Opiskelen yliopistossa piereskelyä
Kommentit (9)
Emmäätiä mut mä vaan nauroin tälle. Kamalaa... :)
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:32"]
Voi vittu etkö huonompaa provoa keksinyt?
[/quote]
Silti vastasit? Tyhmä ruokkii trollia...
Mitä muuta elämäm kateus- ja herravihakouluun kuuluu?
Otsikolle hymähdin, mutta siihen se sitten jäi.
Mä opiskelen amiksessa piereskelyä. Kaverini taas opiskelee kauppiksessa piereskelyä. Se on tärkeää oppia miten kussakin oppilaitoksessa piereskellään, ei sitten mene vaan väärällä tavalla pierasemaan esim. juuri amiksessa. Olishan se aika kamalaa jos amiksessa pierasis yliopistopierun. Olis ihan liian hieno pierasu. Amiksetkin hämmentyis. Ja sama toisinpäin jos menis yliopistolle ja pierasis siellä amispierun. Kauheeta ja noloa!
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:44"]Mä opiskelen amiksessa piereskelyä. Kaverini taas opiskelee kauppiksessa piereskelyä. Se on tärkeää oppia miten kussakin oppilaitoksessa piereskellään, ei sitten mene vaan väärällä tavalla pierasemaan esim. juuri amiksessa. Olishan se aika kamalaa jos amiksessa pierasis yliopistopierun. Olis ihan liian hieno pierasu. Amiksetkin hämmentyis. Ja sama toisinpäin jos menis yliopistolle ja pierasis siellä amispierun. Kauheeta ja noloa!
[/quote]
On tärkeää. Tämä pyllykaasujen laitos sijaitsee Sibelius akatemiassa. Soitetaan pääasiassa klassista musiikkia tuolla peräpäällämme. Joskus harvoin täällä joutuu käyttämään yläpäätäkin. T. Jonna
[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:47"]Jonna, onko sinulla jokin hätänä?
[/quote]
Ei ole kuinka niin? T. Jonna
Voi vittu etkö huonompaa provoa keksinyt?