Australialainen tv-tähti kieltäytyi rokotuksista ja sai potkut – tekee nyt aikuisviihdettä
Australialainen tv-tähti kieltäytyi rokotuksista ja sai potkut – tekee nyt aikuisviihdettä
Ennen aikuisviihdeuraa Mishel Karen työskenteli poliisivoimien kouluttajana.
Lähde: https://www.iltalehti.fi/viihdeuutiset/a/84780d74-f59f-48a8-8c97-d431a1…
Mitä mieltä Te olette tästä buumista että media hehkuttaa itsensämyymistä uutena trendi ammattina ja jatkuvasti tulee naisia omalla naamalla ja nimellä esiin kertomaan miten kiva duuni se on?
Itse olen järkyttynyt suunnasta.
Kommentit (89)
Vierailija kirjoitti:
Mikäs siinä. Itsestä ei näihin hommiin olisi, jokaisen matoksi, mutta en voi myöskään kieltää toisia naisia, jos haluavat kehoaan niin käyttää.
N37
Mikä ihmeen matto? Ei OF-sivuilla kuvia ja videoita myyvät harrasta seksiä kenenkään kanssa, yleensä.
Kun työnteolla ei elä ja maksa vuokraakaan, niin pitää myydä vartaloa.
Tämä on nyt se länsimainen juttu.
Samaan aikaan kymmenen maailman rikkainta on tuplannut korona-aikana omaisuutensa...
Milloin ihmiset ottaa ne rahat pois näiltä miljardööreiltä?
En ymmärrä joidenkin paheksuntaa. Harrastettahan teistäkin suurinosa seksiä niin mikä ero jos siitä ottaa maksun? Miten se homma siitä muka likaisemmaksi muuttuu tai ällöksi?
T. alan nainen
Seuraavaksi tyttärensäkin rupeaa alalle. Poika toimii kuvaajana..
Vierailija kirjoitti:
En ymmärrä joidenkin paheksuntaa. Harrastettahan teistäkin suurinosa seksiä niin mikä ero jos siitä ottaa maksun? Miten se homma siitä muka likaisemmaksi muuttuu tai ällöksi?
T. alan nainen
Minua ei haittaa.
T. Asiakas
KUOLISITJO SIIHEN HELVETIN KORONAASI SAATANA, TROGLODYYTTI.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi uskonut että noinkin vanhana voi tienata alalla. Ilmeisesti on sitten miehiä, jotka tykkää kypsemmistäkin naisista. 🙂
Voi, onhan näitä ihan tunnettuja yli 60v naisiakin alalla. Isoäiti-viihde on ihan suosittua.
Itse arvostan rohkeita naisia, jotka uskaltaa omalla kasvoillaan ja nimillä tulla esiin ja normalisoida meidän naisten oikeutta kehoomme ja ammatteihin.
Se on voimaannuttava tunne olla mukana naisten oikeuksien ajamisessa nykypäivänä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
https://www.is.fi/tv-ja-elokuvat/art-2000008506770.html
20-vuotias Inanna vaihtoi laki-opinnot seksityöhön – veloittaa 250 euroa tunnilta ja tähtää miljonääriksi
Itsellä heräsi mielenkiinto. Kuinkahan helppoa ja nopeaa tuo miljonääriksi pääsy tässä ammatissa on? Tykkään seksistä niin miksi en veloittaisikin siitä, kun harrastan komeiden miesten kanssa?
N22
4000 tuntia työtä. Maksat asumiskulut, ruokasi, montako asiakasta otat viikossa jne. Laske jääkö rahaa säästöön ja montako vuotta ammattia joudut tekemään. Muista ettei yli 30 v maksullinen ole kovin kysyttyä tavaraa enää. Eli nuorena on vitsa väännettävä alalla.
Hahahhahhahhahah. Suuri osa erotiikka-alalla on varmastikin yli 30v. 40v, jopa yli 50v ihan hyvin menee.
Riippuu hieman mitä tekee ja missä.
Hyvä että vihdoin meitä naisia arvostetaan enemmän ja kiitos kaikille rohkeille jotka uskaltaa avartaa meidän naisten oikeuksia ja tehdä asioista meillekkin hyväksyttyjä! :)
Herman Cain palkinto, jos kuolee koronaan (toivottavasti) 😂😂🤣
Kun lähtee siitä faktasta liikkeelle että valtamedia palvelee petoa niin tässä ei ole mitään ihmeellistä. Lehtien uutiset ja jutut on suoraan sieltä helvetin kaukaloista. Hedelmistään puu tunnetaan.
Mikäs siinä, mutta saa olla melkonien libido, jos joka päivä pitää ja usean kanssa.. Mahtaako nauttia kokoaikaa?
Itse kerran yhden yön hoidon jälkeen sain hoidolta 300€. Olin ihan hämmentynyt, mutta pidin rahat. Oliko se luullut minua maksulliseksi? Asia hävetti pitkään että olinko käyttäytynyt semmoisia signaaleja antaen, mutta nykyään osaan jo suhtautua siihen huumorilla ja mukavahan se lopulta oli rahaa saada nautinnollisesta asiasta, vaikka en sitä vaatinutkaan.
Tämäkö on mainstreamia nykyään? Vai yritetäänkö median toimesta ja "avointen" naisten toimesta normalisoida tätä?
Vierailija kirjoitti:
T. alan nainen
maksullisessa seksissä naisen biologinen tarve ohitetaan rahalla. ei naisen tarvitse olla märkä tai saada klitoriksen erektiota ennen aktia "alan hommissa".
Helppoa rahaa, jos tykkää seksistä.
Terveisin, Niini
Ystävä tekee OF-matskua ja välillä myy itseään ja tienaa kuulemma 5000-9000€ riippuen työn määrästä. Tekee anonyyminä niin ettei kasvot näy.
Itse olen samaa harkinnut viime ajat. Vapaa-aikaakin olisi paljon enemmän.
Länsimainen hapatus taas vauhdissa. Tuleeko lännestä oikeasti mitään muuta kuin percettä levittäviä akkoja ja kimittäviä homosmiehiä?? Ei ihme että jotkut naiset pakenevat muslimimaihin, hulluksihan tässä hu*ralassa tulee naisena.