Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Miksi kunnollinen kiltti mies kelpaa naisille?

Vierailija
20.05.2015 |

Siksi olen neitsyt koska naiset ei halua kunnollista miestä. En käytä alkoholia enkä tupakkaa. Olen myös tosi kohtelias ja mukava mutta naiset haluaa näköjään rikollisia. Naiset ei näköjää halua kilttiä miestä vaan rikollisia.

Kommentit (29)

Vierailija
21/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ap:lle vinkki. Ryhdistäydy mammanpoika!

Vierailija
22/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sivistä itseäsi, lue kirjoja, tutki luontoa, opettele keskustelemaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luepas ap tuo sinun otsikon kysymys uudestaan.

Vierailija
24/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:37"]

Kerätäänpäs ap:lle lista paikoista joissa voi tavata naisia joille kelpaa kunnollinen kiltti mies.

Omani tapasin harrastusporukassa.

n21

[/quote]

Löysin omani netistä joltain peliforumilta 15 vuotta sitten.

Vierailija
25/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jaaha. Kiltiksi ja kivaksi itsensä mieltävällä ap:lla taitaa olla harhainen minäkäsitys - jos todella olisi sellainen, ei kärttyäisi täällä täynnä naisvihaa.

Vierailija
26/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Se on totuus" :'D

Mikähän lie totuus omasta kiltteydestä ja kunnollisuudesta. Ettet vaan olisi helmoissa roikkuva kitisevä omega-uros, naiset katsos haluaa vahvan alfan jota ei tarvitse paapoa kuin lasta vaan johon voi turvautua. Rikollisuudella ei ole asian kanssa mitään tekemistä.

Niin se vaan menee ja itse en ainakaan sekuntiakaan pyytele anteeksi etten tyydy huonompaan mitä mieli tekee. Paras vaan keskittyä nostamaan omaa tasoa naisten mieltymyksistä valittamisen sijaan, jos koskaan mielit ketään pyydystää.

PS. Minulla on kiltti ja kunnollinen mies. Joka istuu tylsästi toimistossa päivät pitkät, iltaisin käy salilla, katsoo leffoja tai käy kävelyillä mun kanssa. Vaarallista ja viettelevää..........

Vierailija
27/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli kaikki tapailemani miehet ovatkin olleet tietämättäni rikollisia:O huh onneksi tämä selvisi, kiitos!

Vierailija
28/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:25"]

[quote author="Vierailija" time="20.05.2015 klo 21:24"]Joko taas. Hohhoijaa. [/quote] Sanoimpa vaan totuuden. Naiset haluaa playereitä eikä kiltti ujo mies kelpaa.

[/quote]

En halua ketään joka ei suomalaisena osaa suomen kielioppia.

Vierailija
29/29 |
20.05.2015 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naiset haluavat miehen, joka kohtelee ihmisenä eikä pillutelineenä. Jos podet nice guy -syndroomaa, "yhyy en saa seksiä vaikka tippaan fedoraani muijille joka viides minuutti ja valkoritaroin minkä ehdin", niin kannattaisi ehkä katsoa peiliin. Kyllä sen läpinäkyvän mielistelyn huomaa. Sitten onkin helppoa syyttää siitä naisia ja rakennella olkinukkeja ("naiset haluavat rikollisen, naiset haluavat sitä, mitä minä en ole"). Lopeta naisten yhteenniputus ja ala näkemään naiset yksilöinä, niin saatat jonain kauniina päivänä päästä neitsyydestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä kolme