan koukussa. Samaan aikaan pahin ja paras :D
En voi alkaa nukkuu, koska vitun AV
noin vähän :D
oliskin käynnit noin harvassa niin kaikki olis hyvin
täällä jo 13 vuotta! Niin ihana, paska paikka. Täällä olen saanut tsemppausta vaikeusiin hetkiin. Sillon kun elämä eniten ollut kaaoksessa, on AV ollut se joka minut kasassa pitänyt.
Olen suunnitellut itsemurhani. Kerronut sen toteuttavani " tänään" (vuosi sitten). AV on pelastanut koko elämäni. Sain ne oikeat sanat viime tipassa oikeaan aikaan täältä.
Olen saanut niin paljon elämän neuvoja. Aamulla ekana tsekkaan AV: n ja illalla viimeiseksi. Ja kaikki vessakäynnit, bussimatkat, odotusajat.. on AV kanssani.
Olen AV:lle velkaa elämäni
Pitäisköhän perustaa ihan "Anonyymit av-riippuvaiset ry."...tyyliin.."Se alkoi pikkuhiljaa koukuttaa yhä enemmän ja enemmän,kunnes huomasin että se alkoi jo aamusta ja samaa av-putkea jatkui vaan ,enkä saanut oikein mitään tehdyksi, kaikki ihmissuhteenikin kärsivät jo av:stä ...minun oli pakko myöntää itselleni että av oli jo saanut yliotteen elämästäni .... kunnes tajusin,että minulla ei ollut enää muuta vaihtoehtoa kuin joko av- ,tai oma elämäni ja että minun olisi itse tehtävä tuo tärkeä päätös ja ratkaisu elää av:töntä elämää..."
[quote author="Vierailija" time="21.05.2015 klo 00:06"]
Pitäisköhän perustaa ihan "Anonyymit av-riippuvaiset ry."...tyyliin.."Se alkoi pikkuhiljaa koukuttaa yhä enemmän ja enemmän,kunnes huomasin että se alkoi jo aamusta ja samaa av-putkea jatkui vaan ,enkä saanut oikein mitään tehdyksi, kaikki ihmissuhteenikin kärsivät jo av:stä ...minun oli pakko myöntää itselleni että av oli jo saanut yliotteen elämästäni .... kunnes tajusin,että minulla ei ollut enää muuta vaihtoehtoa kuin joko av- ,tai oma elämäni ja että minun olisi itse tehtävä tuo tärkeä päätös ja ratkaisu elää av:töntä elämää..."
[/quote] Ei niin leikkiä, ettei jotain tottakin .
Vitsissä on silloin vinha perä ,jos se naurattaa...
Hah paha riippuvuus minullakin. Pitäisikö käydä lääkärissä?