Nainen, miten suhtautuisit jos työpaikkasi mies...
jonka kanssa olet aiemmin jutellut ja nauranut yhdessä mielestäsi hyvissä työkaveriväleissä, ja joka on ollut sinulle huomaavainen ja avulias, eräänä päivänä ottaisi kylmän asiallisen työasialinjan ja siitä edespäin ei ikinä tervehtiessään eikä muutenkaan katsoisi sinuun? Mitä ajattelisit? Minulle näin kävi.
Kommentit (18)
Eihän se kivaa olisi, jos hyvä kaveri äkkiä "katoaisi". Mutta kaikilla on oikeus valita seuransa. Jos tosi hyvissä olisimme, voisin ehkä vaivihkaa kysyä onko kaikki hyvin. Sitten antaisin vaan olla.
Riippuu siitä, millaiset välit on muihin työkavereihin. Jos hyvät, antaisin tuollaisen oudon tyypin olla omissa oloissaan. Jos hän olisi ainoa hyvä työkaveri ja alkaisi käyttäytyä oudosti, voisin ottaa asian puheeksi.
Kumma kun kukaan ei ole vielä heittänyt kuuluisaa vakiokuvitelmaa: se on rakastunut.
Olisko mennyt tunteisiin ja nyt yrittää viilennellä 💓
Sille on joku puhunut paskaa susta selän takana.
Huono päivä, stressiä, ajatukset muualla. En vetäisi ihmeempiä johtopäätöksiä.
Todennut, ettei teillä kumminkaan loppupeleissä synkkaa niin hyvin. Ehkä koki aikuisten oikeat keskustelut väkinäisiksi, ja siksi pysyi huulenheittotasolla. Kunnes lopetti senkin.
Ihmettelisin päässäni pienen ohikiitävän hetken. Sitten jättäisin tyypin täysin omaan arvoonsa. Eli kohtelisin täsmälleen samoin takaisin.
Vierailija kirjoitti:
Todennut, ettei teillä kumminkaan loppupeleissä synkkaa niin hyvin. Ehkä koki aikuisten oikeat keskustelut väkinäisiksi, ja siksi pysyi huulenheittotasolla. Kunnes lopetti senkin.
Tämä. Jos miehen ja naisen vuorovaikutus on pelkkää kevyttä juttua ja naureskelua töissä, on se a) flirttailua tai b) osoitus siitä, ettei syvää kemiaa, yhteisiä puheenaiheita ja keskusteluyhteyttä ole.
Sillä on uusi kohde, kun sulta ei lohjennut.
Tuliko konttoriin uusi timmimpi työntekijä? Jäit kakkoseksi. Nyt uutta kalaa koukkuun.
Meillä on yksi uudehko työntekijä, joka alussa nauroi ja rupatteli. Nyt hyvä jos edes moikkaa ja on alvariinsa saikulla.
Yllättäen ja pyytämättä, kylläpä kyllä.
Miettisin miten olen häntä loukannut? Onko ollut epätoivottua koskettelua, sovinistista tai loukkaavaa "läppää", tms.
Voisi olla, että
a) mies kuvitteli jotakin enemmän ja sai nyt tietää, että minulla on aviomies.
b) mies on ihastunut johonkuhun tai alkanut parisuhteeseen, eikä silloin halua olla liian tuttavallinen kenenkään muun kuin mielitiettynsä kanssa.
c) miehen vaimo/tyttöystävä/mielitietty on käskenyt lopettaa kaikki naiskaveruudet.
d) joku on kertonut tai perättömästi väittänyt minun puhuneen miehestä selän takana pahaa.
Kannattaa keskittyä työntekoon, ja antaa olla. Paitsi jos olette ainoat työntekijät 2 hengen firmassa 🤔
Joko omia henkkoht murheita jotka ei liity suhun mitenkään tai sitten loukkaantunut sulle jostain